Експертите от отдел „Човешки ресурси“ дават няколко прости съвета как да направите добро впечатление на интервю за работа и по-точно какво задължително да не правите.
CareerBuilder се е допитал до редица работодатели, които са споделили каква е най-честата причина даденият кандидат за работа да не бъде одобрен за позицията.
Най-честата грешка, която желаещият да започне работа може да допусне, е да излъже. В 66% от случаите работодатели са разбрали лъжата и повече не са потърсили въпросния човек.
Неприятно впечатление прави и ако кандидатът за работата вдигне телефона си по време на интервю или напише текстово съобщение. Експертите съветват – изчакайте интервюто да мине и не говорете по телефона си, освен ако не е нещо наистина спешно.
Ако кандидатът е арогантен, също увеличава риска да не бъде потърсен отново от тази фирма. Лошото облекло също прави неприятно впечатление на интервюиращите.