Въпросът с градските тоалетни изведнъж избухна след снощното участие на кандидата за кмет Ваня Григорова, която го постави в центъра на предизборната кампания в София. По принцип е права. Това е екзистенциален градски проблем, засягащ както възрастните хора, така и тези с малки деца. И трябва да се реши.
Вчера карах по Цариградско шосе. Само от разклона за летището до алея „Яворов“ по посока центъра преброих словом и цифром 8 нейни билборда. Същите ги има с десетки на най-скъпите и централни булеварди из столицата – бул. България, бул. Константин Величков, Околовръстния път пред резиденция „Бояна“… Заляла е града. Богата работа. Не говорим за медийни пакети, рекламни материали...
Дори само по билбордове на някои места изпреварва милиардера Терзиев и герберския кандидат Хекимян. Сериозни финанси демонстрира синдикалната кандидатка от "Подкрепа". Подобна пищна кампания нито е работническа, нито е социална.
Ярък дисонанс между думи и дела. Явно няма да я чуем да се заяви като категорична опозиция и да каже какъв модел управлява София от 2005 година насам – поименно! Но поне да насочи стотиците хиляди левове, които излива за реклама, за построяването на десетки тоалетни, с което да защити една от основните си линии в настоящата кампания.