Поредният случай на магистрала, която свършва в нищото, ще трябва да бъде решаван у нас. Става дума за последния участък от магистрала "Струма", който се довършва и води към граничния пункт Кулата - Промахон. Това ще струва на държавата допълнително около 3.1 млн. лв., съобщава на първа страница вестник "Сега".
Заради недоглеждане при проектирането трафикът от магистралата ще се затапи, а има опасност и от катастрофи по опасното и натоварено трасе към Гърция. Това е така, защото след крайната си точка аутобанът "слиза" на двулентовия път Е-79 за 1.4 километра, докато стигне българо-гръцката граница.
"За да не се образува тапа, организираме бързо проектиране и строителство на отсечката. Идеята е да се изгради трилентов път - 2 ленти да водят към пункта, една да е за влизащите в България", обясни пред в. "Сега" шефът на агенция "Пътна инфраструктура" инж. Лазар Лазаров. Според него това ще осигури вливане на трафика в по-широкото обновено шосе и безпроблемно пътуване към Гърция.
Пътната агенция вече обяви обществената поръчка за разширяването на тези 1.4 км. Прогнозната стойност на изпълнението е 3.1 млн. лв. Критерият за оценка на офертите е икономически най-изгодната цена. Предложенията се събират до 22 юни, срокът за изпълнение е 40 дни - 10 за проектиране и 30 за строителството.
По този повод Факти.бг припомня един прословут виц:
Конкурсът за тунела под Ламанша. Появява се французинът и казва: „Започваме от двете страни – от Англия и Франция и гарантираме, че ще ги уцелим с максимум един метър разлика”.
Англичанинът: „Гарантираме, че ще уцелим двата тунела с разлика максимум 30 сантиметра.”
Българинът инж. Ганев заявява: „ Ако е рекъл Господ, ще ги уцелим с максимум разлика 1 милиметър. Ако не е рекъл Господ, ще си имате два тунела.”
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 mediator37
Ако и табели почнат да слагат по пътищата и кръстовщата ... чак няма да е истина.
06:22 19.05.2015
2 ккк
08:22 19.05.2015
3 СтарТИРаджия
08:34 19.05.2015
4 само селяните карат TOYOTA
09:30 19.05.2015
5 Гост
09:51 19.05.2015
6 Гергана
11:05 19.05.2015
7 Красимира
11:14 19.05.2015
8 гост
Направиха ги миналата година, сега вече мостовете са се огънали, на места има слягане с 4,5 см и това се случва по-малко от 1 година след полагането на настилката. Да не говорим, че при всеки дъжд се свлича пръст от скатовете, които направиха след изкопните дейности, и засипва канафката и поне метър от пътя.
Машините на строителната фирма стоят непокътнати от месеци, а магистралата не се стори. Сторители има и се крият посенките.
Полагат по 2,3 см асфалт, който дори не е качествен, за да изкара 1 година.
Строителството е под всякаква критика и трябва да се търси отговорност от фирмите, понеже веднъж като се направи калпав проект, после нито имаш качестово, нито дълготрайност, а накрая се кърпи с пари на данъкоплатците.
Докога ще са вървежни такива криминални фирми, които само ограбват средствата при очевадно фалшиви условия? Къде са конкурентите, които работят по правилата, за да ги дадат под съд и да си изискат правото да работят качественно?
11:29 19.05.2015
9 Соня
12:21 19.05.2015
10 Валентин
12:59 19.05.2015
11 Йорго
16:30 19.05.2015
12 кеко
Това е!
20:25 19.05.2015
13 Стефан
23:00 19.05.2015
14 БГ
01:04 20.05.2015
15 редовен плащач на данъци всяка година
КОГАТО СЕ ПРОЕКТИРА СЕ ДАВА ЗАДАНИЕ(ЗАДАЧА) ДА ЗНАЕ ПРОЕКТАНТА КАКВО ДА ПРАВИ. НО ПОНЕЖЕ ПЪТНАТА АГЕНЦИЯ Е БИЛА УПРАВЛЯВАНА ОТ ЧЕРВЕНИТЕ, ТЕ НАРОЧНО ЗАЛАГАТ КАПАНИ. И КОГАТО ДОЙДЕ МОМЕНТА ЩЕ ПОЧНАТ ДА ТРЪБЯТ ЧРЕЗ ЧЕРВЕНИТЕ СИ ТРОЛЧЕТА НА ЗАПЛАТА, ЧЕ НЯМА ДА СЕ СПАЗЯТ СРОКОВЕТЕ И Т.Н. -ВСИЧКИТЕ ИМ ПОЗНАТИ ПРОСТОТИИ, ЗАЕДНО С АТАКА. НО СЕГА ТРЯБВА КОЙТО Е ОДОБРИЛ ПРОЕКТА ДА СЕ ПОСОЧИ С ПРЪСТ, И ДА ГО ОСЪДЯТ. СЪЩО ТАКА И КОНТРОЛИРАЩАТА ФИРМА ДА СЕ ГЛОБИ И НИКОГА ДА НЕ ВИДИ ПОРЪЧКА. ИНАЧЕ НЯМА ОПРАВИЯ.
05:58 20.05.2015
16 дедо Либен
16:14 20.05.2015