Last news in Fakti

19 Май, 2015 05:33 14 421 16

Магистрала "Струма" се оказа без връзка с Гърция

  • б(л)яхте-
  • магистрала-
  • струма-
  • без връзка-
  • гърция
Магистрала "Струма" се оказа без връзка с Гърция - 1
Снимка: АПИ

Поредният случай на магистрала, която свършва в нищото, ще трябва да бъде решаван у нас. Става дума за последния участък от магистрала "Струма", който се довършва и води към граничния пункт Кулата - Промахон. Това ще струва на държавата допълнително около 3.1 млн. лв., съобщава на първа страница вестник "Сега".

Заради недоглеждане при проектирането трафикът от магистралата ще се затапи, а има опасност и от катастрофи по опасното и натоварено трасе към Гърция. Това е така, защото след крайната си точка аутобанът "слиза" на двулентовия път Е-79 за 1.4 километра, докато стигне българо-гръцката граница.

"За да не се образува тапа, организираме бързо проектиране и строителство на отсечката. Идеята е да се изгради трилентов път - 2 ленти да водят към пункта, една да е за влизащите в България", обясни пред в. "Сега" шефът на агенция "Пътна инфраструктура" инж. Лазар Лазаров. Според него това ще осигури вливане на трафика в по-широкото обновено шосе и безпроблемно пътуване към Гърция.

Пътната агенция вече обяви обществената поръчка за разширяването на тези 1.4 км. Прогнозната стойност на изпълнението е 3.1 млн. лв. Критерият за оценка на офертите е икономически най-изгодната цена. Предложенията се събират до 22 юни, срокът за изпълнение е 40 дни - 10 за проектиране и 30 за строителството.

По този повод Факти.бг припомня един прословут виц:

Конкурсът за тунела под Ламанша. Появява се французинът и казва: „Започваме от двете страни – от Англия и Франция и гарантираме, че ще ги уцелим с максимум един метър разлика”.

Англичанинът: „Гарантираме, че ще уцелим двата тунела с разлика максимум 30 сантиметра.”

Българинът инж. Ганев заявява: „ Ако е рекъл Господ, ще ги уцелим с максимум разлика 1 милиметър. Ако не е рекъл Господ, ще си имате два тунела.”


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mediator37

    2 1 Отговор
    Едва ли е недоглеждане. Просто до там финансира Европа. Преправянето на път в магистрала не се финансира с европейски пари. Важното е, че ще стане както трябва. Който го може го може.
    Ако и табели почнат да слагат по пътищата и кръстовщата ... чак няма да е истина.
  • 2 ккк

    0 1 Отговор
    Нали виждам как стават.На Тодор Живков магистралите изкараха 30 годинки.Новите и 3 не могат.
  • 3 СтарТИРаджия

    2 1 Отговор
    Значи какво, в Европа сме, ама не съвсем! В нормалните европейски държави не можеш да разбереш, кога напускаш едната и кога влизаш в съседната държава. Особено през нощта. Най-много на аутобана да има ограничение от 100 км/ч! А тук... уж магистрали, ама минават в 2-3 лентов път, ГКПП и дрън-дрън! Ех Европа, ех Шенген! Ще си останем в Цървулландия всички по Балканите. И заради "страха" на баш-европейците, а и заради нашите си кухи кратуни!
  • 4 само селяните карат TOYOTA

    1 2 Отговор
    ами нормално това се поличава като герб е на власт само лъжи и недострояване ама видиш ли ти тоя гоуем бойко борисов строял магистрали отварял обекти и т.н ама на думи
  • 5 Гост

    2 0 Отговор
    Хохохо, поредната българска работа. Ама вие защо си мислите, че трасето е проектирано :). В България не се проектира, или се проектира дотолкова доколкото може един багерист да проектира. И ако нещо се обърка там се донатъкмява. А че тия донатъкмявания струват майка си и баща си, явно българските граждани не ги интересува. Просто българите не осъзнават в каква смешка живеят и как се подиграват с тях.
  • 6 Гергана

    2 0 Отговор
    За пореден път се убеждавам,че настоящия екип на Пътната агенция е съставен от идиоти!Как може това да е от недоглеждане?Лазаров е дългогодишен служител на агенцията,но от далавери и строене на нови къщи няма време да изпълнява задълженията си-да си ходи!Достатъчно открадна!Захариева ли не знае,че тя ръководеше проектирането в агенцията?Тя ли не знае?От далавери с проектите и тя няма време да вникне в нещата!Да си ходи!Дончо Атанасов е безполезен човечец,комунист,който далаверства на дребно и незнайно защо е запазен от новото правителство?На тези хора им се събраха много грешки!Вън от АПИ!
  • 7 Красимира

    1 0 Отговор
    Такива няма никъде!На магистралата се упражняват и АПИ и Национална компания стратегически инфраструктурни проекти и е голям цирк!И едните и другите са с шефове,назначени и близки до Батко и Братко!Има една приказка:Като не искаш една задача да се свърши дай я на двама души!Ама няма кой да чете!А иначе за забравения проект попитайте Илияна Захариева,която от десетилетия се занимава с проектирането-разбирай,разпределяне на проектите и събиране на комисионни.Та тя ще ви отговори!
  • 8 гост

    0 0 Отговор
    Магистрала Марица до Хасково още не е построена, а прилежащите подлези и надлези които я пресичат, вече се рушат.
    Направиха ги миналата година, сега вече мостовете са се огънали, на места има слягане с 4,5 см и това се случва по-малко от 1 година след полагането на настилката. Да не говорим, че при всеки дъжд се свлича пръст от скатовете, които направиха след изкопните дейности, и засипва канафката и поне метър от пътя.
    Машините на строителната фирма стоят непокътнати от месеци, а магистралата не се стори. Сторители има и се крият посенките.
    Полагат по 2,3 см асфалт, който дори не е качествен, за да изкара 1 година.
    Строителството е под всякаква критика и трябва да се търси отговорност от фирмите, понеже веднъж като се направи калпав проект, после нито имаш качестово, нито дълготрайност, а накрая се кърпи с пари на данъкоплатците.
    Докога ще са вървежни такива криминални фирми, които само ограбват средствата при очевадно фалшиви условия? Къде са конкурентите, които работят по правилата, за да ги дадат под съд и да си изискат правото да работят качественно?
  • 9 Соня

    2 0 Отговор
    След некачествена Тракия,на шефа на АПИ трябваше да му бият шута,но сега ще имаме некачествена Марица и некачествена Струма-да им е честито на БОСТАН!
  • 10 Валентин

    0 1 Отговор
    Е как така бе,Бойко строй само това му е в устата и пак издънка..............
  • 11 Йорго

    1 1 Отговор
    Сериозно????Ами да използват по въздуха.ЕТО ВИ МАГИСТРАЛИ,ЕТО ВИ БОЙКО.ОТНОВО ГЛАСУВАЙТЕ ЗА НЕГО,ДА НЕ ЗАБРАВИТЕ....АКО ЛИ НЕ ЩЕ МУ ЯДЕТЕ.....ШЛИФЕРА,НАЛИ ЗНАЕТЕ.Нещастний Българси народе.Сами се заробвате.Слепи ли сте?И не забравяйте ....шлиферчето
  • 12 кеко

    0 0 Отговор
    Това не е магистрала а самолетна писта. от края и излитат самолетите за Гърция. Всичко е предвидено и нагласено. Който няма самолет или въртолет - остава в БГ, за другите Гърция!
    Това е!
  • 13 Стефан

    0 0 Отговор
    Някой да е чувал за ГКПП Рудозем. Няма как да чуете защото го няма, но има чисто нов път някъде 15км и спира в нищото, в бучамиша. А пътя прекрасен, трилентов, с чешмички и беседки и знаци и мантинели. Дори на 1-2 км от "нищото" има табели които казват... до ГКПП Рудозем 2км, намалете скороста.... Хахахахааа
  • 14 БГ

    0 0 Отговор
    НЯМАМ ДУМИ НАЙСТИНА ПРИЛИЛИ4А НА САМОЛЕТО НОСА4 УЖАС !
  • 15 редовен плащач на данъци всяка година

    0 0 Отговор
    НЕ Е НЕДОГЛЕЖДАНЕ, А НАЧИН ДА СЕ ВЗЕМАТ ОЩЕ ПАРИ., И НАЧИН ЗА ПРИТИСКАНЕ.
    КОГАТО СЕ ПРОЕКТИРА СЕ ДАВА ЗАДАНИЕ(ЗАДАЧА) ДА ЗНАЕ ПРОЕКТАНТА КАКВО ДА ПРАВИ. НО ПОНЕЖЕ ПЪТНАТА АГЕНЦИЯ Е БИЛА УПРАВЛЯВАНА ОТ ЧЕРВЕНИТЕ, ТЕ НАРОЧНО ЗАЛАГАТ КАПАНИ. И КОГАТО ДОЙДЕ МОМЕНТА ЩЕ ПОЧНАТ ДА ТРЪБЯТ ЧРЕЗ ЧЕРВЕНИТЕ СИ ТРОЛЧЕТА НА ЗАПЛАТА, ЧЕ НЯМА ДА СЕ СПАЗЯТ СРОКОВЕТЕ И Т.Н. -ВСИЧКИТЕ ИМ ПОЗНАТИ ПРОСТОТИИ, ЗАЕДНО С АТАКА. НО СЕГА ТРЯБВА КОЙТО Е ОДОБРИЛ ПРОЕКТА ДА СЕ ПОСОЧИ С ПРЪСТ, И ДА ГО ОСЪДЯТ. СЪЩО ТАКА И КОНТРОЛИРАЩАТА ФИРМА ДА СЕ ГЛОБИ И НИКОГА ДА НЕ ВИДИ ПОРЪЧКА. ИНАЧЕ НЯМА ОПРАВИЯ.
  • 16 дедо Либен

    0 0 Отговор
    Ей така утре ще прокопаем тунела под Шипка - няма да се срещнат двете страни и ще станат 2 тунела. Българска работа..
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове