Най-новият руски танк Т-14 Армата ще започне изпитания през следващата 2019 г., съобщи РИА Новости.
От руското министерство на отбраната обявиха, че танкът е разработен в интерес на сухопътните войски. В момента се извършват заводски тестове.
През следващата година танкът ще премине през изпитания на научно –изследователските институти към министерството.
За първи път екипажът на танк е разположен в специална бронирана капсула, отделена от експлозивите. Т-14 е първият танк от трето поколение, изцяло разработен от Русия.
Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Batushka
11:07 31.12.2018
2 икем
Коментиран от #12, #20, #56
11:10 31.12.2018
3 контраадмирал Заплющилкин
11:14 31.12.2018
4 СеСеСере
Коментиран от #39, #48
11:18 31.12.2018
5 Бай Хой
Коментиран от #100
11:21 31.12.2018
6 123
11:22 31.12.2018
7 гост
Коментиран от #9, #62
11:29 31.12.2018
8 КГБ Териер
11:36 31.12.2018
9 цирк московски
До коментар #7 от "гост":
Отдавна се знае ,че руснаците се развиват с десетилетия след света.Живеем във времена в които танковете вече не са от първо значение ,но те произвеждат някакви "свръх модерни" танкове в цели 10-тина бройки.Яд ги е защото нямат танк като американския ,който никога не е унищожаван в битка ,а и е видял на много боеве.След 20 години очакваме руснаците най-после да успеят да направят и самолет от 5то поколение и да се говори как пак е ултра модерен ,нищо че е с десетилетия закъснение хахахаКоментиран от #10
11:36 31.12.2018
10 КГБ Териер
До коментар #9 от "цирк московски":
Ти да не си вегетарянец? Танка е като мръвката в граха без него манджата не става!11:40 31.12.2018
11 Пища Хуфангел
11:45 31.12.2018
12 Гоуст
До коментар #2 от "икем":
Мастурбираш ли на пушки, танкове и самольотьй?... Да те възбуждат такива неща означава, че ти "не си надминал времето си"...Коментиран от #93
11:47 31.12.2018
13 Жуков
Коментиран от #18, #101
11:58 31.12.2018
14 Хаджи Иван
Коментиран от #21
11:59 31.12.2018
15 Джудже
12:03 31.12.2018
16 Реалист
Коментиран от #42
12:10 31.12.2018
17 Пешо
12:14 31.12.2018
18 738
До коментар #13 от "Жуков":
Страшни танкове да...Всичките до един унищожавани само с поглед.За сметка на това ,американския M1a2 Ейбръмс е единствения танк в света с най-голям опит ,най-доказал се и без да е унищожаван нито един път.Русия освен да произвежда тенекии ,друго незнам дали прави.Коментиран от #19, #26, #54
12:16 31.12.2018
19 НКВД
До коментар #18 от "738":
Тия Ебрамси тлъстите с фрукналите куполи от снимките и видеото от Ирак сигурно са руски филмов монтаж! В Ирак добре че беше самолета А10-Тъндърболт че иракските 72ки бая газ бяха дали на тлъстия Ебрамс!Коментиран от #23
12:27 31.12.2018
20 123
До коментар #2 от "икем":
На запад имат подобни танкове с подобна концепция от няколко десетилетия. просто рашките сега са узрели да почнат да си правят и те такива.Коментиран от #22
12:27 31.12.2018
21 икем
До коментар #14 от "Хаджи Иван":
Само една "Армата" е способна да се справи с от 3 до 5 израелски "Меркава", 5-10 немски "Леопард" , 8-12 американски "Абрамс", 12--15 френски " Люклерк".Нито една от посочините страни не приема поканите за танков двубой (маратон, игри) нс Русия. Факт.Коментиран от #37
12:29 31.12.2018
22 Пища Хуфангел
До коментар #20 от "123":
На запад като чуят за руските танкове още им треперят гащетата вече 75годинки!Коментиран от #24
12:29 31.12.2018
23 123
До коментар #19 от "НКВД":
Това, че тнкът е "тлъст" при продължителни бойни действия и добро взаимодействие с артилерия, авиация и т.н. си има повече предимства, от колкото недостатъци. По-голям танк означава, че можеш да побереш повече неща вътре и на екипажа му е по-удобно... Иначе танковете не са мислени така, да се бият като рицарите - един на един или на групи. Те са част от сложна система на взаимодействие с много други неща...Коментиран от #25
12:34 31.12.2018
24 123
До коментар #22 от "Пища Хуфангел":
Пък руснаците като чуят "Тигър" още потръпват, даже правят филми от типа на Белия Тигър и т.н. Иначе ако гледаме цифрите, СССР губи около 95 хиляди танка, а немците губят около 18 хиляди танка срещу СССР.Коментиран от #28
12:37 31.12.2018
25 икем
До коментар #23 от "123":
"Абрамс" му е достатъчно само едно шише запалителна течност или попадение от РПГ-7 и е дотам. Има десетки реални видеа в тубата.Коментиран от #27
12:38 31.12.2018
26 Бачо Киро
До коментар #18 от "738":
Кой не е унищожаван? Ко речи? Абрамсите са като фойерверки като ги думне дори дърт Корнет... Дори тубата е пълна с горящи Абрамс... Арабските идиоти и те като теб мислеха, че танковете са велики, гледайки наказателната акция срещу Ирак, само дето там Брадли свърши работата с TOW и беше цигански бой 100 срещу 1 след дълговременна въздушна бомбардировка...Единствено Т90 съм виждал да отнася TOW и да окряка, въпреки това противотанковите оръжия се развиват много по-бързо...
Колкото до идиотите, които си мислят, че танковете са ненужни и че с авиация се печели война - да изкараш танкове срещу самолети е тъпотия, а и никой не възнамерява да го прави, НО - война не се печели без ботуш, който да стъпи на земята. Пехота без бронирани машини пък няма как да е друго, освен пушечно месо...
Коментиран от #31
12:39 31.12.2018
27 123
До коментар #25 от "икем":
Както и на всеки един друг танк... или мислиш, че руските танкове не горят и РПГ не ги пробива?Коментиран от #30
12:40 31.12.2018
28 Пища Хуфангел
До коментар #24 от "123":
То в СССР имало ли толкова танкисти? 10 000000 губят руснаците през ВСВ хохохохохохоКоментиран от #32, #66
12:44 31.12.2018
29 Ердуган
12:45 31.12.2018
30 Жуков
До коментар #27 от "123":
Руските танкове не са оязвими към РПГ от 60 г. Добро утро!!!Коментиран от #33
12:45 31.12.2018
31 русофилска подлога
До коментар #26 от "Бачо Киро":
Подлого ,в действителност M1 Abrams никога не е унищожаван.Никога ! Изкарван е от строя и е имал сериозни повреди ,но никога не е бил унищожаван напълно ! Това е единствения такъв танк.Руските ковчези са просто трагични.Коментиран от #47
12:49 31.12.2018
32 123
До коментар #28 от "Пища Хуфангел":
95 хиляди танка имат екипаж максимум 400 хиляди души, а загубата на танк съвсем не значи, че и екипажът е убит, така че убитите съветски танкисти са вероятно около 200 хиляди, т.е. около 2-3 % от убитите в бой - 9 милиона.12:49 31.12.2018
33 123
До коментар #30 от "Жуков":
Ама ти сериозно ли? Да не си попаднал на някакви пропагандни материали?12:50 31.12.2018
34 Политолог
Коментиран от #36, #38, #44
12:54 31.12.2018
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Ддд
До коментар #34 от "Политолог":
Защото американската не си заминаха от Виетнам с точно 56 000 жертви и незнайно колко измезнали. Пък и те си мислеха, че се бият срещу диваци, пък и бяха морски пехотинци, пък 500 хиляди ама май те си тръгнаха като наакани и бутаха вертолетите в морето, та да има място за войниците. А съветите с тяхната 40-та армия като видяха, че не могат да спечелят се изтеглиха и имат само около 13 000 официални жертви. Истината е винаги посредатаКоментиран от #40, #43
13:12 31.12.2018
37 Sturmgewehr stg 44
До коментар #21 от "икем":
На един от танковите "биатлони*" , един Т90 се обърна, а на друг двигателя му даде фира от хидравличен удар!Коментиран от #52, #53
13:14 31.12.2018
38 ПЪК НА ГОВЕДАРИТЕ ЖЕРТВИТЕ
До коментар #34 от "Политолог":
СА ГАЛАКТИЧЕСКА ТАЙНА. ДА НЕ ГОВОРИМ ЧИ ИМА И БЕГЕ ПУШЕЧНО МЕСО А И ОТ ДРУГИ БАЛАМУРНИЦИ КЪТ НАС. СЕГА ПРАЙШ ЛЕ РАЗЛИКАТА КВИ ИЗПОЛЗВАЧИ СА КРАВАРИТЕ. РУСНАКА КЪТ СА БИ ТАМ ДА НЕ БИ ДА Е ВИКАЛ НЯКОЙ ДРУГ ДА СА БИЙ ВМЕСТУ НЕГУ А ТИЯ ГОВЕДАРИ САМУ ИЗВЪНЗЕМНИ НЕ СА ВИКИЛИ ДА ИМ ПОМАГАТ.13:17 31.12.2018
39 Петър
До коментар #4 от "СеСеСере":
Чувал ли си че злобата,и зависта когато са безпомощни се хващат под ръка с незнанието и глупоста и си вървят така и си обсъждат на воля простотии..! Май си чувал,щом го доказваш...!13:19 31.12.2018
40 русофилска подлога
До коментар #36 от "Ддд":
А ти мани Афганистан и Виетнам.Я кажи нещо за руско-финландската война ,защото това е най-голямото военно унижение в историята.Коментиран от #92, #94
13:20 31.12.2018
41 Само питам
13:22 31.12.2018
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Sturmgewehr stg 44
До коментар #36 от "Ддд":
Войната във Виетнам, жертви- Южен Виетнам и САЩ- 58 226, ранени- 153 303, северен Виетнам- около1 100 000 убити войници, ранени- около 600 000, цивилни жълтури- около 2 500 000! Пирова победа за жълтурите! Войната спира след милионни протести по целия свят на хипи движението!13:24 31.12.2018
44 Петър
До коментар #34 от "Политолог":
Да,бе...точно както Америка си събра използваните памперси и си замина от Виетнам,нали..?13:25 31.12.2018
45 любопитен
До коментар #35 от "Истината":
Това е от репетиция а, дай линк да видим на самия парад?Коментиран от #46
13:28 31.12.2018
46 Sturmgewehr stg 44
До коментар #45 от "любопитен":
Репетиция или не, важното е че не запали! А и една от "супермодерните" БМП, заглъхнали, точно когато я качваха на транспорта! Смешилки, а не страшилки- както обича да ги подиграва един мой приятел от Перм!13:33 31.12.2018
47 Петър
До коментар #31 от "русофилска подлога":
Айде бе..ха..ха..М1 Abrams в Ирак точно имат най-малко 100 загуби. Това че американците крият тази информация не значи че не се знае. Да,срещу старите Т-72 от 80-те години са много добри,велики даже ама и при това превъзходство в пряк сблъсък не са влизали.Просто са ги целели отдалеч защото са по-далекобойни,или са ги унищожавали от въздуха.Това е типично за американците,голяма реклама,а реално ако стъпят в бой трябва да са поне 3:1 за да са сигурни че ще победят. Слаб им е ангела,а във Фалуджа само там иракчаните унищожиха 21 танка. Това е единствения танк,който се спира с руски гранатомет от 60-те години ,нацелят ли го отзад. Така че маалко се образовай преди да пишеш..!Коментиран от #51
13:37 31.12.2018
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Ононон
13:39 31.12.2018
50 Вили
Коментиран от #60
13:40 31.12.2018
51 Sturmgewehr stg 44
До коментар #47 от "Петър":
Това по мурзилка тв ли го гледа?Коментиран от #63
13:40 31.12.2018
52 АК-12
До коментар #37 от "Sturmgewehr stg 44":
Първо на биатлонисти се състезават всички с Т72, освен китайците които са с техен. Второ имено китайския танк му гръмна двигателя. Кото означава че или си неграмотен или лъжеш. А само за сведение преди да бъде купен от Индия Т90 преминава най тежките изпитания на които е подлаган танк в пустинята.13:41 31.12.2018
53 Петър
До коментар #37 от "Sturmgewehr stg 44":
Да,възможно е и е напълно нормално. Тези танкови биатлони се провеждат от най-малко 5г в Русия и почти всяка година канят и американците да се включат. А,сега познай защо ония отказват..? Ама иначе редовно следят какви задачи се поставят пред екипажите и с каква степен на трудност,и правилно са преценили че е по-добре за тях да не играят. Иначе реномето им градено с толкова много пари за реклами ще отиде по дяволите. И после кой ще се навие да им взема железата. Иракчаните вече им върнаха Абрамсите,и взеха Т-90 щото може би са тъпи,..или не,а. :)Коментиран от #58
13:45 31.12.2018
54 Пешо
До коментар #18 от "738":
Не злоупотребявай с алкохола и наркотиците, че пишеш само простотии и ще свършиш зле.13:46 31.12.2018
55 Глупчо
13:47 31.12.2018
56 Роко
До коментар #2 от "икем":
Това е една супер смешна машина, с която можеш да плашиш само гаргите при това с толкова много броики цели десет и за това не става. А да верно става за бързо бягане (ако въобще запали) нещо в което руската армия е най - добра държи всички рекорди по най - бързо и най - далечно бягство и това да не си помислиш, че бягат от страх не просто правят тактическо отстъпление.13:48 31.12.2018
57 комунист идиот
Коментиран от #108
13:49 31.12.2018
58 Роко
До коментар #53 от "Петър":
Т-90 бяха онея танкове дето не могат да изкарат едно състезание без поне два основни ремонта и добре, че е така та да се провалят индусите та руските танкисти да спечелят някое състезание.Коментиран от #64
13:51 31.12.2018
59 учуден
Тия един блок не могат да подържат,но голям го вадят.Танкове ракети пушки и всякаква железария, а хляб и нормални условия за живот?Децата им в Европа или САЩ откраднатите пари също се отбраняват!Също като кварталните помияри сутрин си изхвърляш боклука ,а те ръмжат и се зъбат.
13:51 31.12.2018
60 Петър
До коментар #50 от "Вили":
Леопард-3 е още на чертожната дъска. Той няма да бъде съвсем нова концепция за танк съответстващ за 2019-20г а просто модернизация на Леопард-2 за който също твърдяха че може би е по-добрия аналог на НАТО срещу Т-14 но се оказа че самите германци не са доволни от характеристиките му спрямо Т-14 Обаче Леопард-2 е по-добър от М1 Абрамс..13:52 31.12.2018
61 Русия е кочина
13:57 31.12.2018
62 Хаха
До коментар #7 от "гост":
Че те така ликвидираха сащ и ислямска държава.13:58 31.12.2018
63 русофилска подлога
До коментар #51 от "Sturmgewehr stg 44":
Комунистчето долно петърчо ,ще изкара опорките от мосфилм на момента.Не се съмняваме в това.13:58 31.12.2018
64 Петър
До коментар #58 от "Роко":
Не,приятел грешиш. Индусите никога не са се състезавали с Т-90.Едва преди няколко месеца когато Путин беше в Индия да договаря доставката на С-400 за Индия,едва тогава се сключи и предварителен договор за поетапна модернизация на танковете им с руски Т-90 Договора беше за 3,5 милиарда,не е единична пратка а цялостна подмяна на танковите им сили. Това говори достатъчно добре на останалия свят че танка е мн.добър. Това е единствената машина която устоява на американската- Джевелин. Най-доброто американско противотанково РПГ.Коментиран от #71, #77
13:59 31.12.2018
65 Петър
14:03 31.12.2018
66 селянин 1
До коментар #28 от "Пища Хуфангел":
Оди да се нодеш с Бльоки..14:08 31.12.2018
67 ****
Коментиран от #74
14:08 31.12.2018
68 пРосия
14:18 31.12.2018
69 стоян георгиев
14:29 31.12.2018
70 Хаджи Иван
14:38 31.12.2018
71 без аналог
До коментар #64 от "Петър":
всъщност Джавелин е създаден точно да се бори с танкове с развита динамична защита като Т-90 и по всичко личи че се справя добре, предишните щайги са си чудесни клиенти на ТОУ . Който и каквото да говори , към момента в света не съществува танк , който да е 100% защитен дори и от РПГ 7 . Мога да ви припомня случая от Ирак , когато Абрамс беше изведен от строя след сучаен откос от 20 мм оръдие на движещият се след него Брадли . Относно Армата - според Путин от 2012-та , през 2019-та Русия трябвашеда има над 1000 серийни танка , днес се оказва че всъщност няма нито един , а машините от червения площад дори не са изпитани . Като цяло конепцията е сполучлива и в нея няма нищо ново , но Х-образният двигател е наследник на съветска разработка от 60-те , която пък е наследник на немска такава ,152 мм оръдие по всичко изглежда ще отпадне , а новите снаряди за 125 мм оръдие и новият автомат за презареждане се изпитват . Изобщо никой не може да каже нищо за банални неща като трансмисия и двигател , да не говорим за супер-пупер екстри като радари с АФАР и система за самозащита , а Русия не успя да произведе сама дори системата за управление на огъня за Т-72Б3 .Коментиран от #73
14:42 31.12.2018
72 Култура ми Янко
Коментиран от #80
14:56 31.12.2018
73 ****
До коментар #71 от "без аналог":
Нали краварите продадоха джавелини на Украйна,и какво стана,не могат да стрелят.Коментиран от #78, #79
15:13 31.12.2018
74 Sturmgewehr stg 44
До коментар #67 от "****":
Тебе обаче редовно те избива на хомо отношения, според психолозите подсъзнателно си латентен амбриаж! Бягай да те ощастливи чичко Шеломович, но той си пада по меко казано ..... малолетни момчета!Коментиран от #75, #76
15:18 31.12.2018
75 ****
До коментар #74 от "Sturmgewehr stg 44":
А ти как разбра,да не съдиш по себеси ?Защото такива като тебе,първи ги надушват.15:28 31.12.2018
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Роко
До коментар #64 от "Петър":
Нещо си в голяма грешка на последното състезание индусите участваха с Т-90 който взе, че се скапа фатално (на индийския Т-90 му гръмна двигателя, а не някакъв неназован китайски танк). Това беше една от причините договора за Т-90 да бъде предоговорен (кво да се прави когато те хванат, че продаваш боклук се опитваш да го пробуташ на каквато и да е цена, произвел си го вече и ако не се разплатил с доставчиците ще стане лошо туко виж си поиска да му върнат Сибир). Колкото до "Джавелин" и въпросното чудо Т-90 пак не си в час. Джавелин е създаден точно да унищожава съвременни танкове. Но ако черпиш информация от телекабел Звезда нищо чудно, че си нямаш идея от това за което става дума.Коментиран от #81
16:08 31.12.2018
78 Роко
До коментар #73 от "****":
Е ще видим когато започне руското настъпление само после да не се окаже, че има същия проблем като с артилерията на донбаските терористи (бързо се научиха да не я използват, изкарат я на позиция и бам през муцуната и поредната порция алуминиеви съндъци заминават за матушката).Коментиран от #95
16:14 31.12.2018
79 Без аналог!!!
До коментар #73 от "****":
и кой ти каза че украинските Джавелин не могат да стрелят ? Украйна произвежда напълно адекватна своя противотанкова система . Доставените от САЩ джавелини са единственно с цел да се въздържа Русия от използване на най-модерните си танкове , ако все пак нещата загрубеят до толкова , че руснаците да прибегнат до толкова очевидно нахлуване в чужда странаКоментиран от #85
16:22 31.12.2018
80 Петър
До коментар #72 от "Култура ми Янко":
Бронята Авганит на Т-14,е нещо което до сега никъде,и никой не беше споменавал. Много ми е чудно как така според теб компонентите са били внос при условие че 80% от ТТ данни на танка са секретни,в това число и състава на Авганита..? Айде като пишем,поне да не си измисляме и да не се заблуждаваме,а.? А кой журналист,кога е казал че танка ще е на въоръжение,това го оставям без коментар. Има журналистическа етика,и който не я спазва си носи последствията.Коментиран от #86
16:24 31.12.2018
81 Петър
До коментар #77 от "Роко":
Не,нищо такова не се е случило..! Телеканал „Звезда” може би е интересна за теб щом го споменаваш. За мен е по-интересно какво е мнението на западните оръжейни експерти.И по-точно не правителствините,а то е конструктивно,и обективно макар и да е обратно на „официалното”. До сега няма нито един загубен (унищожен) Т-90. Нагледен пример беше и клипа по Ал джазира,когато пуснаха ракета по Т-90 .Нито електронната му защита беше активирана,и люка му беше отворен и хората оживяха и сами излязоха. Сега кажете че Ал-джазира е като телеканал Звезда,така ще ви повярват всички :)Коментиран от #83, #84, #102
16:38 31.12.2018
82 танкист
16:46 31.12.2018
83 Петър лъжльото
До коментар #81 от "Петър":
Я стига си лъгал ,бре Пинокио . Не един ,а и двата танка на Индия се развалиха по време на състезанието . Обаче Индия не е доволна от качеството на Т 90 още от преди това ,че прегрявал в пустинята Тар ,а също бил абсолютен мор за екипажите . И ще ги сменя с Леопард вероятно . И другото което си казал също не е вярно ,че нямало унищожен Т 90 .В Сирия 10 от 10 бяха унищожени за 6 месеца .
Стига си лъгал !
Коментиран от #98
16:48 31.12.2018
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 ****
До коментар #79 от "Без аналог!!!":
Напиши,доставените американски ракети на Украйна,не стрелят и чети.17:01 31.12.2018
86 Култура ми Янко
До коментар #80 от "Петър":
Абе разбирко неграмотен , ти ли ще ми обясняваш какво е А ФФФФганит . Не е броня , неграмотник , а КАЗ -комплекс за активна защита . Това ,което трябва да унищожава ракетите преди да ударят танка . Да де , ама руското не работи За разлика от израелската КАЗ ,която я купиха и американците за М1 А3Коментиран от #99
17:01 31.12.2018
87 1944
17:21 31.12.2018
88 философ
18:37 31.12.2018
89 путя
21:35 31.12.2018
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Гост
21:40 31.12.2018
92 Иван
До коментар #40 от "русофилска подлога":
Точно с Финландия е глупаво да се сравнява! Веднага пояснявам защо! Самият Виктор Резун (онзи, който избяга в Обединеното кралство) говори в една от своите книги приблизително следното:- почти полярна зима с половин и повече метри сняг;
- температура около -30 по Целзий;
- войската е без топли облекла, пръстите замръзват;
- видимостта е ограничена до няколко метра;
- навсякъде мини, прегради, бодлива тел и фортификационни заграждения;
- финландците са на смени и на всеки няколко часа в дълбоките бункери пият чай, топла супа, спят на топло и т.н. Съветските войници са на студа без топло облекло и укрития, запалиш огън и финландският снайперист те прострелва...
Интересно е, коя съвременна армия ще се справи по-добре от онази кадрова съветска армия?! Ще воюват ли по-успешно американците при подобни условия или ще се наложи тактически ядрен удар, за да се ограничат жертвите сред собствените войски? Абе, изполвайте ги тези мозъци по предназначение, не да с...рете с тях...
21:40 31.12.2018
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Наистина..
До коментар #40 от "русофилска подлога":
Верно си Подлога ама Финландска.."Я кажи нещо за руско-финландската война ,защото-мащото то.. това разби'ш ли било най-голямото военно унижение".Отиди поживей малко 3-4 годинки там, като мен,да видиш, как се диша въздуха на -26..-28 градуса с тамошната влажност и тогава ,ще питаш някое смислено въпросче! Фините уважават Руснаците.И двете нации имат много добро огнестрелно оръжие а и са северни нации,като Фините имат Само един единствен кадърен генерал пълководец,за разлика от Руснаците...ко' да обяснява човек, на такова, като теб Заблудено ...22:41 31.12.2018
95 роко-Хохол
До коментар #78 от "Роко":
...."само после да не се окаже, че има същия проблем като с артилерията на донбаските терористи (бързо се научиха да не я използват, изкарат я на позиция и бам през муцуната и поредната порция алуминиеви съндъци"....В Голяма си Заблуда Чоджум!
..Първо Донбаските Опълченци -Войводи ( а не терористи -както ти се иска да бъдат) Разполагат САУ-та, Думкат целия магазин на залп по Зурлите на хохолите пратени от киев,където е Върхушката от бандеровски терористи и се местят Веднага.Обикновено са няколко машини, а инфото с координатите ги получават от другите по ЗАС!Но тия неща няма как да ги знае някой Кухар..дето зяпа по цял ден псевдо украинска дезинформация!
Коментиран от #103
23:55 31.12.2018
96 лош от НАТО
09:50 01.01.2019
97 Геро
Танкове е ясно че правите
18:32 01.01.2019
98 Петър
До коментар #83 от "Петър лъжльото":
Ха...не знам кой е лъжльо ама като гледам колко ти харесва ника ми,че го и ползваш...ми е ясно колко си „компетентен” Удобно е да се драскат глупости зад чужд ник,и скрит зад неизвестността знам...ама мислещите хора лесно разбират на кой да вярват и какво да проверят.00:17 02.01.2019
99 Петър
До коментар #86 от "Култура ми Янко":
Брей....много умно нещо каза..ха..ха..а функцията на това „умното” дето си го научил влиза в състава на бронята на танка.И за разлика от еднокомпонентната броня на М1Абрамс, при Т-14 е много по-различна.Лесно е да си дървен филосов,нали...културен..?00:24 02.01.2019
100 Роко
До коментар #5 от "Бай Хой":
Не приятелю не е тестван Т-14 си остава тестов модел и такъв ще е още дълго кво да се прави денги и технологии нет (всеки кадърен руснак хваща чемодана и отива в загниващия запад просто там не плащат с тоалетна хартия). Точно затова се получават издънките като спрялия танк насред парада или супер-бупер ракетата "Булава" която се оказа точно копие на пенсионираната хамериканска ракета "Посейдон" или супер-бупер самольота Су-57 който е стелт ама не съвсем няма стелт двигател и свети като коледна елха на радарите. Иначе на приказки всичко е розово.08:55 02.01.2019
101 Роко
До коментар #13 от "Жуков":
Пишеш глупости пич. Да Т-34 е най - добрия танк за времето си, Т-55 е приличен танк горе-долу става, но Т-64 е пълно говно и това го казват самите руснаци, Т-72 също е добър танк при него впечатлява пробега 12 000 км и количествата в които е произведен, следващите Т-80,90 си остават екзотика в руската армия са пренебрежимо малко (кво да се прави денги нет. Т-14 Армата когато го пуснат сериино след 10-20 години (оптимистична прогноза) ще видим за какво иде реч (немците и китайците още миналата година пуснаха в производство танкове които според специалистите превъзхождат Т-14). А сега за приложението на танка в съвременната война. Танка е отживелица от миналото както кавалерията през ВСВ може да се ползва в определени ситуации, но като цяло е безмислено силата на танка е настъпление в участък от фронта където стоманената лавина да помете противника, това е било приложимо преди появата на системите за залпов огън и хеликоптерите които могат да превърнат за минути цялата стоманена лавина в скрап (да не говорим, че всеки киртак с противотанково оръжие може да го унищожи (по темата имаше едно много хубаво руско филмче за атаката на руска танкова дивизия в Грозни резултата беше впечатляващ). Това е причината никой след 1980 година да не произвежда големи количества танкове. Скъпи и без кой знае каква полза от тях.Коментиран от #107
09:24 02.01.2019
102 Роко
До коментар #81 от "Петър":
Какво разбираш под западни експерти? Да не е онзи американски парцал Нешънъл нещо си там дето освен да пише хвалебствени оди за старото руско оръжие друго не прави (между другото парцала е собственост на руснак). Чети приятелю има достатъчно много информация (ако знаеш руски разбира се). Колкото до Т-90 има унищожени танкове в Сирия, а това, че в един случай защитата се е задействала не значи,че действа винаги. От въпросния репортаж се вижда, че танка бива улучен от противотанков снаряд (никъде не се споменава Джавелин освен в руските и българските варианти на клипа е само в заглавието, но и това стига някои хора да се подмокрят от щастие) като се има предвид, че фракциите в Сирия са въоръжени изключително с руско оръжие най - вероятно и ракетата е руска. Но ако ще си говорим за ефективността на техниката по това колко е унищожила или е била унищожена то тогава си заслужава да споменем и ЗРК комплексите С-400 и Панцир1 за които се твърди,че били безаналогови (вярно си е толкова лоша резултатност не показвала нито един ЗРК в светс) първия никога в историята си не се е задейставал, а втория има само един документиран случай когато е унищожил вражески обект и то с таран 😁😀😁09:48 02.01.2019
103 Роко
До коментар #95 от "роко-Хохол":
И така ли било леле и аз да незнам. Нещо си объркал годината братче така беше през 2014 и 2015 донякъде и през 2016 година, от тогава укрите понаучиха някой неща примерно как да намират и унищожават САУ още преди да са стреляли. Е ти може би си представяш стрелбата на САУ по следния начин върви САУ-то по пътя и решава да стреля и готово само че САУ не танк на него му трябва време за подготовка за стрелба (наистина след изстрел може сравнително бързо да напусне позицията и за това да стреляш по него след като е стреляло е леко безмислено), а това отнема време което позволява да бъде засечено и унищожено. А и с със САУ не може да стреля всеки идиот за това хората учат години. Но това глупака който вярва, че терористите са опълченци е трудно да го схване виждал е САУ само на картинка.10:06 02.01.2019
104 факт
23:21 02.01.2019
105 ПЕНКО
Коментиран от #106
16:01 03.01.2019
106 СТАРОТО
До коментар #105 от "ПЕНКО":
това не е ,ли онзи руски танк ,който закъса на Червения площад и пияндетата се мъчиха цели три часа да го разкарат този резил от площада ??? хахахаха00:49 31.01.2019
107 Симо
До коментар #101 от "Роко":
Пич ако нещо не разбираш нещо по добре не пиши. В момента има вече произведени 100 бр. Т-14 Армата със 125 мм оръдие, сега се подготвя модел с 152 мм. В момента се произвеждат 100 бр. Т-15 Барберис с 57 мм оръдие и Терминатор -3 с 2 х 57 мм и 150 бр. САО Коалиция . Всички са на платформа Армата. Т-90 С и Т-90 СМ са само за експорт. За руската армия се произвежда Т-90 М . В момента в рус. Армия имат около 1000 бр. Т-90.Общо в армията на Русия на западното направление имат 24 000 танка , а НАТО - 1110 бр.
17:03 31.01.2019
108 Хаджи хаджи Българин
До коментар #57 от "комунист идиот":
Отиде в НПО-тата брат! Започни от БХК и сам си ги изброява нататък! От там се управлява родината и от една шайка в правителството и парламента!18:39 01.02.2019