Отидете към основна версия

3 519 5

Най-интересните спортни автомобили от салона във Франкфурт (III част)

С този трети по ред материал от световното автомобилно изложение във Франкфурт ще обърнем внимание на най-интересното със спортна насоченост от гиганта VW Group, което бе събрано в огромните площи на зала 3 на огромния изложбен център. Отново ще видите огромен контраст от модели от всички класове.

Един автомобил е способен да съчетае ускорение от 0 до 400 и спиране обратно до 0 за 42 секунди и той се нарича Bugatti Chiron. За да отбележат това постижение, от компанията показаха лимитиран уникат, който носи числото 42 в себе си.

Пристъпваме към най-тежката и бърза версия на Porsche 911 правена до момента - дългоочакваното GT2 RS. Всичко в него е създадено с цел скорост и разполага с 700 коня и 750 нютонметра напъхани в шаси тежащо 1470 килограма или пропорция близка до 2:1 маса към мощност.

Несъмнено това бе един от най-интересните автомобили на изложението, защото бе прикрит зад голямо струпване от хора и през трите дни, които прекараме там.

Тук няма нищо прикрито и всеки детайл говори за бързина, а карбоновите влакна са оставени видни за окото - предният капак, калниците, тавана, огледалата, както и въздухозаборниците, с които двигателя си осигурява свеж въздух са изградени от въглеродни нишки.

Машината трудно може да бъде сбъркана с GT3, защото тук накрайниците на изпускателната система са два единични в двата края, а не един двоен в центъра.

Отвътре комбинацията е между черно и червено - нещо типично за най-потентните машини на компанията от Цуфенхаузен.

Един автомобил, който имаше за цел да убие огромните спекулации с лимитираните модели на компанията и влезе като трън в очите на тези снабдили се с 911 R - новата версия на GT3 с точно 500 конски сили оборудвана с Touring Pack или по-семплия вариант на модела, но с ръчна скоростна кутия - рай за феновете, които не искат да са чак толкова показни.

Задницата е без внушителния спойлер и прикрива злодеянията, на които е способен автомобила.

Тази снимка искаме да продължаваме да виждаме в спортните автомобили - лост с просто разграфяване буквата R и числата 1,2,3,4,5 и 6.

Най-колоритната версия на 911 Turbo с нейните 600 конски сили - Turbo S Exclusive. Основните детайли, с които тя се отличава са златистия си цвят, който е единствен и новите изключително леки джанти.

Пристъпване и към един модел, който показа, че атмосферните двигатели все още са нещо, с което могат да се постигат блестящи резултати и мина значително под границата от 7 минути на Нюрбургринг - Huracan Performante. Той разполага с точно 640 коня от крещящия V10 двигател, а присъствието му е лесно за разбиране.

V10 звуци, но под открито небе - Audi R8 във версията си Spyder V10 plus. Това означава ускорение от 0 до 100 за 3.3 секунди и абсолютната наслада от десетте цилиндъра, които стигат до най-високите октави.

Нещо, което никой не очакваше от Audi - R8, което не използва задвижване на четирите колела, а чисто задно предаване. Автомобилът носещ добаквата RWS използва версията на 5.2-литровия V10 с 540 конски сили и е олекнал с 50 килограма. Той ще бъде произведен в ограниченото количество от точно 999 броя и ще се отличава с червените щрихи преминаващи през цялото му тяло.

Най-малкият катапулт на Audi TT-RS с неговите 400 коня, който срази всички с ускорението си, което на старт е по-добро и от на Nissan GT-R. Това бе модела, който да покаже всички детайли от новия пакет Audi Sport Performance Parts, който първоначално ще се предлага за него и R8.

Автомобилът, който популяризира спортните комбита до това, което са в момента излезе в ново тяло - RS4. И тук, както и в първородното RS2 се използва агрегат на Porsche - 2.9-литровия V6 с два турбокомпресора и мощност от 450 к.с. и 600 Нм, която се предават към четирите колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4.1 секунди или с 0.6 по-бързо от предшественика, от който машината е и по-лека с цели 80 килограма - средното тегло на един пътник.

Един от автомобилите, коите ще видим на изложението в София в средата на октомври - най-бързия хечбек в момента - RS3 отново в култовото млечносиньо идващо от RS2.

Цялата гама от RS модели на Audi изпълваше тяхното изложбено пространство.

Най-мощната и способна версия на един от първенците при предното предаване Seat Leon - Cupra R. Само 799 броя от автомобила ще излязат от завода и те ще се отличават с "медни" на цвят детайли, а мощността ще бъде 310 конски сили. Какво ли ще сътвори тази машина на Нюрбургринг?

Ще стигнем и до четвъртата част, която ще ви представим в утрешния ден.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини