Баварската автомобилна компания презентира четири версии на новото BMW M8 - базови варианти на купето и кабриолета, както и техни и екстремни модификации Competition. Всички технически новости в най-скъпата М-ка, включително и пълноприводната трансмисия M xDrive с възможност за преминаване изцяло на задно предаване, са заимствани от седана М5.
Външно BMW M8 се отличава от стандартните "осмици" с различните брони с увеличен размер на въздухозаборниците, с раздутите надкалникови арки, с по-големите въздухоотводи в предните калници, с различните странични огледала за обратно виждане и с неголемия спойлер отзад. В салона е налице нов волан и различен скоростен лост.
Под капака на M8 е монтиран битурбо двигател с работен обем 4.4 литра. Агрегатът е V-образен осемцилиндров и разполага с мощност от 600 конски сили (625 в изпълнението Competition). Всички версии без изключение работят с осемстепенна автоматична трансмисия M Steptronic, която има три режима на работа.
Автомобилите са оборудвани с фирмената M xDrive система и с активен М-диференциал. Още в базовото оборудване присъства и адаптивно окачване. Така оборудвано ускорението на М8 от 0 до 100 е 3.3 секунди, на варианта Competition - 3.2 секунди. На кабриолетите за същото упражнение са им необходими 3.4 и 3.3 секунди, съответно.
Максималната скорост е ограничена електронно на 250 км/ч, а версиите с M Driver’s Package достигат 305 км/ч. Продажбите стартират през есента на тази година, като по предварителна информация цените в Европа ще стартират от 180 000 евро. Екстри, като карбон-керамични спирачки и други се заплащат допълнително.