Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Конкурентът на BMW M8

Публикувана: 7 Юни, 2019 11:42
11 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5534
Конкурентът на BMW M8
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.1 от 7 гласа.

Както всички добре знаем, BMW и Mercedes Benz се конкурират открай време във всяко едно отношение. Сега баварците показаха новото си свръхнаточено купе М8, но е ясно, че появи ли се спортно BMW, то има своя аналог и пряк конкурент в лицето на Mercedes. В случая това е Mercedes-AMG S 63 4Matic+ Coupe. Някои не определят тази кола като точна алтернатива, защото тя е по-дълга с 18 сантиметра и е съществено по-скъпа. Всъщност обаче именно това е колата, която ще конкурира най-бързата баварска М-ка.

Конкурентът на BMW M8

Mercedes-AMG S 63 4Matic+ Coupe е направен на базата на S-Klasse и разполага с V-образен осемцилиндров двигател с работен обем от четири литра и с мощност 612 конски сили. Максималният въртящ момент на този агрегат е 900 Нм. Тези характеристики са напълно достатъчни, за да могат да ускорят двутонното купе от място до 100 км/ч за 3.5 секунди. Баварецът, във варианта си Competition, прави същото упражнение малко по-бързо - за 3.2 секунди.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.1 от 7 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Steks
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Всичко много добре изглежда ама защо подяволите вече всички автомобили излизат с тея грозно седящи таблети поне таблото пред водача може да си е по нормално като толкова ли не можаха някя комбинация между тия насрани таблети и старите стрелки да направят карал съм няколко автомобила които са точно комбинация от двете и е много по добре от колкото тоя залепен таблет с капчица

Коментиран от #3


Оценка:
-12 +21

AUDI
(гост)

Неутрално
2 Отговор
А не беше ли обратното ?!? BMW не направиха ли 8-ма серия точно защото Мерцедес нямаха аналог?

Оценка:
-5 +24

Иванчо l-ви
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "Steks":


Явно остаряваме...
И аз не ги харесвам, но това е бъдещето.

Оценка:
-3 +15

Brabus
(гост)

Неутрално
4 Отговор
Ве ме зе могат да направят конкурент единствено и само на Жигула

Оценка:
-9 +8

Roskata
(гост)

Неутрално
5 Отговор
Просто вече започват да стават смешни като тръгнат да сравняват ускорения до 100 и т.н. Всеки е почнал да гони заветното 3-секундно ускорение и до там... едно време правеха коли, на които можеш да разчиташ, че ще те откарат от точка А до точка Б без да ти влизат в аварийни режими, да светят лампи по таблото и да става като коледна елха. Ускорението беше на заден план, залагаше се на качество, на комфорт... а сега какво, плащаш 200 хил евро за пластмасови кошници без чар, на които им трепериш по пътя да не вземе да светне нещо по таблото, че колата ще спре...

Оценка:
-6 +11

BMW E36
(гост)

Неутрално
6 Отговор
за тия пари няма да се правя на гей на годината ами ще си купя директно една 320 gt запазена втора ръка и ще дам 10 бона всяко болче да и е наред и изобщо няма да ми пука

Оценка:
-7 +7

Рено спорт
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Поредният пълен боклук на Мерцедес.

Коментиран от #8


Оценка:
-25 +7

Бай Хой
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #7 от "Рено спорт":


Абе карай си там талигата(сигурно некой "японец" давиш) и не давай мнение за коли за които не можеш и да си мечтаеш!!!

Оценка:
-0 +7

CL500
(гост)

Неутрално
9 Отговор
Сравнява се Ес-купето с М8??? Първо Ес-купето е пуснато преди 5 години, от 2014-та, а това на снимката е само фейслифта му и малко ъпгреднат двигател увеличен от 585 на 612 коня. И то дори фейслифта пак е от 2018-та, вече на над 1 година... Как ще ми го сравняват с М8, което не луксозна кола, не толкова луксозна като 7-ма серия, та да не говорим пък за лукса на Ес-класата и съответно Ес-купето... А този лукс си тежи..Това е над 2 тона кола, седалките само са сигурно 2 пъти по-луксози и толкова по-тежки от чисто спортно купе. Затова и цените им са в различни категории. Това на снимката гони 200К евро... А като искат някакви сравнения за ускорение, да вземат нещо по-последно от Мерцедес, например 4-вратото купе ГТ 63 АМГ, което има ускорение до 100 за 3.2 сек, а брабуса на ГТ-то 800 (800 коня) лепи 100-ка за 2.9 сек, което е уникално за голяма 4-врата кола, бих казал семейна кола....

Коментиран от #11


Оценка:
-4 +6

майстора
(гост)

Неутрално
10 Отговор
Отварям и пак чета глупости ...не мога да разбера като не си наясно с нещата що пишеш статии бе ?? S coupe не е на една платформа с четири вратата ...и двете са на платформите на предишните поколения ... Или с други думи 221 и 222 са на една платформа ... Купето е на една платформа с 216 което е стария цл ... Всичко друго са визуални прилики на едро габаритните външни елементи ...

Оценка:
-0 +5

майстора
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #9 от "CL500":


Изчакай малко догодина трябва да изкарат GT 73..което ще е същия агрегат като 63то + Ел мотори ...някаква хибридна версия на 800коня ..

Оценка:
-1 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Георги Данаилов
Писателят Георги Данаилов с коментар за битието
Няма история въобще, има истории"

Още бисери