Само преди седмица, ви информирахме, за новата услуга, която марката Suzuki започна да предлага у нас - т.нар. pop-up магазин за автомобили в мола. Това обаче е експеримент, който ще трае само три месеца. Не така стоят нещата с марката Mercedes-Benz и по-конкретно с представителят ѝ у нас Силвър Стар.
На 02 декември 2019-а Силвър Стар представи в София Ринг Мол уникална за пазара концепция за Mercedes-Benz, комбинираща премиум автомобили и богата лайфстайл колекция от аксесоари на едно място. Новата локация се отличава с фирмен стил и цели да предостави различно изживяване за любителите на немския бранд близо до тяхното ежедневие.
Магазинът, който ще е постоянен, се намира в София Ринг Мол, а освен демонстрационните автомобили в него, клиентите имат на разположение всеки ден от седмицата коли за тестово шофиране. Желаещите да си подарят изживяването Mercedes-Benz ще могат да избират от най-новите модели на марката.
В мола, за тест са налични компактните A-class и B-class, E-class и CLA, и SUV моделите GLE, GLC и GLS. Идеята е със съдействието на обучени консултанти клиентите да се запознаят отблизо с продуктовата гама и да научат повече за характеристиките на автомобилите, които Силвър Стар предлага на българския пазар.