Отидете към основна версия

6 308 31

Ново поколение на "чудовището" Raptor F-150

  • ford-
  • f150-
  • raptor

Ford представи трета генерация Raptor F-150, но за съжаление моделът няма да се продава официално в Европа 

Последното 14-то поколение Ford F-150 бе показано в средата на изминалата 2020 година, а само половин година по-късно на бял свят се появи и наточената версия, носеща името Raptor. Както и при Ranger Raptor, така и F-150 Raptor е преработена версия на обикновения пикап и разполага с повече мощ, различно окачване и акценти които да го отличават на пътя.

Въшните разлики с обикновеният F-150 се свеждат до типичната за Raptor решетка с голям надпис Ford, различни брони, защита на долната част на купето, допълнителни LED светлини над решетката, по-широки арки на калниците, под които виждаме и 35-цолови BFGoodrich All-terain гуми, а срещу доплащане може да изберете и по-големите 37-инчови с различни джанти.

По-интересно е какво се крие под купето, където от Ford са преработили окачването. То е на марката Fox и позволява ход от 35.5 см отпред и 38 см отзад, макар и с по-големите 37-инчови гуми да губите по около 2 см ход сме сигурни, че те ще са по-предпочитаният избор. Преработено е и окачването в задната част, като то вече 5-точково с по-дълги носачи. Освен големия ход който предлагат, амортисьорите могат да се регулират и по твърдост в зависимост кой от 7-те режима на пикапа сте избрали.

Напълно преработена е и генерацията, като от Ford обещават най-добрия звук който може да бъде изваден от този мотор, а благодарение на клапи тя може да бъде тиха, шумна и още по-шумна, според режима на шофиране който сте избрали.

Интериорът няма почти никаква промяна спрямо този на обикновеният F-150. Някои елементи са заменени с карбонови такива, контрастни шевове и маркер в червен цвят са подобренията по волана, както и Raptor логото което може да се види на няколко места в интериора.

Най-голямото разочарование за американците е това какво се крие под капака. За разлика от първото поколение Raptor, при второто, а вече и при третото двигателят е Ecoboost V6, като тук той е с обем от 3.5-литра с две турбини, но за съжаление от Ford не споделят никакви технически данни за него. Имайки предвид че в предишното поколение той развиваше 450 конски сили и максимален въртящ момент от 690 нютон метра, то очакваме поне малко подобрение при модела за 2021 година.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Свързани новини