Това не е първият хибриден модел на британската марка, след като през 2012 на пазара се появи McLaren P1 с цена от над 1 милион долара. За клиентите които искат хибрид на марката, но не разполагат с 1 милион долара, от McLaren предлагат Artura за „само“ 225 хиляди долара начална цена,
Бензиновият мотор е трилитров V6 с две турбини и 577 конски сили, а електромотор добавя още 94 конски сили. Така системната мощност е 671 конски сили, а максималният въртящ момент - 804 нютон метра. Всичко това води до впечатляващ старт от място. Ускорението от 0 до 100 отнема точно 3 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена на 330км/ч.За McLaren Artura е разработена и 8-степенна трансмисия с двоен съединител. Интересното е, че тя няма обичайната задна предавка - вместо нея електрическият мотор преминава в обратна посока, както при електрическите превозни средства
Благодарение на 7.4 кВч. батерия, британската суперкола може да измине около 30км само и единствено на ток, а зареждането на батерията от 0 до 80% става за 2 часа и половина.
Това е първият McLaren който използва новата платформа на марката McLaren Carbon Lightweight Architecture(MCLA), която включва доста карбон и алуминий спомагащи за намаляване на теглото. Заедно с батериите и електромотора, Artura тежи 1 498кг или с 50кг. по-малко от предишния модел с V8 двигател.
Външно McLaren-ът следва дизайнерския език който сме свикнали да виждаме през последните години. Интериорът също не е много по-различен, като съществената разлика е в инфотеймънт системата от новото поколение, която разполага и с нов екран.
Въпреки спортната природа на модела, система за следене на лентите, адаптивен круиз контрол и система за разпознаване на знаците са стандартни за Artura. Електрически седалки, Android Auto и Apple CarPlay, вакуум на вратите, огледала с подгряване и други екстри също са налични срещу съответното заплащане.