Отидете към основна версия

8 915 46

Запознайте се с Honda Civic Sport

  • honda-
  • civic-
  • sport-
  • type r-
  • хонда

Освежен дизайн, още по-богато оборудване и две версии Sport Line за Hatchback 1.0 VTEC TURBO, вдъхновени от Type R

През 2021 г. гамата на Honda Civic получава редица стилистични подобрения, представени още през 2020 г., които засилват визуалното присъствие, практичността и първокласното излъчване на модела.

Дизайнерските промени се изразяват в по-семпла радиаторна решетка и нова форма на въздухозаборниците. Елегантен щрих, успореден на долната част на радиаторната решетка и още по-гладки повърхности около фаровете за мъгла, са допълнени от новата форма на дневните LED.

Новост в гамата е и линията Sport Line (Sport в България), вдъхновена от горещия хечбек Type R. Налична за нива на оборудване Comfort и Executive на Civic Hatchback, тя се отличава от стандартните модели по някои стилистични заемки от най-бързия сериен автомобил с предно предаване. Ще ги видим в огледалата, в страничните и предните прагове, задния дифузьор и спойлера. Динаминчият облик при линията Sport Line е съчетан с мощния и икономичен 1,0-литров турбобензинов двигател на Civic.

1.0 VTEC TURBO остава само за хечбек версията

Civic 2021 ще продължи да бъде наличен както като хечбек с пет врати, така и като четириврат седан. Първият ще се предлага и с двата познати ни икономични, но мощни турбобензинови двигателя – 1.0 VTEC TURBO и 1.5 VTEC TURBO, а вторият – само с по-големия силов агрегат. 1,0-литровият мотор вече ще е наличен само с 6-степенната механична трансмисия, а 1,5-литровия ще се съчетава и с двата вида предавателни кутии, т.е. той ще може да бъде поръчван и с автоматичната CVT със 7 симулирани предавки. Пътниците ще продължат да се радват на интуитивната свързана инфоразвлекателна система, съвместима с Apple CarPlay и Android Auto.

Civic успешно продължава да се ползва от водещи в бранша технологии по безопасност, които помогнаха на модела да получи максималната 5-звездна оценка на краштестовете на независимата организация Euro NCAP. Пасивната безопасност е допълнена от пълния набор от активни технологии и асистенти, обединени под името Honda SENSING.

Непроменени размери и двигатели, нов цвят - перленосиният Obsidian Blue

Базовият модел е с 16-цолови джанти от алуминиева сплав, докато по-високо оборудваните версии са със спортните 17-цолови Shark Grey с пиано лак покритие. Размерите на фейслифта остават непроменени – хечбекът е с дължина 4518 мм и широчина 1799 мм, докато седанът е дълъг 4658 мм.

През 2021 Civic ще е наличен в следните цветове – червеният акрилен Rallye Red; металик изпълненията в елегантните сиви нюанси - Lunar Silver и Polished Metal и също металикът Brilliant Blue; както и в перлените бяло White Orchid, черното Crystal Black и Sonic Grey. Новост в гамата е перленосиният Obsidian Blue.

По-богато оборудване и по-спортен интериор

Интериорът на Civic стана още по-добър през 2020 г., като бяха включени нови текстури за вътрешните панели. Качественият текстил за тапицериите подчертава цялостното луксозно вътрешно обзавеждане. Новост е червеният декоративен шев на седалките, волана, скоростния лост, багажника, панелите на вратите, че дори и на приборния панел. Перфорираните алуминиеви педали са директна препратка към славната история на Honda в автомобилния спорт.

Новото разположение на инфоразвлекателната система, въведено първоначално в моделите от 2020 година, е още по-практично и увеличава луксозното излъчване на интериора.

Всички варианти на хечбека Civic са с автоматично задържане на спирачното усилие при спиране под наклон, на светофар, задръстени кръстовища. Безключовото влизане и автоматично затъмняване на огледалото за обратно виждане са част от оборудването Executive (както за четири, така и за пет врати), Sport Line и Sport Plus.

Civic 2021 е с усъвършенстваната инфоразвлекателна система за свързаност Honda CONNECT с 4-ядрен процесор Nvidia Tegra 3, която предлага подобрено интуитивно опериране и включва DAB радио, както и пълна съвместимост със смартфони чрез приложенията Apple CarPlay® и Android Auto.

Опциите за аудиоконфигурацията в автомобила варират от 160-ватова с четири говорителя, 180-ватова с осем до 467-ватова с 11 с централна тонколона и предни високочестотни говорители. При версията седан на по-мощната аудиосистема се радва оборудването Executive, но за разлика от хечбека там тя е с 10 тонколони, събуфер и мощност 452 вата.

Системата Honda SENSING е стандартно оборудване за всички нива и превръща Civic в един от най-безопасните автомобили в класа. Най-голямата промяна е още по-богатото оборудване и наличието на нови пакети с множество опции и аксесоари. Стандартно всички варианти се предлагат с пълен набор от предни LED светлини, включително и дневни, които са с по-различно оформление за 2021 моделна година.

Civic Hatchback 1.0 VTEC TURBO в шест нива на оборудване

Civic Hatchback 1.0 VTEC TURBO вече е наличен в шест нива на оборудване: S, Comfort, Comfort Sport Line, Elegance, Executive и Executive Sport Line. Дори и базовото включва автоматични фарове и адаптивен автопилот. При Comfort и Comfort Sport Line надграждането е отопляеми предни седалки, отопляеми и електрически регулируеми странични огледала, аудиосистема с 8 говорителя, 16-инчови джанти от алуминиева сплав и климатик.

Новото за 2021 г. ниво, Comfort Sport Line (Civic Sport за България), се отличава по амбиентното осветление в покрива, 17-инчовите джанти от алуминиева сплав, кожените волан и топка на скоростния лост, както и по инфоразвлекателната система Honda CONNECT със 7-инчов сензорен екран. Оборудването Elegance също е със 17-инчови джанти от алуминиева сплав, но инфоразвлекателната система Honda CONNECT тук вече е с навигация Garmin. В този си варирант Civic разполага и с предни и задни сензори за паркиране, електрически сгъваеми странични огледала, задна камера за паркиране и двузонов климатик.

Най-високооборудваните нива за хечбека с 1,0-литров двигател са Executive и Executive Sport Line (Civic Sport Plus за България), които ще радват купувачите с безключовото влизане и стартиране, електрически плъзгащ и накланящ се панорамен покрив, 467-ватова мощна аудиосистема с 11 говорителя (вкл. и предния високочестотен говорител, както и централната тонколона) и адаптивните амортисьори.

Спортното попълнение при хечбека

Моделите, обозначени като Sport Line (Sport и Sport Plus), са новото попълнение в гамата на Civic 2021. То ще осигури за купувачите уникална бленда от спортен дизайн, икономични двигатели и добър ценови диапазон. Оборудването е като при Comfort с опция за надграждане до Executive. Моделите от Sport Line обаче имат допълнителен щрих под формата на заден дифузьор, спойлер на багажника, 17-инчови черни джанти от алуминиева сплав и тонирани стъкла. Sport Line се отличава и по червеното осветление на приборните уреди, кожения волан и 7-инчовия екран на системата Honda CONNECT още при Comfort Sport Line (не е налична при обикновения Comfort).

Honda Civic Hatchback 1.5 VTEC TURBO – само в оборудване Sport Plus

1,5-литровият двигател VTEC TURBO вече се съчетава само с оборудване Sport Plus. Обзавеждането му съвпада с това на Executive, но са добавени 17-инчови джанти от алуминиева сплав, два централно разположени ауспуха и спортен пакет за каросерията, включващ преден спойлер, допълнителни елементи по задната броня и странични гарнитури. Sport Plus включва също и предни и задни сензори за паркиране, Honda CONNECT с навигация Garmin, безжично зареждане на смартфони и двузонов климатик.

Промените при Honda Civic Sedan 1.5 VTEC TURBO

При версията седан 1,5-литровият VTEC TURBO двигател може да бъде съчетан както с Elegance, така и с ниво на оборудване Executive. Моделите от гамата на Elegance се радват на автоматични светлини, адаптивен автопилот, отопляеми предни седалки, Honda CONNECT, 180-ватова аудиосистема с осем говорителя, 17-инчови джанти от алуминиева сплав, предни и задни сензори за паркиране, камера за обратно виждане и двузонов климатик. Най-високото ниво на оборудване Executive e с безключово влизане и запалване, електрически панорамен плъзгащ се покрив, 452-ватова аудиосистема с 10 тонколони и събуфер и адаптивни амортисьори.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 13 гласа.

Свързани новини

  • Тест и БГ цени на новата Honda Jazz Crosstar

    Едноседмичният тест, който направихме на модела Jazz Crosstar ни беше достатъчен, за да се уверим, че новата Honda Jazz разполага с един, наистина инт ...
    21.05.2021
    17 671
    28