През 2021 г. гамата на Honda Civic получава редица стилистични подобрения, представени още през 2020 г., които засилват визуалното присъствие, практичността и първокласното излъчване на модела.
Дизайнерските промени се изразяват в по-семпла радиаторна решетка и нова форма на въздухозаборниците. Елегантен щрих, успореден на долната част на радиаторната решетка и още по-гладки повърхности около фаровете за мъгла, са допълнени от новата форма на дневните LED.
Новост в гамата е и линията Sport Line (Sport в България), вдъхновена от горещия хечбек Type R. Налична за нива на оборудване Comfort и Executive на Civic Hatchback, тя се отличава от стандартните модели по някои стилистични заемки от най-бързия сериен автомобил с предно предаване. Ще ги видим в огледалата, в страничните и предните прагове, задния дифузьор и спойлера. Динаминчият облик при линията Sport Line е съчетан с мощния и икономичен 1,0-литров турбобензинов двигател на Civic.
1.0 VTEC TURBO остава само за хечбек версията
Civic 2021 ще продължи да бъде наличен както като хечбек с пет врати, така и като четириврат седан. Първият ще се предлага и с двата познати ни икономични, но мощни турбобензинови двигателя – 1.0 VTEC TURBO и 1.5 VTEC TURBO, а вторият – само с по-големия силов агрегат. 1,0-литровият мотор вече ще е наличен само с 6-степенната механична трансмисия, а 1,5-литровия ще се съчетава и с двата вида предавателни кутии, т.е. той ще може да бъде поръчван и с автоматичната CVT със 7 симулирани предавки. Пътниците ще продължат да се радват на интуитивната свързана инфоразвлекателна система, съвместима с Apple CarPlay и Android Auto.
Civic успешно продължава да се ползва от водещи в бранша технологии по безопасност, които помогнаха на модела да получи максималната 5-звездна оценка на краштестовете на независимата организация Euro NCAP. Пасивната безопасност е допълнена от пълния набор от активни технологии и асистенти, обединени под името Honda SENSING.
Непроменени размери и двигатели, нов цвят - перленосиният Obsidian Blue
Базовият модел е с 16-цолови джанти от алуминиева сплав, докато по-високо оборудваните версии са със спортните 17-цолови Shark Grey с пиано лак покритие. Размерите на фейслифта остават непроменени – хечбекът е с дължина 4518 мм и широчина 1799 мм, докато седанът е дълъг 4658 мм.
През 2021 Civic ще е наличен в следните цветове – червеният акрилен Rallye Red; металик изпълненията в елегантните сиви нюанси - Lunar Silver и Polished Metal и също металикът Brilliant Blue; както и в перлените бяло White Orchid, черното Crystal Black и Sonic Grey. Новост в гамата е перленосиният Obsidian Blue.
По-богато оборудване и по-спортен интериор
Интериорът на Civic стана още по-добър през 2020 г., като бяха включени нови текстури за вътрешните панели. Качественият текстил за тапицериите подчертава цялостното луксозно вътрешно обзавеждане. Новост е червеният декоративен шев на седалките, волана, скоростния лост, багажника, панелите на вратите, че дори и на приборния панел. Перфорираните алуминиеви педали са директна препратка към славната история на Honda в автомобилния спорт.
Новото разположение на инфоразвлекателната система, въведено първоначално в моделите от 2020 година, е още по-практично и увеличава луксозното излъчване на интериора.
Всички варианти на хечбека Civic са с автоматично задържане на спирачното усилие при спиране под наклон, на светофар, задръстени кръстовища. Безключовото влизане и автоматично затъмняване на огледалото за обратно виждане са част от оборудването Executive (както за четири, така и за пет врати), Sport Line и Sport Plus.
Civic 2021 е с усъвършенстваната инфоразвлекателна система за свързаност Honda CONNECT с 4-ядрен процесор Nvidia Tegra 3, която предлага подобрено интуитивно опериране и включва DAB радио, както и пълна съвместимост със смартфони чрез приложенията Apple CarPlay® и Android Auto.
Опциите за аудиоконфигурацията в автомобила варират от 160-ватова с четири говорителя, 180-ватова с осем до 467-ватова с 11 с централна тонколона и предни високочестотни говорители. При версията седан на по-мощната аудиосистема се радва оборудването Executive, но за разлика от хечбека там тя е с 10 тонколони, събуфер и мощност 452 вата.
Системата Honda SENSING е стандартно оборудване за всички нива и превръща Civic в един от най-безопасните автомобили в класа. Най-голямата промяна е още по-богатото оборудване и наличието на нови пакети с множество опции и аксесоари. Стандартно всички варианти се предлагат с пълен набор от предни LED светлини, включително и дневни, които са с по-различно оформление за 2021 моделна година.
Civic Hatchback 1.0 VTEC TURBO в шест нива на оборудване
Civic Hatchback 1.0 VTEC TURBO вече е наличен в шест нива на оборудване: S, Comfort, Comfort Sport Line, Elegance, Executive и Executive Sport Line. Дори и базовото включва автоматични фарове и адаптивен автопилот. При Comfort и Comfort Sport Line надграждането е отопляеми предни седалки, отопляеми и електрически регулируеми странични огледала, аудиосистема с 8 говорителя, 16-инчови джанти от алуминиева сплав и климатик.
Новото за 2021 г. ниво, Comfort Sport Line (Civic Sport за България), се отличава по амбиентното осветление в покрива, 17-инчовите джанти от алуминиева сплав, кожените волан и топка на скоростния лост, както и по инфоразвлекателната система Honda CONNECT със 7-инчов сензорен екран. Оборудването Elegance също е със 17-инчови джанти от алуминиева сплав, но инфоразвлекателната система Honda CONNECT тук вече е с навигация Garmin. В този си варирант Civic разполага и с предни и задни сензори за паркиране, електрически сгъваеми странични огледала, задна камера за паркиране и двузонов климатик.
Най-високооборудваните нива за хечбека с 1,0-литров двигател са Executive и Executive Sport Line (Civic Sport Plus за България), които ще радват купувачите с безключовото влизане и стартиране, електрически плъзгащ и накланящ се панорамен покрив, 467-ватова мощна аудиосистема с 11 говорителя (вкл. и предния високочестотен говорител, както и централната тонколона) и адаптивните амортисьори.
Спортното попълнение при хечбека
Моделите, обозначени като Sport Line (Sport и Sport Plus), са новото попълнение в гамата на Civic 2021. То ще осигури за купувачите уникална бленда от спортен дизайн, икономични двигатели и добър ценови диапазон. Оборудването е като при Comfort с опция за надграждане до Executive. Моделите от Sport Line обаче имат допълнителен щрих под формата на заден дифузьор, спойлер на багажника, 17-инчови черни джанти от алуминиева сплав и тонирани стъкла. Sport Line се отличава и по червеното осветление на приборните уреди, кожения волан и 7-инчовия екран на системата Honda CONNECT още при Comfort Sport Line (не е налична при обикновения Comfort).
Honda Civic Hatchback 1.5 VTEC TURBO – само в оборудване Sport Plus
1,5-литровият двигател VTEC TURBO вече се съчетава само с оборудване Sport Plus. Обзавеждането му съвпада с това на Executive, но са добавени 17-инчови джанти от алуминиева сплав, два централно разположени ауспуха и спортен пакет за каросерията, включващ преден спойлер, допълнителни елементи по задната броня и странични гарнитури. Sport Plus включва също и предни и задни сензори за паркиране, Honda CONNECT с навигация Garmin, безжично зареждане на смартфони и двузонов климатик.
Промените при Honda Civic Sedan 1.5 VTEC TURBO
При версията седан 1,5-литровият VTEC TURBO двигател може да бъде съчетан както с Elegance, така и с ниво на оборудване Executive. Моделите от гамата на Elegance се радват на автоматични светлини, адаптивен автопилот, отопляеми предни седалки, Honda CONNECT, 180-ватова аудиосистема с осем говорителя, 17-инчови джанти от алуминиева сплав, предни и задни сензори за паркиране, камера за обратно виждане и двузонов климатик. Най-високото ниво на оборудване Executive e с безключово влизане и запалване, електрически панорамен плъзгащ се покрив, 452-ватова аудиосистема с 10 тонколони и събуфер и адаптивни амортисьори.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Айдееее
Коментиран от #4
09:57 26.02.2021
2 Zrock
Коментиран от #41
09:59 26.02.2021
3 ужас
10:04 26.02.2021
4 наЙлон
До коментар #1 от "Айдееее":
Мноу ясно,за да остане само теслата10:04 26.02.2021
5 Милен
10:05 26.02.2021
6 e kak
10:09 26.02.2021
7 Ставри
10:18 26.02.2021
8 Хунда
За справка ето класацията за надеждност - хонда е на последните места
https://fakti.bg/avto/555762-eto-koi-sa-nai-nadejdnite-trigodishni-koli
Коментиран от #36
10:19 26.02.2021
9 Не благодаря
10:20 26.02.2021
10 Баткооо
10:20 26.02.2021
11 Хонда боклук
10:21 26.02.2021
12 Кирчо
10:21 26.02.2021
13 име
Коментиран от #15, #37
10:23 26.02.2021
14 Сивик за надин
10:25 26.02.2021
15 jap
До коментар #13 от "име":
Имам Сивик произведен през 2007-ма и ръжда съм забелязъл единствено по гайките закрепващи джантите към главините.Злобата която прозира в коментара ти е почти сигурен признак,че нямаш възможност да караш хубава кола и никога няма да имаш.Коментиран от #17
10:36 26.02.2021
16 Бевш собственик
Коментиран от #21
10:49 26.02.2021
17 Бат Геле
До коментар #15 от "jap":
Защото не си я гледал от вътре. Отървавай се от този боклук дето го имаш, докато е време, че като тръгнат и ремонтите ще има да си скубеш коситеКоментиран от #20
10:51 26.02.2021
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Никои
12:42 26.02.2021
20 jap
До коментар #17 от "Бат Геле":
За близо 5 години и около 60000км единствените разходи които съм имал по нея са били 4 смени на масло за по около 120лв и 1 комплект накладки за 200лв.Дори това,че все още няма нищо за смяна по окачването ме изумява а колата е "италианка" и на колко километра е и как е стопанисвана,само тя си знае.Коментиран от #23
12:58 26.02.2021
21 Купи си
До коментар #16 от "Бевш собственик":
запазена и няма да имаш проблеми.Мрънкьовци като теб обикновено взимат "милионници" и после реват,че марката им е виновна.13:00 26.02.2021
22 Синдикат на Ало Измамниците
14:25 26.02.2021
23 Кирчо
До коментар #20 от "jap":
Е ти не я караш бе младеж, какво да и ремонтираш.. всъщност те разбирам, на кой му се кара такъв кош :)))))))Коментиран от #27
14:28 26.02.2021
24 Монтанчанин
14:56 26.02.2021
25 хаахах
Коментиран от #26
14:58 26.02.2021
26 Кирчо
До коментар #25 от "хаахах":
Браво бе човек, точно и ясно. Кола за 65000 с CVT хахахаха, морално остарял автоматик, като колите в които се ползва!!!15:02 26.02.2021
27 jap
До коментар #23 от "Кирчо":
Карам или не 60000км е пробег за който при някои двигатели(предимно VAG)се налагат ремонти за по 5000+лв.Досега съм купил/продал 14 коли и само с японските разходите за поддръжка са ми били най ниски като държа да подчертая,че никога не съм взимал от евтините предложения на даден модел.Коментиран от #28
15:12 26.02.2021
28 Кирчо
До коментар #27 от "jap":
Ми голям си, аз съм имал Пасат 7 DSG взет на 280000 км (без да знам) каран 2 години около 50000 км и продаден. Само масла и филтри съм сменил, всичко друго здраво. Ко прайм ся, голям боклук тия VW та, а???15:17 26.02.2021
29 Случаен
Коментиран от #45
15:45 26.02.2021
30 Със Еко нормите
15:58 26.02.2021
31 Допълнение към статията
16:12 26.02.2021
32 Собственик
16:36 26.02.2021
33 Алфа Ромео
17:28 26.02.2021
34 един от стадото
18:36 26.02.2021
35 Бай Онзи
Коментиран от #42, #46
21:25 26.02.2021
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Ха ха
До коментар #13 от "име":
Нека позная кара ВАГинале "премиум"21:48 26.02.2021
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Плам
19:03 27.02.2021
40 джоджен
19:10 27.02.2021
41 ддд
До коментар #2 от "Zrock":
Ня ма страшно, поне има черен декоративен шев. Ма много хора гледат шева на седалките.Ние тука не ги разбираме тия работи ма така си е за шева. Но ще свикнем 1000 кубика 1000 кубика иоп 1200 ооооо ГОЛЕМИЯ ДВИГАТЕЛ19:39 27.02.2021
42 Бай Чеп
До коментар #35 от "Бай Онзи":
Абе пий хаповете и лягай23:11 27.02.2021
43 pipi
11:56 28.02.2021
44 Бай Онзи
12:45 01.03.2021
45 Анал
До коментар #29 от "Случаен":
Спорт линия чети първо чобан 1,5 спорт е 180 коня имам такова ще ти откъсне празната глава и не харчи нищо18:28 26.10.2022
46 Байчо
До коментар #35 от "Бай Онзи":
Тойота 2 литра 180 коня атмосфери корола имам предвид Хонда 1,5 турбо 180 коня празна главо смятай ти кое как и защо,там работят инжинери сметнато е главуч18:33 26.10.2022