Last news in Fakti

26 Февруари, 2021 09:49 8 862 46

Запознайте се с Honda Civic Sport

  • honda-
  • civic-
  • sport-
  • type r-
  • хонда

Освежен дизайн, още по-богато оборудване и две версии Sport Line за Hatchback 1.0 VTEC TURBO, вдъхновени от Type R

Запознайте се с Honda Civic Sport - 1

През 2021 г. гамата на Honda Civic получава редица стилистични подобрения, представени още през 2020 г., които засилват визуалното присъствие, практичността и първокласното излъчване на модела.

Дизайнерските промени се изразяват в по-семпла радиаторна решетка и нова форма на въздухозаборниците. Елегантен щрих, успореден на долната част на радиаторната решетка и още по-гладки повърхности около фаровете за мъгла, са допълнени от новата форма на дневните LED.

Новост в гамата е и линията Sport Line (Sport в България), вдъхновена от горещия хечбек Type R. Налична за нива на оборудване Comfort и Executive на Civic Hatchback, тя се отличава от стандартните модели по някои стилистични заемки от най-бързия сериен автомобил с предно предаване. Ще ги видим в огледалата, в страничните и предните прагове, задния дифузьор и спойлера. Динаминчият облик при линията Sport Line е съчетан с мощния и икономичен 1,0-литров турбобензинов двигател на Civic.

Запознайте се с Honda Civic Sport

1.0 VTEC TURBO остава само за хечбек версията

Civic 2021 ще продължи да бъде наличен както като хечбек с пет врати, така и като четириврат седан. Първият ще се предлага и с двата познати ни икономични, но мощни турбобензинови двигателя – 1.0 VTEC TURBO и 1.5 VTEC TURBO, а вторият – само с по-големия силов агрегат. 1,0-литровият мотор вече ще е наличен само с 6-степенната механична трансмисия, а 1,5-литровия ще се съчетава и с двата вида предавателни кутии, т.е. той ще може да бъде поръчван и с автоматичната CVT със 7 симулирани предавки. Пътниците ще продължат да се радват на интуитивната свързана инфоразвлекателна система, съвместима с Apple CarPlay и Android Auto.

Civic успешно продължава да се ползва от водещи в бранша технологии по безопасност, които помогнаха на модела да получи максималната 5-звездна оценка на краштестовете на независимата организация Euro NCAP. Пасивната безопасност е допълнена от пълния набор от активни технологии и асистенти, обединени под името Honda SENSING.

Непроменени размери и двигатели, нов цвят - перленосиният Obsidian Blue

Базовият модел е с 16-цолови джанти от алуминиева сплав, докато по-високо оборудваните версии са със спортните 17-цолови Shark Grey с пиано лак покритие. Размерите на фейслифта остават непроменени – хечбекът е с дължина 4518 мм и широчина 1799 мм, докато седанът е дълъг 4658 мм.

През 2021 Civic ще е наличен в следните цветове – червеният акрилен Rallye Red; металик изпълненията в елегантните сиви нюанси - Lunar Silver и Polished Metal и също металикът Brilliant Blue; както и в перлените бяло White Orchid, черното Crystal Black и Sonic Grey. Новост в гамата е перленосиният Obsidian Blue.

Запознайте се с Honda Civic Sport

По-богато оборудване и по-спортен интериор

Интериорът на Civic стана още по-добър през 2020 г., като бяха включени нови текстури за вътрешните панели. Качественият текстил за тапицериите подчертава цялостното луксозно вътрешно обзавеждане. Новост е червеният декоративен шев на седалките, волана, скоростния лост, багажника, панелите на вратите, че дори и на приборния панел. Перфорираните алуминиеви педали са директна препратка към славната история на Honda в автомобилния спорт.

Новото разположение на инфоразвлекателната система, въведено първоначално в моделите от 2020 година, е още по-практично и увеличава луксозното излъчване на интериора.

Всички варианти на хечбека Civic са с автоматично задържане на спирачното усилие при спиране под наклон, на светофар, задръстени кръстовища. Безключовото влизане и автоматично затъмняване на огледалото за обратно виждане са част от оборудването Executive (както за четири, така и за пет врати), Sport Line и Sport Plus.

Civic 2021 е с усъвършенстваната инфоразвлекателна система за свързаност Honda CONNECT с 4-ядрен процесор Nvidia Tegra 3, която предлага подобрено интуитивно опериране и включва DAB радио, както и пълна съвместимост със смартфони чрез приложенията Apple CarPlay® и Android Auto.

Опциите за аудиоконфигурацията в автомобила варират от 160-ватова с четири говорителя, 180-ватова с осем до 467-ватова с 11 с централна тонколона и предни високочестотни говорители. При версията седан на по-мощната аудиосистема се радва оборудването Executive, но за разлика от хечбека там тя е с 10 тонколони, събуфер и мощност 452 вата.

Запознайте се с Honda Civic Sport

Системата Honda SENSING е стандартно оборудване за всички нива и превръща Civic в един от най-безопасните автомобили в класа. Най-голямата промяна е още по-богатото оборудване и наличието на нови пакети с множество опции и аксесоари. Стандартно всички варианти се предлагат с пълен набор от предни LED светлини, включително и дневни, които са с по-различно оформление за 2021 моделна година.

Civic Hatchback 1.0 VTEC TURBO в шест нива на оборудване

Civic Hatchback 1.0 VTEC TURBO вече е наличен в шест нива на оборудване: S, Comfort, Comfort Sport Line, Elegance, Executive и Executive Sport Line. Дори и базовото включва автоматични фарове и адаптивен автопилот. При Comfort и Comfort Sport Line надграждането е отопляеми предни седалки, отопляеми и електрически регулируеми странични огледала, аудиосистема с 8 говорителя, 16-инчови джанти от алуминиева сплав и климатик.

Новото за 2021 г. ниво, Comfort Sport Line (Civic Sport за България), се отличава по амбиентното осветление в покрива, 17-инчовите джанти от алуминиева сплав, кожените волан и топка на скоростния лост, както и по инфоразвлекателната система Honda CONNECT със 7-инчов сензорен екран. Оборудването Elegance също е със 17-инчови джанти от алуминиева сплав, но инфоразвлекателната система Honda CONNECT тук вече е с навигация Garmin. В този си варирант Civic разполага и с предни и задни сензори за паркиране, електрически сгъваеми странични огледала, задна камера за паркиране и двузонов климатик.

Най-високооборудваните нива за хечбека с 1,0-литров двигател са Executive и Executive Sport Line (Civic Sport Plus за България), които ще радват купувачите с безключовото влизане и стартиране, електрически плъзгащ и накланящ се панорамен покрив, 467-ватова мощна аудиосистема с 11 говорителя (вкл. и предния високочестотен говорител, както и централната тонколона) и адаптивните амортисьори.

Спортното попълнение при хечбека

Моделите, обозначени като Sport Line (Sport и Sport Plus), са новото попълнение в гамата на Civic 2021. То ще осигури за купувачите уникална бленда от спортен дизайн, икономични двигатели и добър ценови диапазон. Оборудването е като при Comfort с опция за надграждане до Executive. Моделите от Sport Line обаче имат допълнителен щрих под формата на заден дифузьор, спойлер на багажника, 17-инчови черни джанти от алуминиева сплав и тонирани стъкла. Sport Line се отличава и по червеното осветление на приборните уреди, кожения волан и 7-инчовия екран на системата Honda CONNECT още при Comfort Sport Line (не е налична при обикновения Comfort).

Honda Civic Hatchback 1.5 VTEC TURBO – само в оборудване Sport Plus

1,5-литровият двигател VTEC TURBO вече се съчетава само с оборудване Sport Plus. Обзавеждането му съвпада с това на Executive, но са добавени 17-инчови джанти от алуминиева сплав, два централно разположени ауспуха и спортен пакет за каросерията, включващ преден спойлер, допълнителни елементи по задната броня и странични гарнитури. Sport Plus включва също и предни и задни сензори за паркиране, Honda CONNECT с навигация Garmin, безжично зареждане на смартфони и двузонов климатик.

Промените при Honda Civic Sedan 1.5 VTEC TURBO

При версията седан 1,5-литровият VTEC TURBO двигател може да бъде съчетан както с Elegance, така и с ниво на оборудване Executive. Моделите от гамата на Elegance се радват на автоматични светлини, адаптивен автопилот, отопляеми предни седалки, Honda CONNECT, 180-ватова аудиосистема с осем говорителя, 17-инчови джанти от алуминиева сплав, предни и задни сензори за паркиране, камера за обратно виждане и двузонов климатик. Най-високото ниво на оборудване Executive e с безключово влизане и запалване, електрически панорамен плъзгащ се покрив, 452-ватова аудиосистема с 10 тонколони и събуфер и адаптивни амортисьори.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Айдееее

    31 3 Отговор
    И Хондата я прецакахте. Където имаше свестна кола, всички се постараха да я окепазят. Джи класата, Ленд Круизера, Дофендъра, Маздата, абе всичко

    Коментиран от #4

  • 2 Zrock

    38 2 Отговор
    Много са хубави Хондичките, обаче с тая идиотска измислена мода за даунсаизинг, да се отвратиш от всички марки- един чувал пари за 1000 кубика миксер.

    Коментиран от #41

  • 3 ужас

    21 4 Отговор
    Спорт...еднолитров двигател..абе вие добре ли сте? Поне сложете един шест цилиндров без глупавото турбо.
  • 4 наЙлон

    4 7 Отговор

    До коментар #1 от "Айдееее":

    Мноу ясно,за да остане само теслата
  • 5 Милен

    29 3 Отговор
    Привърженик съм на хонда и по точно на сивик. Имал съм от старите 96г хечбек с 126коня и беше супер автомобил. Здрава, надеждна, евтина за поддръжка , а двигателят супер еластичен. Вървеше много леко и доставяше удоволствие. Сега имам джаз 2004, по скоро го взех на жена ми. Страшно занижено качество, очаквах доста повече. И сега гледам..... сивик с 1,0 турбо супер мощен двигател..... нямам думи. Жалко за легендарният модел
  • 6 e kak

    16 1 Отговор
    Чакаме 50 кубиковия спортлайн, че на село балканчетата в момента още държат първо място в класа и на ускоренив 0-15 км/ч с крачно забутване. и на ръчно по нанагорнище.
  • 7 Ставри

    13 2 Отговор
    Новата.. хахахаха, абе тия хора да нямат проблем с очите. Още по-новата я очаквайте с 800 кубика двигател.. "големия мотор" . Приипадаам
  • 8 Хунда

    4 21 Отговор
    Нямам интерес към тези ръждиви и ненадеждни боклуци.

    За справка ето класацията за надеждност - хонда е на последните места

    https://fakti.bg/avto/555762-eto-koi-sa-nai-nadejdnite-trigodishni-koli

    Коментиран от #36

  • 9 Не благодаря

    2 20 Отговор
    С гнилочи не искам да се запознавам
  • 10 Баткооо

    14 1 Отговор
    едно време хората са плащали за V6,V8 ся се плаща дори по-скъпо за миксерЕ. Според моето лаишко мнение, щом двигателите вече са миксерЕ требе и цените да паднат, вместо да се вдигат. Щото, батко, в един V6 влизат повече матр"ял отколкото в един 3 пъти по-малък кухненски робот.
  • 11 Хонда боклук

    3 22 Отговор
    Хонда возят като кашони. Никакъв комфорт
  • 12 Кирчо

    6 6 Отговор
    Лека са забравили техническите данни, сигурно ги е срам жълтурите, че ускорението от 0-100 ще е над 15 секунди! Ми при такива коли ставам пешеходец, мерси
  • 13 име

    4 22 Отговор
    Този син боклук на снимките, сигурно половината вече е изгнил докато е писана статията

    Коментиран от #15, #37

  • 14 Сивик за надин

    4 24 Отговор
    На тая марка само гумите не хващат ръжда
  • 15 jap

    28 4 Отговор

    До коментар #13 от "име":

    Имам Сивик произведен през 2007-ма и ръжда съм забелязъл единствено по гайките закрепващи джантите към главините.Злобата която прозира в коментара ти е почти сигурен признак,че нямаш възможност да караш хубава кола и никога няма да имаш.

    Коментиран от #17

  • 16 Бевш собственик

    5 26 Отговор
    Ръждата на хондите е най-малкото. Аз колко ядове съм имал с двигателя на ЦРВ. Добре че го продадох. Хонда никога повече

    Коментиран от #21

  • 17 Бат Геле

    3 22 Отговор

    До коментар #15 от "jap":

    Защото не си я гледал от вътре. Отървавай се от този боклук дето го имаш, докато е време, че като тръгнат и ремонтите ще има да си скубеш косите

    Коментиран от #20

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Никои

    20 4 Отговор
    Никои нищо не разбира от Хонда. Интересно ми е защо в цял свят карат тази марка тогава!!! Защото ние много разбираме и си предпочитаме постоянно да го ремонтираме. Това е марката с най-надежден двигател!
  • 20 jap

    19 2 Отговор

    До коментар #17 от "Бат Геле":

    За близо 5 години и около 60000км единствените разходи които съм имал по нея са били 4 смени на масло за по около 120лв и 1 комплект накладки за 200лв.Дори това,че все още няма нищо за смяна по окачването ме изумява а колата е "италианка" и на колко километра е и как е стопанисвана,само тя си знае.

    Коментиран от #23

  • 21 Купи си

    16 1 Отговор

    До коментар #16 от "Бевш собственик":

    запазена и няма да имаш проблеми.Мрънкьовци като теб обикновено взимат "милионници" и после реват,че марката им е виновна.
  • 22 Синдикат на Ало Измамниците

    6 0 Отговор
    Колкото и съм фен на марката, а и собственик на Хонда, това си гавра. 1000 кубика с турбо, че и спорт, ц ц ц. А къде останаха добрите стари атмосферки К20 и К24!? Това с даунсайзинга вече е пълна Морнография(разбрахте ме).
  • 23 Кирчо

    2 10 Отговор

    До коментар #20 от "jap":

    Е ти не я караш бе младеж, какво да и ремонтираш.. всъщност те разбирам, на кой му се кара такъв кош :)))))))

    Коментиран от #27

  • 24 Монтанчанин

    22 3 Отговор
    Карам Хонда и Мицубиши от 1998г.и в момента съм с хонди Сивик 2004 и акорд 2007г.ръжда никъде нямат,разхода на Сивика е под 5л/100км.смяна само на масло и филтри.Незнам тия разбирачи където пишат че са ръждавелници къде ги карате на село в изпражненията на кравите и прасетата ли та такива коли имате.Ако са ви над 30г.колите кво искате да имате бе хора.И да добавя Мицубиши Паджеро Спорт 98г.за 10г експлоатация яка дърпане на платформи,черни пътища чанч як,сменил съм накладки,един шарнир,даже крушките на фаровете са си същите с които го купих навремето,та не се изказвайте като идея си нямате за тия коли карайте си немските нужници,излагате се.
  • 25 хаахах

    9 9 Отговор
    От 2015 година насам колите им са трагедия визията е доста колеблива ,качеството е занижено не са това което бяха.Нямаш право да продаваш кола за 65 000 лв със CVT .....

    Коментиран от #26

  • 26 Кирчо

    4 7 Отговор

    До коментар #25 от "хаахах":

    Браво бе човек, точно и ясно. Кола за 65000 с CVT хахахаха, морално остарял автоматик, като колите в които се ползва!!!
  • 27 jap

    13 0 Отговор

    До коментар #23 от "Кирчо":

    Карам или не 60000км е пробег за който при някои двигатели(предимно VAG)се налагат ремонти за по 5000+лв.Досега съм купил/продал 14 коли и само с японските разходите за поддръжка са ми били най ниски като държа да подчертая,че никога не съм взимал от евтините предложения на даден модел.

    Коментиран от #28

  • 28 Кирчо

    3 11 Отговор

    До коментар #27 от "jap":

    Ми голям си, аз съм имал Пасат 7 DSG взет на 280000 км (без да знам) каран 2 години около 50000 км и продаден. Само масла и филтри съм сменил, всичко друго здраво. Ко прайм ся, голям боклук тия VW та, а???
  • 29 Случаен

    11 3 Отговор
    Какво викахте за Веста спорт като беше с 1.8 145 коня? Малка мощност? На ви любимата Хонда сега, 1.0 Спорт

    Коментиран от #45

  • 30 Със Еко нормите

    11 0 Отговор
    които въвеждат всяка година, производителите са принудени да правят малки икономични и екологични двигатели. Същевременно трябва и да са мощни. Затова се слагат турбота, фирсират се двигатели и т.н. Не е лесно и все по трудно ще става. Затова и много от производителите се ориентират към производство на ел. коли. То е лесно иначе да сложиш един атмосферен двулитров и готово. Ама на Ганьо му дай акъл да ръси.
  • 31 Допълнение към статията

    6 1 Отговор
    Civic 1.0 VTEC TURBO Sport Line 126 ps 200Nm комбиниран разход 4,8л , цени от 25 800 евро
  • 32 Собственик

    15 2 Отговор
    Гледам разбирачи много, ама явно с информация от типа: “една жена каза”. Защо ли моя Акорд, произведен в далечната 2003 г. Няма никакъв проблем с ръжда?! Ааа, на всичкото отгоре е внос от Австрия през 2010 г. И оттогава го търкалям аз, вече има няма 150000 км. Може би няма ръжда, щото е и единствената Хонда, според градските легенди, която не гори масло! Много е лошо човек да си черпи информацията от авто-монтьори тип “Мерцедес и всички останали”, или от посредствени влогъри, като бричката. Със здраве и всеки да си кара каквото му е на душа.
  • 33 Алфа Ромео

    1 1 Отговор
    Що за компактен хечбек, широчина 1.80 дължина 4.52 !?
  • 34 един от стадото

    8 1 Отговор
    изчетох всички коментари много внимателно. Като заклет хондажия какво установих. Или се пише за марката като цяло, или за определени модели само. Първите ги игнорирам, думата е за вторите. Сивиците бяха , вече не са. Джипките им, май никога не са били като Патрула, Терано и Круизера. Какво остана, Акорда..и то американския му вариант, Акура. Втора карам, първата я смених просто за по- нов модел. Уникална кола, почти без забележки, със сериозен мотор и коне, няма лигавене и не искам при нея. Ускорение и демараж, комфорт и сигурност, ремонтно пригодна с малко проблеми, салон като кабинет. Ако ще е Хонда да е Акура, послушайте ме. И не излиза много дебело, поносимо е. Но си заслужава парите
  • 35 Бай Онзи

    3 6 Отговор
    Какво да са запознаем това коли ли са Хондите.1.0 и 1.5 турбо голем смех тия от Хонда да вземат да правят само мотори коли явно не могат да направят.Характеристики на този Сивик не сте ги написали явно от срам.Хонда и Мазда са пълен срам виж Тойота е малко по-добре.

    Коментиран от #42, #46

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Ха ха

    6 0 Отговор

    До коментар #13 от "име":

    Нека позная кара ВАГинале "премиум"
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Плам

    0 1 Отговор
    Динаминчият облик при линията Sport Line е съчетан с мощния и икономичен 1,0-литров турбобензинов двигател на Civic.Стига бе HONDA ,не се излагайте.1.0 мотор.Той като нов може да е добър.Но колко ще изкара?Благодаря ,предпочитам поне 1.6 .А струва една торба пари,и скъпа подръжка.
  • 40 джоджен

    0 2 Отговор
    Не пишете колко струва?Най-малко две торби пари,хонда -скъпа кола и много,много скъпа подръжка.
  • 41 ддд

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Zrock":

    Ня ма страшно, поне има черен декоративен шев. Ма много хора гледат шева на седалките.Ние тука не ги разбираме тия работи ма така си е за шева. Но ще свикнем 1000 кубика 1000 кубика иоп 1200 ооооо ГОЛЕМИЯ ДВИГАТЕЛ
  • 42 Бай Чеп

    1 0 Отговор

    До коментар #35 от "Бай Онзи":

    Абе пий хаповете и лягай
  • 43 pipi

    4 0 Отговор
    колко сте изостанали и бедни ,ужас личи от коментарите
  • 44 Бай Онзи

    0 5 Отговор
    Хонда и Мазда взети заедно са най-големите боклуци имал съм и 2те марки и повече никога не бих си взел.Хонда ЦРВ е най-големото недоразумение между джип и автомобил нито едното нито другото е как не му сложиха поне един як мотор на това купе барем има достатъчно мощност? Общо взето са и големи масларки.Никогя повече радвам се че се отървах навреме да им се радвят сега заблудените шарани дето си ги харесват.
  • 45 Анал

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Случаен":

    Спорт линия чети първо чобан 1,5 спорт е 180 коня имам такова ще ти откъсне празната глава и не харчи нищо
  • 46 Байчо

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Бай Онзи":

    Тойота 2 литра 180 коня атмосфери корола имам предвид Хонда 1,5 турбо 180 коня празна главо смятай ти кое как и защо,там работят инжинери сметнато е главуч