Тази сутрин по време на специално събитие организирано от представителството на Honda за България, японската марка представи три нови модела за страната ни. Кросоувърите CR-V, ZR-V и електрическия e:Ny1 вече са на българска земя и могат да бъдат поръчани и разгледани в представителствата на марката.
Започвайки с флагмана на японците, шестото поколение на CR-V се отличава по отношение на дизайна, където можем да видим последните модни тенденции в автомобилната индустрия с голяма предна решетка с хромирана ивица в горната част, свързваща тънките LED светлини. Те са с продълговата форма и напомнят на тези при последния Civic.
Задните светлини са свързани вертикално със спойлера над багажника и продължават вертикално почти до средата на задния капак. Страничната линия вече е с по-остри черти, докато цялостната форма е една идея по-кубична от тази при предшественика. По отношение на размерите, новото CR-V може да се похвали с 10 мм по отношение на ширината и с 80 мм по отношение на дължината спрямо предшественика си, което се отразява най-много при багажника и мястото за пасажерите на втория ред седалки.
Цените на модела в България започват от 95 990 лева за версия с 2.0-литров двигател и 184 конски сили с предно предаване и достигат до 109 990 лева за върхова версия Advnace със същия двигател и задвижване на четирите колела.
Както споменахме, CR-V е пораснало значително на размери, като се отличава драстично от своя предшественик, което го изпраща в по-горния C сегмент и на практика оставя „дупка“ между него и HR-V. Тази дупка е запълнена от новия ZR-V, който може да се похвали с дължина от 4570 милиметра, ширината от 1840 милиметра, което доближава размерите повече до тези на CR-V, отколкото до тези на HR-V. Багажникът е с обем от 1291 литра при сгънати седалки.
Цялостната форма на новия модел е подобна на тази на HR-V, но с различни предни светлини с LED технология и голяма решетка в средата на предната броня. Под нея има още един отвор и два въздуховода в двете страни на бронята. В задната част откриваме прозрачни светлини, отново с LED технология, както и спортно изглеждащ дифузьор с големи трапецовидни накрайници в двете страни.
Интериорът е идентичен с този на новото CR-V, като в средата на таблото откриваме дисплей за инфотеймънт системата, както и друг екран пред водача. Цените в България започват от 84 990 лева и достигат до 92 990 лева за ниво Advance, а двигателят е познат 2.0-литров хибриден тракт с мощност от 184 конски сили, които се предават единствено към предните колела.
Завършваме и с най-новия член на японското семейство – електрическата алтернатива на HR-V със сложно име – e:Ny1. Новият модел прилича изключително много на HR-V и споделя именно неговия стайлинг с минимални промени, свързани главно със задвижването и нуждите за това. Въпреки това, двете коли са построени на изцяло различни платформи. Новият модел е базиран върху e:N Architecture F платформа, която има по-голяма твърдост, по-нисък център на тежестта и осигурява по-добра аеродинамика.
Задвижването е поверено на предноразположен електромотор с 204 конски сили и 310 нютон метра, който черпи енергия от 68.8кВтч батерия. Пробегът с едно зареждане е около 412 километра, а бърза зарядна станция може да осигури заряд от 10 до 80% за 45 минути. Разликите с HR-V в интериора са няколко, като най-голямата от тях е 15.1-инчовият дисплей на инфотеймънт системата, който е разположен вертикално в средата на таблото. Под него се намира превключвателят на скоростите, както и място за вещи. Цените тук започват от 97 990 лева за ниво на оборудване Elegance или 103 990 лева за Advance.
@mobile.bg_official Новата гама кросоувъри на Honda #honda #capcut #hondagang #mobilebg ♬ Ready - Official Sound Studio