24 Ноември, 2023 13:40, обновена 24 Ноември, 2023 16:04 23 560 35

Обновената гама на Honda пристигна в България. Вижте колко струват новите модели

  • honda-
  • cr-v-
  • zr-v-
  • e:ny1-
  • софия

Дебют в страната ни направиха CR-V, ZR-V и е:Ny1

Обновената гама на Honda пристигна в България. Вижте колко струват новите модели - 1

Тази сутрин по време на специално събитие организирано от представителството на Honda за България, японската марка представи три нови модела за страната ни. Кросоувърите CR-V, ZR-V и електрическия e:Ny1 вече са на българска земя и могат да бъдат поръчани и разгледани в представителствата на марката.

Започвайки с флагмана на японците, шестото поколение на CR-V се отличава по отношение на дизайна, където можем да видим последните модни тенденции в автомобилната индустрия с голяма предна решетка с хромирана ивица в горната част, свързваща тънките LED светлини. Те са с продълговата форма и напомнят на тези при последния Civic.

Задните светлини са свързани вертикално със спойлера над багажника и продължават вертикално почти до средата на задния капак. Страничната линия вече е с по-остри черти, докато цялостната форма е една идея по-кубична от тази при предшественика. По отношение на размерите, новото CR-V може да се похвали с 10 мм по отношение на ширината и с 80 мм по отношение на дължината спрямо предшественика си, което се отразява най-много при багажника и мястото за пасажерите на втория ред седалки.

Цените на модела в България започват от 95 990 лева за версия с 2.0-литров двигател и 184 конски сили с предно предаване и достигат до 109 990 лева за върхова версия Advnace със същия двигател и задвижване на четирите колела.

Както споменахме, CR-V е пораснало значително на размери, като се отличава драстично от своя предшественик, което го изпраща в по-горния C сегмент и на практика оставя „дупка“ между него и HR-V. Тази дупка е запълнена от новия ZR-V, който може да се похвали с дължина от 4570 милиметра, ширината от 1840 милиметра, което доближава размерите повече до тези на CR-V, отколкото до тези на HR-V. Багажникът е с обем от 1291 литра при сгънати седалки.

Цялостната форма на новия модел е подобна на тази на HR-V, но с различни предни светлини с LED технология и голяма решетка в средата на предната броня. Под нея има още един отвор и два въздуховода в двете страни на бронята. В задната част откриваме прозрачни светлини, отново с LED технология, както и спортно изглеждащ дифузьор с големи трапецовидни накрайници в двете страни.

Интериорът е идентичен с този на новото CR-V, като в средата на таблото откриваме дисплей за инфотеймънт системата, както и друг екран пред водача. Цените в България започват от 84 990 лева и достигат до 92 990 лева за ниво Advance, а двигателят е познат 2.0-литров хибриден тракт с мощност от 184 конски сили, които се предават единствено към предните колела.

Завършваме и с най-новия член на японското семейство – електрическата алтернатива на HR-V със сложно име – e:Ny1. Новият модел прилича изключително много на HR-V и споделя именно неговия стайлинг с минимални промени, свързани главно със задвижването и нуждите за това. Въпреки това, двете коли са построени на изцяло различни платформи. Новият модел е базиран върху e:N Architecture F платформа, която има по-голяма твърдост, по-нисък център на тежестта и осигурява по-добра аеродинамика.

Задвижването е поверено на предноразположен електромотор с 204 конски сили и 310 нютон метра, който черпи енергия от 68.8кВтч батерия. Пробегът с едно зареждане е около 412 километра, а бърза зарядна станция може да осигури заряд от 10 до 80% за 45 минути. Разликите с HR-V в интериора са няколко, като най-голямата от тях е 15.1-инчовият дисплей на инфотеймънт системата, който е разположен вертикално в средата на таблото. Под него се намира превключвателят на скоростите, както и място за вещи. Цените тук започват от 97 990 лева за ниво на оборудване Elegance или 103 990 лева за Advance.

@mobile.bg_official Новата гама кросоувъри на Honda #honda #capcut #hondagang #mobilebg ♬ Ready - Official Sound Studio


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 31 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дупница

    101 5 Отговор
    Скоро Хонда в България под 90 хиляди лева няма да има, а това все още си е един апартамент в много градове

    Коментиран от #28

  • 2 Леля Гошо

    49 2 Отговор
    Пише коя колко фарчета има, но не е ясно коя е хибрид и коя не, като е хибрид, от кой топ, колко км на ток, какви електромотори отпред/отзад.
  • 3 Върнете

    79 8 Отговор
    хубавите седани и спрете с тия куфари.

    Коментиран от #24

  • 4 Збигнев Бжежински

    80 0 Отговор
    Моделите са зле отскоро, дилърът е зле отдавна...
  • 5 Хонда фен

    48 1 Отговор
    Всичко много хубаво, ама чорапките ни намирисват...
  • 6 Хлъц!

    83 8 Отговор
    Леко ми се насълзиха очите от числата за цените. Хонда не беше ли производител на ширпотреба автомобили? Не знам как я мислят тая работа да продават на такива цени, но аз търговия не разбирам (доказано!), така че отивам да прегледам сайта на някой от китайците. И без това са със същите телевизори на таблото и турбо двигател 1,5л, само дето на цената на една Хонда ще си купя 2-3 китаеца. Колкото и да са калпави китайците и издържливи японците, все си мисля, че 2-3 броя от първите ще навъртят общо повече километри и години отколкото 1 брой от вторите, и винаги ще има поне един в извън сервиза.

    Коментиран от #18

  • 7 Инспектора

    60 2 Отговор
    Златни станаха тези Хонди! Ще си карам още дълго CR-V тройката ...
  • 8 ДОНЧО ГОРСКИЯ

    33 2 Отговор
    ВСЕКИ ДА СИ КУПИ ЩЕ ИМА ОПАШКИ ПРЕД САЛОНА
  • 9 Нещем такваз кола

    61 6 Отговор
    Толко паре не давам, а и да имам пак не давам за една чуплива, пластмасова кола, дето има датчик и в емблемата, че да познава кога я е нацвъкало птиче и ако се задейства, светва лилава лампа, почва да квичи аларма и колата спира! Не благодаря!
  • 10 тъй шъй

    34 4 Отговор
    Продължава помпането на балона с цени на Хонда. Скоро карах Сивик хибрид 72х.лв.със същия мотор, който ще е и в CRV. В града се справя добре, но след 50-60 кмч става много бавен. Представям си на този по-тежък сув как ще е. За 20х лева по-малко се купува РАВ4-перфектен и пъргав хибрид. Ми то Хонда е като кариерните самосвали- двг и генератор по кабел праща ток на електромотор. Чак на магистрална скорост прави твърда връзка. Та затова и динамиката не е както трябва и вдига обороти. Само в града работи много добре използвайки дълго ток от батерията. Какво ли се хабя да обяснявам, като не малко ще кажат, че в Тойота хибрид има ремък. Те автожурналистите не разбраха кое как е, та масовия консуматор ще вдене.

    Коментиран от #11

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Владимир

    8 24 Отговор
    Сивик е икономичен амвтомобил за града.На магистралата в Бг е адекватен.Качество-цена си заслужава-това го признаха дори немците.За всички други си има алди и бенве...
  • 13 Край

    23 8 Отговор
    Сега не е ли края на 2023г. Как правиш дизайн от 1993г. и очакваш продажби не знам. Да погледнат мазда белким се научат.

    Коментиран от #15

  • 14 Зелени зъби

    45 2 Отговор
    Оффф, тези като ги знам какъв дилър са...
    2021 тръгнах да си търся Сивик, от тях.
    Исках им бял или сребрист, а тия дигат раменете и ми викат - само черни можем.
    Добре де, поръчайте ми бял или сребрист.
    Ми то дали ще може, няма да ни отпуснат, цената е друга. Имам чувството, че не им се работи.
    Накрая си я поръчах в Австрия - каквото поисках, това ми докараха.
  • 15 Владимир

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "Край":

    Прав си... мечтая си да карам Neue Klasse като излезе😄😄😄.Топ визия...фантастика...
  • 16 метавселена

    46 1 Отговор
    Навсякъде по света са между 25 и 35 к долара , обаче при нас кажи речи двойно . За по малко пари Тойота Корола крос хибрид . Рав 4 хибрид и поне вземате кола !
  • 17 Ха ха ха

    30 2 Отговор
    Гледам......не ги карат много......
  • 18 Явно

    4 6 Отговор

    До коментар #6 от "Хлъц!":

    и от коли не разбираш.
  • 19 Ггг

    6 11 Отговор
    Взимаите си Мазда
  • 20 Новата ръжда със звук на варел пристигна в България

    16 17 Отговор
    Новата ръжда със звук на варел пристигна в България
  • 21 Охотник

    41 1 Отговор
    Бултрако кога ще започнете продажбата, на новият Honda Elevate? Или не ви харесва да продавате модел, с цена 20000 до 24000 лева? Друго е да надувате цените, на предлаганите модели с до 40% за България. Всеки ден излагате Honda Motor Company.
  • 22 Митко

    46 0 Отговор
    Цена в Япония 24000 лв, в България над 100 000 лв ! Три пъти по скъпо!!!

    Коментиран от #25, #27

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 авто фен

    8 23 Отговор

    До коментар #3 от "Върнете":

    Седан не може да бъде хубав,защото е най-скучната конфигурация кола, най-ретро също така и най-пенсионерска. Най-консвервативна за хора без фантазия и въображение, всички сухари харесват седани. СУВ-овете пък са безсмислени табуретки. Красив автомобил е хечбек,лифтбек и купе, не дядовски седани и чичковски и лелински СУВ-ове дето си карат децата на детска градина с тях.

    Коментиран от #26

  • 25 Порно

    8 3 Отговор

    До коментар #22 от "Митко":

    Седни си, двойка по математика.
  • 26 Ти май си правнук

    5 1 Отговор

    До коментар #24 от "авто фен":

    на Зигмунд Фройд.
    ОхарактеризирА одма сите шафиоре.
  • 27 Щото в Япония са с десен волан

    5 5 Отговор

    До коментар #22 от "Митко":

    а колите с десен волан са по-евтини.
    :) :)
  • 28 Работи и няма да ти прави впечатление

    3 12 Отговор

    До коментар #1 от "Дупница":

    Аз съм си учил когато е трябвало, работя си не ми пука сменям си колата на всеки четири с нова.
    90 Хил. се купува не апартамент а коптор, а с това мислене ще си останеш мизерник
  • 29 Хонда Сивик

    15 1 Отговор
    Хонда е прекрасен автомобил, но представителя за България Бултрако са алчни мошеници!
    Не ми е ясно до кога японците ще търпят тези наглеци! Цените са супер надути!

    Коментиран от #30

  • 30 Хонда е синоним на нисък клас автомобил с лош комфорт, ръжда и посредствена стара технология

    7 7 Отговор

    До коментар #29 от "Хонда Сивик":

    Ако предишната ти кола е била Лада е нормално Хонда да ти се вижда като прекрасен автомобил

    Коментиран от #31

  • 31 Милен

    5 2 Отговор

    До коментар #30 от "Хонда е синоним на нисък клас автомобил с лош комфорт, ръжда и посредствена стара технология":

    Карал съм много коли, сред тях и хонди. Притежавал съм и притежавам все още хонда и то една от най ниският им клас. Кола като кола. Зависи къде е карана и как е поддържана. Иначе казано, приказките за ражда дето ги говорят са като вятъра дето ми духа в косите. Напъвам болта или гайката, чува се изпукване и развивам на ръка. Работил съм в щатите и се обзалагахме с колеги когато влезе бмв в гаража, колко болта ще се скъсат. Та.... хондите са си просто коли като другите. Доста оскъдни и с ниско качество в салона. Но във важните елементи от мпс-то са безкомпромисни. Дори и в най ниския клас на хонда, когато седнеш и направиш кръгче и вземеш два три завоя разбираш че това не е пайтап кола. Заклед привърженик на мерцедес призна че акорда ми е по добър в завоите и возията от мерцедеса му.
  • 32 После

    4 0 Отговор
    После пак искайте от хората да си сменят автопарка. Това, което се случва е ценово безумие! И колкото и да не искам да го вярвам, е с една цел - да накарате масово хората да слязат от колите! Новото нормално!
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Хммм

    2 3 Отговор
    Хондата не е качествена кола. Аз имах хонда, която беше купена за 7000-8000лв а я продадох след време едва за 2700. Не е много бърза и не много удобна. Мерцедесът е нещо съвсем друго... който се е качвал на такова нещо знае. Комфортът е несравним!!
  • 35 раптор

    1 0 Отговор
    аман с тия нараствания на размера!!! Едно време CR-V беше компактен и практичен СУВ, Нямаме нужда от камиони. Върнете практичните коли!!!