Nissan обмисля възраждането на Xterra заедно с плановете за нови модели GT-R и Z, въпреки че тези проекти изглежда са в далечното бъдеще. Що се отнася до Z, спортният автомобил е претърпял промяна в дизайна за моделната 2023 г., макар и силно повлиян от своя предшественик. Що се отнася до GT-R, той остава сравнително непроменен от дебюта си в САЩ през 2009 г.
Изглежда краят на GT-R е близо, тъй като Понц Пандикутира, старши вицепрезидент и главен директор по планирането на Nissan Америка, потвърди предстоящото му спиране от производство. Неотдавна представените издания T-Spec Takumi и Skyline са готови да послужат като последна почит към този емблематичен модел.
Въпреки че GT-R в крайна сметка ще се завърне, Пандикутира подчерта важността на запазването на неговата автентичност, като изглежда изключи напълно електрически вариант поради технологични ограничения.
Nissan все още не е финализирал задвижването за следващия GT-R, но се очаква опитът от участието във Формула Е да изиграе значителна роля при оформянето му.
По отношение на дизайна Алфонсо Албайса, старши вицепрезидент на Nissan за глобалния дизайн, намекна за "грозна", но заплашителна естетика, включваща класически стилистични елементи като четворни задни светлини.
Перспективите за следващото поколение Z остават несигурни, като в момента се работи по ранни скици. Албаиса предположи, че новото Z трябва да въплъти прогреса или да претърпи пълно преосмисляне, подобно на 240Z.
Тъй като 3,0-литровият V6 с две турбини на сегашния Z отговаря на изискванията за вредни емисии за целия си жизнен цикъл, времето на дебюта на следващия Z остава неясно. Спекулациите сочат, че той може да използва електрическо задвижване, но конкретни подробности все още не са известни.