Отидете към основна версия

16 Април, 2024 10:09, обновена 16 Април, 2024 10:09 38 392 36

"Смях в залата": Новопредставената Alfa Romeo Milano вече не съществува

  • alfa romeo-
  • milano-
  • junior

Името ѝ скоропостижно бе променено на „Junior“

След грандиозен политически скандал, за който ви информирахме, се стигна до забраната от страна на италианското правителство за използване на името Milano. Поради тази причина Alfa трябваше много бързо да преименува своята нова кола.

Така, само за по-малко от седмица след като беше представена за първи път, ще трябва да се сбогуваме с Milano и да кажем добре дошла на Alfa Romeo… Junior. Да, положението прилича на треторазрядна комедия от средата на 90-те.

Но преименуването е факт и сега (според Top Gear) вече имаме компактен SUV, който не се произвежда в Италия, а в Полша и който споделя платформа с коли, като Opel Corsa. Но носи името на легендарната марка.

Ето и официалното изявление на Alfa Romeo:

„По време на една от най-важните седмици за бъдещето на Alfa Romeo, италиански правителствен служител обяви, че използването на името Milano е забранено от закона“, казват от Alfa.

„Въпреки че Alfa Romeo вярва, че името отговаря на всички законови изисквания и че има въпроси, много по-важни от името на нов автомобил, Alfa Romeo реши да го промени от Milano на Junior в духа на насърчаване на взаимното разбирателство.“

Името Milano, фаворит на феновете, беше избрано, за да отдаде почит на града, където цялата история на Alfa Romeo започва през 1910 г. Това не е първият път, когато Alfa Romeo се допитва до феновете си при избора на име на автомобил. Преди това е било направено през 1966 г. със Spider 1600, когато името, избрано от алфистите е Duetto.

Въпреки че Alfa Romeo вярва, че името отговаря на всички законови изисквания и че има проблеми, много по-важни от името на един нов автомобил, марката реши да го промени от Milano на Junior в духа на насърчаване на взаимното разбирателство.

Екипът на Alfa Romeo би искал да благодари на обществеността за положителната обратна връзка, на италианската дилърска мрежа за тяхната подкрепа, на журналистите за огромното медийно внимание, отделено на новия автомобил, и на правителството за безплатната реклама, предизвикана от този дебат.

С уникална история и безкраен списък от имена, от които може да се избира, промяната на името не беше проблем за ръководството на марката. Мениджърите на Alfa Romeo споделят, че за тях е било удоволствие да прегледат списъка с имена, избрани като любими от предложенията на феновете, едно от които е било именно Junior.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 44 гласа.

Свързани новини