Отидете към основна версия

2 522 8

Mitsubishi пуска изцяло нов модел за Европа

  • mitsubishi-
  • outlander-
  • европа-
  • asx-
  • colt

Кросоувърът ще бъде базиран на Scenic

Mitsubishi Motors разширява европейската си гама с нов SUV от C-сегмента, който ще бъде пуснат на пазара през 2025 г. Този хибриден модел ще допълни обявения по-рано изцяло електрически SUV, предлагайки на клиентите разнообразна гама от електрифицирани възможности.

Новият SUV от C-сегмента ще бъде базиран на платформата Renault Scénic и вероятно ще се отличава с дизайн, вдъхновен от наскоро представения XForce. Той ще бъде оборудван с усъвършенствани технологии за безопасност и най-съвременни функции за свързаност, включително интегрирани услуги на Google.

С добавянето на тези два нови модела Mitsubishi ще има общо пет нови автомобила в европейското си портфолио до 2025 г. Тази продуктова офанзива, която започна с ASX, Colt и Outlander, демонстрира ангажимента на Mitsubishi към европейския пазар и фокуса върху електрификацията.

Франк Крол, президент и главен изпълнителен директор на Mitsubishi Motors Europe, подчерта двупосочния подход на компанията към електрификацията: „С този двупосочен подход в най-големия сегмент в Европа ние ще предложим разнообразна гама от електрифицирани модели, покриващи широк спектър в различни ценови сегменти за различните изисквания на клиентите.“

Йенс Шулц, управляващ директор на MMD Automobile GmbH, добави: „Много се радваме, че с новите модели на Mitsubishi можем да разширим още повече позициите на марката на германския пазар. Това е и ясен ангажимент на Mitsubishi Motors към европейския пазар и подчертава амбициите ни да продължим успешно продуктовата офанзива от последните две години с нови модерни и атрактивни модели през новата година.“

Стратегическият ход на Mitsubishi за въвеждане на гама от електрифицирани автомобили е в съответствие с нарастващото търсене на решения за устойчива мобилност. Предлагайки разнообразна гама от хибридни и електрически модели, Mitsubishi цели да привлече по-широк кръг от клиенти и да засили позициите си на европейския пазар.

Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 8 гласа.

Свързани новини