СКРИКЕР е стартираща компания, развиваща се в гр. София. Произвежда компактни стикери под слоугъна “Скрий грозното!”. Още интересна информация за проекта, може да прочетете във втората част от интервюто дадено специално за Факти.бг.
За кого е подходящ СКРИКЕР?
За всички! СКРИКЕР е стикерът на всички поколения - децата се радват на шарените картинки, младежите попълват колекция от готини стикери, възрастните ги използват често за криене на картинки по цигарите или цени на алкохолни бутилки. Стикерът няма възрастово или полово ограничение!
Като млада компания имате ли конкуренти на пазара?
СКРИКЕР има уникална концепция, която не присъства на българския пазар. Що се отнася до позиционирането му в сферата на тютюневите изделия, СКРИКЕР остава единствената безплатна алтернатива. Много често срещаме недоверие от продавачите по такива магазини, не разбират защо искаме да им дадем нещо безплатно. Отговорът е един - не може да се иска цена от 10 или 20 стотинки на стикер. Няма компания по света, която да разпространява стикерите си срещу някакво заплащане, те идват заедно с покупка или се предлагат на всеки потенциален клиент. Тази инвестиция се залага в бюджета за реклама и не търси директна печалба. Стикерът може да е еднодневен консуматив, но може да стои на лаптопа ви 4-5 години.
В това се крие неговият чар, вие му придавате удобен за вас смисъл. Що се отнася до рекламата - тя действа на подсъзнателно ниво, колкото по-често виждате един бранд, толкова по-голям е шансът да се доверите именно на него.
Имате ли съвети към рекламодателите?
Всяка реклама трябва да се съобрази с концепцията на бранда, който ще комуникира. Когато пространството за реклама е по-малко, то подходът към клиентите трябва да се осмисли. Дали ще се изпозлва логото, защото то е най-познатият елемент на компанията или послание, което тя лансира. Цветовете предизвикват различни реакции на подсъзнателно ниво и също трябва да са съобразени с интересите на аудиторията. Изображението, което ще изпълва рамката на СКРИКЕР може да има много варианти, а нашите дизайнери ще направят рекламата ви най-разбираема и подходяща за малкото пространство.
Какви са следващите стъпки за СКРИКЕР?
Концепцията на СКРИКЕР позволява много пътища за развитие. Най-близката ни цел е разрастване на СКРИКЕР общността (или както харесваме да казваме често - семейството). Стикерите са лесно възприемчиви и функцията им е ясна - отлепваш и залепваш. Залагаме на персоналното отношение към феновете на СКРИКЕР и те никога не знаят с какво ще ги изненадаме. Забавните свежи публикации, с които комуникираме на потребителите на страницата във Facebook, ги ангажира и оставя в тях онова чувство на доверие.
Отговаряме на всякакви въпроси и се съобразяваме с препоръките на клиенти. СКРИКЕР отразява на нашето отношение към хората, реплика е на очакванията ни от други български компании. След като направихме игра под формата на томбола, мислим и за ангажиране със социални теми и събития, както и колаборация с артисти.
Опишете СКРИКЕР с три думи.
Безплатен, иновативен, комуникативен.
Защо рекламата върху стикер е добра инвестиция?
Стикерите могат бъдат вашата нова визитна картичка, но в много по-разчупен формат. Логото ви ще бъде разпространено по канали, които преди това са били недостъпни за вашата реклама. Нетрадиционният подход на СКРИКЕР отключва местата, които крият бъдещите ви клиенти. Такъв вид реклама е подходяща както за големи, така и за малки бизнеси и носи огромна популярност на името ви, като го затвърждава пред клиентите ви и го популяризира за бъдещи такива.