Отидете към основна версия

7 274 36

Има сделка за продажбата на Нова телевизия

  • сделка-
  • продажба-
  • нова телевизия

Продажбата трябва да стане факт в началото на 2021 година

Днес Юнайтед Груп, водещ доставчик на телекомуникационни услуги в Югоизточна Европа, обяви официално, че е постигнато споразумение за закупуването на най-голямата българска мултиплатформена медийна компания Нова Броудкастинг Груп от Адванс Медиа груп.

Сделката се очаква да бъде приключена в началото на 2021 година, след като се получат всички необходими одобрения от регулаторните органи, съобщиха от медията.

Портфолиото на Нова Броудкастинг Груп се състои от 10 телевизионни канала, включително и националната Нова ТВ, най-голямата българска онлайн платформа Нетинфо, която достига до 80% от населението на България всеки месец, както и четири радио станции.

Главният изпълнителен директор на Юнайтед Груп госпожа Виктория Боклаг каза: „Ние сме изключително удовлетворени от постигнатото споразумение. Купуваме успешна компания от двама уважавани предприемачи, която има голям потенциал за растеж като част от Юнайтед Груп. Покупката е в унисон с цялостната стратегия на Юнайтед Груп да се развива едновременно като телекомуникационен и медиен оператор на всички пазари, където присъстваме. Нова Броудкастинг Груп допълва съществуващите медийни канали на групата и съм убедена, че ще постигнем много добра синергия между всички тях, което ще ни даде още по-голяма възможност да инвестираме в локално съдържание и да достигнем бързо и качествено до аудиторията“

„Тази сделка е голям успех и чудесна възможност за NOVA, нейните зрители и клиенти. Бих искал да благодаря на всички, които ни помогнаха да развием водещата търговска медийна група в България. Сделката с Юнайтед Груп ще осигури последващото развитие на NOVA“, заяви Главният изпълнителен директор на Адванс Медиа Груп Георги Домусчиев.

Инвестицията е четвъртата поред голяма сделка откакто BC Partners придобиха Юнайтед Груп през март 2019 година. Платформата на Юнайтед Груп комбинира водещи телекомуникационни оператори с най-добрите продуценти на съдържание в страните от Югоизточна Европа като част от стратегията за едновременно развитие в телекомуникационния и медийния сектор. Компанията има над 10 милиона клиенти и 11 000 служители.

Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 12 гласа.

Свързани новини