В Шанхайския изложбен център стартираха месец за насърчаване на потреблението и фестивал на пазаруването. Инициативата е организирана съвместно от Министерството на търговията, Китайската медийна група и управата на града. Главна тема на мероприятието е „Да се насладим на потреблението и хубавия живот“.
Тази година е първата от 14-ата петилетка, като китайската икономика се възстановява стабилно и демонстрира голямата си устойчивост и жизненост на потреблението. Могъщият потребителски пазар вече е най-голямата движеща сила за икономическия растеж на Китай през последните години. Китайската медийна група, която обхваща националното радио и телевизия, ще даде своя принос за превръщането на Шанхай в международен потребителски център, каза още Шън Хайсюн.
Китайската медийна група излъчи онлайн предаване на живо за продажбата на стоки. От миналата година насам тя организира многократно подобни благотворителни мероприятия с продажби за около 10 млрд. юана.