Twitter започна да съкращава IT специалисти, по-специално тези, които участват в модерирането на съдържание, съобщава Axios, позовавайки се на източници.
В края на октомври предприемачът Илон Мъск най-накрая приключи сделката за придобиване на Twitter за 44 млрд. USD. Той обеща да либерализира редакционната политика на социалната мрежа, която беше широко критикувана за тежка цензура, и да създаде съвет за модериране на съдържанието, но докато той не заработи, да не взема глобални решения за редакционната политика и възстановяването на блокирани акаунти.
По-рано беше съобщено, че Мъск планира да съкрати около 3700 работни места в компанията (половината от общия брой на служителите) в опит да намали разходите след покупката ѝ. „Twitter намали неопределен брой изпълнители в различни области, включително модериране на съдържание“, се казва в изявление на социалната мрежа.
Отбелязва се, че компанията е намалила броя на служителите, на които са се отчитали IT специалистите. Сега последните се страхуват, че няма да им бъдат платени за времето, което са работили, след като са уволнили служителите си, защото не са имали възможност да постигнат заплануваните цели.
Според информационния сайт, Twitter вече се опитва да спечели обратно някои от съкратените служители, чиито умения са се оказали жизненоважни за функционирането на компанията.
Axios не успя да получи коментар от Twitter, тъй като според портала компанията е съкратила напълно своя отдел за връзки с обществеността.