Генерал Шивиков, терзаеме един наболял въпрос. Наскоро български полицай излезе в медиите с искане да създаде „Синдикат на различните“ в полицията. Кой е различният в полицията и в органите на реда, не се каза ясно затова поисках Вашия коментар по темата.
- В органите на реда в България, в полицията, в армията, изобщо в системата на сигурността няма цветнокожи, затова няма логика да става въпрос за служители, подлагани на расизъм. За кои „различни“ става въпрос тогава?
- Благодаря за смелия и злободневен въпрос! Вие сте един от малкото останали непродали се журналисти и не следвате политически коректния и наложен мейнстрийм в обществото ни, а отстоявате гледната точка, основаваща се на фактите и събитията, т.е. казвате истината и само истината. И така към въпроса – все си мисля, че сме стигнали дъното на деградацията и че няма накъде повече да дълбаем и ето изведнъж се случва поредната гнусотия и крайно неприемлива от гледна точка на нормалността и естествеността в природната история. Само преди броени дни някакъв индивид, представящ се за полицай гостува в най-гледаното време на една телевизия, на която нарочно не споменавам името ѝ, обяви, че в системата на МВР е създаден синдикат на полово различните във ведомството с цел за равноправие и интегритет. Чувствата, които ме обзеха ще запазя за себе си, но в праймтайма да занимават обществото ни с тази тематика е отврат. Нямам нищо лично и съчувствам на всички онези хора, които природата е наказала с полови аномалии и знам, че тези хора не афишират тези си белези и са скромни, но съм краен срещу онези, които целенасочено, брутално и отвратително занимават обществото с капризите и претенциите си. Ако не се държат по този начин и не привличат с отвращение вниманието на обществото към себе си никой няма да им обърне внимание, а камо ли да ги дискриминира. Те, напротив са привелигировани и ухажвани от неправителствени организации и политици. Нашето общество е консервативно и се е съхранило благодарение на християнските ценности и нравствени норми. За огромната част от народа е неприемливо и неестествено да има разновидности на половете извън мъжкия и женски пол. Обществото ни е толерантно към онази група представители на „различните“, които са скромни и не афишират различието си, но е нетърпимо към кресливата и арогантна група на ЛГБТИ - общност. По времето на БНА в редиците ѝ не бяха допускани гейове по медицински причини. В днешно време не знам да има пречки да служат гейове, но в кариерата си не съм бил свидетел на случай за полова дискриминация или по-специално отношение в негативен план. Изобщо, ако има такива хора те не са се оплаквали и не са били потърпевши. В конкретния случай явно се касае за втората част на тези представители, а именно кресливите, бруталните, винаги с нарастващи претенции и неизпълнени желания индивиди, които заразяват и развалят ценностната система на обществото ни. Иначе в Системата на сигурността няма дискриминация по различни критерии и белези към служителите, както е записано в конституцията, но и се прилага на практика.
- С една дума – има ли хомосексуализъм в армията, в органите на реда и сигурността?
- Краткият ми отговор е, че явно има хомосексуализъм в органите на реда и сигурността, но личното ми мнение е, че не трябва да се допускат такива хора в тази система, защото службата и условията за изпълнение на задълженията са тежки, отговорни, високо рискови и поради тази причина критериите са завишени, както физически, така и психологически. Представителите на „различните“ се характеризират с по-висока чувствителност, психическа лабилност, непредвидимост и невъзможност да преодоляват различните натоварвания, с което са опасни не само за себе си, но и за колегите си. Ето защо няма място за подобни индивиди в системата на сигурността и отбраната.
- Вие, като военен, български генерал толерирате ли в Системата на сигурността да ни пазят хомосексуални, гейове, бисексуални или такива, които се определят за джендъри?
- В контекста на предишния ми отговор не приемам идеята в Системата на сигурността, особено в онези структури, които оперират на терена на големите физически и психически натоварвания да се назначават подобни лица. Освен че те нямат способностите да преодоляват трудностите, те са податливи на манипулация, внушения и компроментиране, с което биха нанесли непоправими вреди в конструкцията на нацоналната сигурност.
- Ние с вас сме различни и аз не се притеснявам да кажа очевидните разлики. Аз съм жена, вие сте мъж, аз съм цветнокожа, вие сте бял, аз съм журналист, вие сте военен и т.н. Разликите между нас са очевидни, но ние не претендираме за Синдикат. Защо го правят? Какво искат да постигнат с това и защо наричат този т.н. Синдикат на „Различните“?
- Няма логичен и естествено обоснован отговор. Според природните закони има две форми на полова идентичност, няма полово разнообразие и дори по естествен път другите „различните“ не могат да се размножават и възпроизвеждат, което е неоспоримо доказателство за извратеността на теориите им за дискриминация и правото им за равноправие. Апропо, никой не отнема това тяхно право да се определят за каквито им се иска, но нормалните хора сме против натрапчивата демонстрация и публична показност на извратеността им. Те са абсолютно малцинство, но за огромно съжаление играят деструктивна роля в нашето общество, подпомагани и подстрекавани от чужди сили, за да разрушават устоите на обществото ни и да отслабват виталните сили на държавата и народа като цяло. Според мен това е глобална целенасочена политика за овладяване на обществата от световния елит, който според мен от свръхзадоволеността си е престанал да живее според естествените природни закони, а живее по правила, които те създават, но които ще ни доведат до заличаване на човечеството.
- Генерал Шивиков, за тази ли демокрация мечтаехме през 1989 година? Къде сгрешихме по пътя?
- Категорично не. Това не е онази демокрация, за която мечтаехме и за която хиляди хора се борихме. Нашата демокрация трябва да се базира на общохристиянските ценности и традиционните български морални, естетически и духовни разбирания за живота, за семейството, за децата и за Родината, защото те са в основата на нашата хилядолетна история. Джендъризма и пагубната му роля нямат място сред нас. Ще завърша с един анекдот – преди 1989 година беше забранено да се афишира човек за „различен“, след 10 ноември 1989 станахме толерантни към "различните", в днешно време е модерно да си част от ЛГБТИ – общността, дано не доживея времето, когато ще е задължително да сме такива!
Българското племе е оцелявало и ще оцелее защото е съставено от мъже и жени!
Интервю на Оля Ал-Ахмед