Отидете към основна версия

2 599 5

Близо 55 хиляди гледаха Дунав Русе в Трета лига!

  • футбол-
  • дунав русе-
  • трета лига-
  • проект

„Идеята да излъчваме мачовете си на живо във Фейсбук дойде като реакция на желанието на стотици русенци извън града да гледат мачовете ни

Дунав продължава да се радва на солиден интерес, въпреки че този сезон отборът играе в Трета лига. Огромна популярност има новият проект на "драконите" - FCDLive, с който клубът излъчва домакинствата и гостуванията си в Трета лига, Купата на България и Купата на АФЛ. Някои от срещите се заснемат дори с по две камери, една от които на дрон от въздуха. В рамките на излъчваните 6 двубоя, дунавци са привлекли интереса на общо 54 441 зрители.

Най-голям е бил зрителският наплив за мача за Купата на България с Янтра Габрово, който е гледан от 14 600 зрители. В останалите двубои средно около 8 000 зрители са гледали мачовете на тима на живо или на запис. Най-активният дял от аудиторията са мъжете между 35 и 44 години.

Безплатното излъчване на мачовете на "драконите" всъщност е помогнало за увеличаване на аудиторията на тима и за задържането на посещаемостта на стадиона. Според ръководството на клуба това начинание отваря и още една възможност за взаимодействие с рекламодатели.

„Идеята да излъчваме мачовете си на живо във Фейсбук дойде като реакция на желанието на стотици русенци извън града да гледат мачовете ни. Получаваше се куриозна ситуация, в която те помагаха със сериозни суми чрез покупка на онлайн билети, а нямаха възможност по никакъв начин да гледат отбора. Оказа се обаче, че начинанието предизвика сериозен успех и имаме реална възможност да докараме странични приходи от реклама по време на излъчванията на срещите ни, като вече има реален интерес от фирми да използват платформата в социалните медии за популяризиране на своите услуги. Бидейки в 21 век, активната работа по дигитализацията на клубовете и комуникационната политика, е нещо задължително за развитието на всяка организация”, заяви главният мениджър на Деян Йорданов.

Излъчването на мачовете на живо се очертава да бъде основна възможност за феновете да следят своя отбор и в контекста на усложняващата се ситуация с разпространението на епидемията от COVID-19, която поставя под съмнение присъствието на публика по време на масови мероприятия. Клубът ще продължава да полага целенасочени усилия да развива новата си услуга, като я направи по-атрактивна, по-качествена и по-надеждна.

Поставете оценка:
Оценка 1.5 от 2 гласа.

Свързани новини