Ferrari, се изправя пред предизвикателството да запази емблематичния си звуков подпис в електрическото бъдеще. Главният изпълнителен директор Бенедето Виня намекна за решения в неотдавнашно интервю за CNBC, споменавайки разработването на "звукови подписи", които да предизвикат емоционалната реакция, свързана с автомобилите на Ferrari с двигател с вътрешно горене. Той наблегна на ангажимента на Ferrari да предоставя производителност, дизайн и изживяване при шофиране, твърдейки, че електрическите автомобили няма да бъдат безшумни.
Перспективата Ferrari да възприеме технологията за електромобили с цел иновации, а не само да се съобразява с нормативните изисквания, е окуражаваща. Виня изтъкна потенциала на електрическите задвижвания, показвайки готовност за проучване на нови възможности. Въпреки това посланията на Ferrari относно електрическите превозни средства са донякъде противоречиви, като Вигна изразява нежелание да диктува избора на клиентите, като същевременно потвърждава, че марката продължава да развива двигателите с вътрешно горене.
Въпреки смесените послания Ferrari очаква значителен ръст в продажбите на електрически и хибридни автомобили до 2026 г., като се стреми към въглеродна неутралност до 2030 г. Компанията вече предлага plug-in хибридни модели като SF90 Stradale и 296 GTB, като планира да създаде специална фабрика за производство на електрически компоненти. Докато други автомобилни производители успяват да създадат високопроизводителни електрически автомобили, репутацията на Ferrari за високи постижения предполага, че тя е готова да предостави конкурентни електрически предложения в бъдеще.