Last news in Fakti
21 Май, 2022 7173

Новата или старата "тройка"


  • BMW 3 Series LCI (нова) През изминалата седмица BMW представи фейслифт на последното поколение 3 Series, изразяващ се в стилистични и технологични промени. Новата "тройка" се е сдобила с променени фарове, нови брони и различни решетки. В интериора пък видяхме нов по-голям двоен екран и минималистичен избирател на скоростите.
  • BMW 3 Series (стара) През 2018 година BMW представи седмото поколение 3 Series, което надгради предходното поколение, както по отношение на размери, така и като задвижване, технологии и визия.

    346 гласа
    86%
    14%
    52 гласа

Коментари

  • 1 BMW фен

    22 34 Отговор
    Ни една от двете.

    5-та серия е39 - последното истинско BMW!

    Коментиран от #3, #4

  • 2 БМВ

    19 3 Отговор
    Тая с редовия атмосферен шестак
  • 3 Опала

    15 1 Отговор

    До коментар #1 от "BMW фен":

    И е38!!

    Коментиран от #5

  • 4 Сава

    12 16 Отговор

    До коментар #1 от "BMW фен":

    Аман от масларници!
  • 5 Бумер

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Опала":

    E38 e най-внушителната и добре изглеждаща седмица,особенно 750iL facelift версия и ако може да е Albina B12…..Иначе по темата,новата по ми харесва,но онзи ден като видях свален калника на една “единичка”…..ми той се гъне от вятъра.Да те е страх да се облегнеш на колата.

    Коментиран от #14

  • 6 Име

    7 5 Отговор
    След 2004-та БМВ са много зле с електрониката.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 7777

    5 1 Отговор
    ми то няма кола дето не е зле с електрониката след 2004-2006

    Коментиран от #12

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 оИо

    3 0 Отговор
    Е30 е
  • 12 Име

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "7777":

    Не е точно така, имах възможността да карам шест различни автомобили след 2004, едната от която БМВ. Мога да заявя, че това беше най-трошливата кола. Говоря за идентичен пробег на автомобилите.

    Коментиран от #15

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор

  • 14 антрашпиц

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Бумер":

    Е32 мойто момче,там е класиката и стилът....
  • 15 Ти да видиш ..

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Име":

    Аз пък за 8 години и 200 хлд.км смених реле регулатор на динамо и това ако са проблеми с електрониката … ако си купил някоя наводнена кола нормално да гърмят модули ;) . От 5-6 години имаме същия модел , но бензин и съм сменил модул на блутута и рециклиране на навигацията …едната беше 2006 другата 2007 !
  • 16 Запознат

    0 0 Отговор
    Няма вече атмосферни шестаци, всичко е напудрен боклук. 2000кубика с турбо и ресурс 80 000км . След това ставаш донор на магазини за авто части и сервизи. Атмосферните шестаци ще стават по скъпи с времето си защото са истинската класика на BMW. Сега вече няма такива мотори.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта