Last news in Fakti
05 Ноември, 2022 9044

Volkswagen или Honda


  • Volkswagen Golf Осмото поколение на Volkswagen Golf е на пазара от 2018 година и вече е на път да премине през своя първи фейслифт. Колата предлага множество варианти на задвижване, включително бензинов, дизелов и хибриден модел. Най-мощната конфигурация разполага с 4х4 и 320 конски сили
  • Honda Civic Това лято Honda представи 11-тото поколение на Civic, което пристига с по-модерна визия и хибридно задвижване за стандартния модел в Европа. Най-наточения Type R модел се предлага с мехнанична трансмисия, 315 конски сили и предно предаване

    286 гласа
    25%
    75%
    836 гласа

Коментари

  • 1 Мейд ин Джапан

    96 37 Отговор
    Дори не се и замислям, никога не мога да заменя най доброто качество в света каквото е японското пред прехваленото немско качество.

    Коментиран от #4, #20, #26

  • 2 Боби

    61 21 Отговор
    Имал съм Сивик 2012г и Шкода 2017г.
    Хондата е по-здрава, но да не става проблем - под 1000лв и полуоска няма. Шкодата беше малко по-капризна, но частите са 5 пъти по-евтини. Не знам Японците на какви наркотици са, като си измислят цените.

    Коментиран от #7, #12

  • 3 карчи

    84 39 Отговор
    Анкетата е несериозна, как изобщо ви хрумна да сравнявате японският перфекционализъм с немското дърварство!?
  • 4 пффф

    35 65 Отговор

    До коментар #1 от "Мейд ин Джапан":

    Къде видя качество в новите японски модели бе?Всичко вече е ширпотреба.

    Коментиран от #6

  • 5 определено

    68 13 Отговор
    голферо в сравнение със сивика е каруца. Хонда посещава сервиз само за обслужване. Да не говорим за материалите с които е направен интериора на VWто - все едно си в баничарка или бус.
  • 6 хаха

    49 14 Отговор

    До коментар #4 от "пффф":

    явно не си се качвал ни в хонда, ни в мазда. няма как да сравниш тези две марки с Фолца, нито като материали, нито като качество

  • 7 облъчен

    51 19 Отговор

    До коментар #2 от "Боби":

    ти сравняваш 10 годишна хонда и 5 годишна шкода.... частите на шкодата били по-евтини..... ами купи си 5 годишна хонда и няма да знаеш колко струват частите, щото няма да се налага да правиш нищо по нея....
  • 8 Циник

    70 13 Отговор
    Едните са шампиони във Формула 1, другите - в Перник. За какво сравнение може да става дума.

    Коментиран от #16

  • 9 хмм

    29 2 Отговор
    Като почнаха да слагат пластмасови фарове на колите и качеството си отиде.
  • 10 Ггг

    8 18 Отговор
    Мазда
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 Име

    7 9 Отговор

    До коментар #2 от "Боби":

    Това с цените е само в България.

    Коментиран от #17

  • 13 Калитко

    23 11 Отговор
    Вижте колко Голфа и колко Сивика се продават и ще се сетите кое е по-добро.

    Коментиран от #27

  • 14 Голф 8

    30 11 Отговор
    Десетина коментара сравняващи Голф 4 или 5 със Сивик моксимум 8. Нито сте собственици, нито имате база за сравнение. Как разбрахте какъв е Голф 8, аз поне го имам. Интериора му е традиционно качествен и не е мое мнение,а на англииски и американски сайтове. За последния сивик мога да кажа само това което съм чел, но навсякъде го сравняват с еталона в този клас, а именно Голф. Имам го от 2019г и е с удължена гаранция до 2024г, на 111000км е и са сменяли само консумативи. Пожелавам ви да си купите нова кола и ще разберете къде бъркате.

    Коментиран от #22, #28

  • 15 Пловдив

    15 9 Отговор
    Хонда, просто защото е по-добра кола. Единственият недостатък на японската марка е, че са Сивикът е грозен на вид. Което се понася, като го съпоставиш с всички останали предимства, които има.
  • 16 браво бе

    7 17 Отговор

    До коментар #8 от "Циник":

    двигателя на сивик и тоя агрегат от Ф1 нямат аналог първо после ако са много убави нямаше да приключат в далечната 2008 с два подиума общо за 34 години!!! и много срам.../фен съм на Ф1 и доста стартове съм наблюдавл от близко/ ядох дървото с хонда ridgeline3.5i мод.2014 г. пикап в мен е от 1014г.няма да се кача в сивик никога има далеч по добри марки леки автомобили и по надеждни тази japan марка могат да правят добри моторетки и това е другото са много ръжди и голям компромис!
  • 17 за цените

    6 8 Отговор

    До коментар #12 от "Име":

    отиди в щатите или канада и тогава коментирай цените тук и ше разбереш кои марки държат на старо цена в канадско има само една марка тойта такома дето на старо си държи цена и то висока за класа си другите от страната на изгряващото слънце са безценни... тука има много юнаци дето са гледали бързи е яросни по много пъти с тия сивици

    Коментиран от #18

  • 18 гост

    11 0 Отговор

    До коментар #17 от "за цените":

    Отиди в Азия да видиш там пък цените на частите за европейските какви са!
  • 19 Гост

    7 6 Отговор
    Въпрос на вкус! Ама чак пък Хондата да е извънземна….! Виж, R-line е иззънземен, сравнен с Туре R, ама те колегине си го знаят…
  • 20 сектант

    6 16 Отговор

    До коментар #1 от "Мейд ин Джапан":

    Да погледнем обективно на нещата ако може. БМВ е60 520д закупено на 5000 км от официален представител в Германия, докарано в българия. Редовно обслужвано без компромиси за консумативи (всичко оригинално) - днес автомобилът е без никакви проблеми и през цялото това време (2007-2022) не е имал нито една повреда. Както са казали хората "Пуйката е умряла, няма как да е виновна на готвача".

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #20 от "сектант":

    Ееее, ти съде ги прати Хондите при БМВ! А и сравнямаш модел струвал като нов 100 000 + …
  • 22 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "Голф 8":

    МК 8 не е ли пуснат 2020, Февруари?
  • 23 Хитър

    21 6 Отговор
    Гоуфо е най-големият кинеф
  • 24 Дфен

    4 10 Отговор
    Нито двете
  • 25 Елспец

    4 16 Отговор
    Семейния автопарк е два кенефа - голф и сивик и една кола - БМВ
  • 26 Ти ти

    4 11 Отговор

    До коментар #1 от "Мейд ин Джапан":

    Ти предполагам не си се качвал в нито една от двете ,но пишеш коментари хахахаха
    Новите Хонда са с пластмаса по гадна от тази на детски играчки от хиполенф

    Коментиран от #31

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор


  • 28 Пловдивски

    12 2 Отговор

    До коментар #14 от "Голф 8":

    Имаме голф 8 в семейството, 2021 година на 49000 км , нищо особено не е , светеща каручка с много електроника , която светна миналия месец като коледна елха ...100 грешки вече даде , само нерви ...инак е бензинов и по мотора няма проблем и върви доста прилично , до 200 набира без проблем , даже не разбираш как ги набира...обаче съм сигурен, че сивика няма да има никакви проблеми с електрониката ...интериора е точно никакъв , добре , че всичко е в екранчета и лампи та мяса , малко от малко...
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор

  • 30 Аз съм аз

    3 2 Отговор
    Здравейте
  • 31 пффф

    5 4 Отговор

    До коментар #26 от "Ти ти":

    Те повечето дето пишат тука даже и свидетелство за управление на МПС нямат ама са чували навремето че японските коли били качествени.Как да им обясниш на тия че вече всичко е едно - пластмаса!Всичко вече е продукт на мениджъмнта а не на инженерите.

    Коментиран от #33

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор

  • 33 Хонда

    10 2 Отговор

    До коментар #31 от "пффф":

    Honda затварят последния си завод в чужбина - този в Суиндън, Англия. Всяка Хонда оттук насетне ще се прави от японци в Япония. Фолксвагена е тамагочи интернешънал.
  • 34 Истината

    1 2 Отговор
    Новостите които вече са внедрени във Фолскваген групата тепърва се крадат от японците които се опитват да ги прилагат в техните коли, които не са лоши, но остъпват като материали на Фолксваген.
  • 35 поршко

    2 2 Отговор
    Рядко коментирам на такива места, защото се пишат предимно глупости, но да кажа....имал съм Голф R 2015-a и Сивик Type R 2019 - демек предишните поколения на тези...реално новите не са фундаментално различни технически, по-скоро са модернизирани като визия и интериор, най-вече Хондата. И двете коли са много добри и много здрави. Не се занимайвате с притчи за японско или немско качество, кое е дърво и тн улични приказки. Разликата е в усещането което дават при каране. Голфа е по-комфортен и поне спрямо Сивик 2019-а с по-качествен и стилен интериор, освен това е 4х4, харчи доста малко за 300 коня кола и въобще е перфектна универсална кола, хем бърза, хем достатъчно комфортна, хем относително широка вътре, кати изключим багажника който е малък за повече багаж. Сивика вътре пак е доста широк, има по-голям багажник, но е само с предно предаване, тоест на сняг няма как да се сравнява с голфа. На суха настилка обаче е по-забавен за каране, по-натурален и директнен автомобил, с по-добри спортни седалки и с над 150 кг по-лек което допълнително много спомага за управлението...Голфа спрямо Сивика е малко по-скучноват, без да е лоша кола. Плюс на голфа е и по-добрата обезшуменост. Като цяло и двете коли са жестоки , но различни...който търси универсална тупалка, за всички сезони и условия и ще върти много километри, по-разумно е да се спре на Голф Р. Да не забравяме , че и той е само автоматик вече. Който се справя с всякакви условия само с предно предаване, иска ръчн

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта