Last news in Fakti
19 Август, 2023 6476

Класически автомобили - BMW E30 или Mercedes-Benz W201


  • BMW E30 BMW E30 е второто поколение BMW 3er и се произвежда между 1982 и 1994 г. Модификацията 325ix е първият автомобил от този клас на BMW със задвижване на всички колела. Най-мощната версия M3 се предлага с 235 конски сили.
  • Mercedes-Benz W201 Mercedes-Benz W201 е вътрешното обозначение на седаните от серията Mercedes 190 произвеждани в от 1982 до 1993 г. като първия автомобил от компактен клас на компанията. Най-мощната версия Evo II пристига с 235 конски сили.

    386 гласа
    42%
    58%
    516 гласа

Коментари

  • 1 Джуган

    64 4 Отговор
    И двата автомобила са прекрасни. Имах Е30 318iS, 136 коня, чуден автомобил.
  • 2 Само Мерцедес

    46 26 Отговор
    Естествено, че хората ще предпочетат Мерцедес. Това е класика, качество и комфорт съчетано в едно.

    Коментиран от #14

  • 3 Герги

    32 17 Отговор
    Тук... безспорен лидер е Мерцедес....

    Коментиран от #17

  • 4 Данаилов

    32 4 Отговор
    От 2007 се наслаждавам на Е класа 124 ...
    Бестселъри!
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор

  • 6 Търпанов

    13 11 Отговор
    БМВ Мерцедес ...?!! А бе от москвето по убаво нема ще ви кажа ! А бе това москвето що работа съм свършил с него ...а бе яка работа ! И на почивки с жената съм ходил и по тънката час съм го използвал, а бе един път машина !

  • 7 Иван

    24 1 Отговор
    В къщи още имам едно 190Д с 2,5- 5 цилиндров двигател. Харесва ми,но не го ползвам, тъй като е без климатик. В по- ранно време имах и 190Д с 2000 кубиков дизелов мотор с 4- предавки.Даже на мен той повече ми харесва отколкото 2,5 Д- с 5 предавки. Никога не съм имал БМВ, но мои приятели са имали и те също бяха доволни от тях- 325 дизел.За колекционерска стойност даже ще взема БМВ-то, защото Мерцедесите още се срещат по пътищата- за мен те са вечни.
  • 8 Боби

    14 14 Отговор
    Имал съм и двете коли .
    Мерцедеса е много тромав и харчи много повече от БМВ

    Коментиран от #25

  • 9 Много сте наивни

    10 3 Отговор
    Мерцедес-Бенц 190(W201) може да има по-голяма фен база, но BMW M3 E30 е бързо колкото Мерцедес-Бенц evolution ll и по евтино а и от друга страна Мерцедес-Бенц 124 е надежден и по бърз от редовия Мерцедес-Бенц 190(W201)

    Коментиран от #24

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 Баварец

    8 5 Отговор
    ДИЗЕЛ само дънки
  • 12 Никси

    10 1 Отговор
    Газдаааа 🙂😂😁👍👍👍, шегувам се и двете са добри наистина , правени някога във времето от инжинери с истински матреяли , които в сегашно време даржът висока колекцйнерска пара , но (читавите екземпляри в заводски вид)само и на малко километри , то се усеща кое е новото и запазеното , само като го погледнеш и ти стават ясно нещата !!!.
  • 13 Прометей

    14 16 Отговор
    Мале, мале, толкова народ гласували за 190-ката. Това не е 124-ка бе хора, не бъркайте нещата. Имал съм такъв кокошарник, като всички Мерцедеси от това време страда на първо от скърцащи втулки на задния мост, всички и без изключение. Второ, БМВ-то всичките са пълна инжекция, тия 190-ки са масово с карбуратори. Баварецът е еталон за разпределение на тегло, куп инженерни за времето си предимства имат двигателите му. Как въобще има толкова хора, които не разбират от автомобили и са гласували за 190-ката? Сравнявате кон с кокошка, това на пътно поведение са някак мноооого далече едно от друго. Едното се клати като патица, а другото минава като спортист през завоите. Не, не, абсурден резултат от анкета.

    Коментиран от #15, #18, #19

  • 14 1456

    5 8 Отговор

    До коментар #2 от "Само Мерцедес":

    190 - ка и комфорт!? Ти бъзикаш ли се?

    Коментиран от #16

  • 15 Никси

    7 3 Отговор

    До коментар #13 от "Прометей":

    какви глупости пишеш , 190 с широката лайсна са със механичен ижекцйон и то след 1989 преди това са със тесната лайсна и с с карбуратори , а не масово всичките , второ 190 е по леко купе от 124-ката и на задния мост не се разбиват така лесно всички тампони както ти твърдиш , ако сложиш полиеретанови тампони и вече забравяш но е един път на 100 години , освен ако не я товариш с камъни и дърва като каруца , и трето ,не видях в статията да става дума за 124-ка а 190 EVO и БМВ Е-30 MPOWER , в момента притежавам 2 190-ки и една ц-класа w 202 250TURBODIZEL 5 цилиндровия мотор двувалов който се слага на 124 и на Е-класата 210 , не съм имал никакви проблеми и с трите автомобила а Ц-ката е фейслифтова и вече не е от тези преди тях дето гният , при 124-ката тя е по тежка и точно е там проблема при нея в задния мост Тампоните , 190 тежи 1170кг, а 124-ката тежи 2500кг !!!.
  • 16 Никси

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "1456":

    неси се возил , не коментирай е не е като 124-ката но и не вози твърдо , окачването е едно и също и при двете само дето едната кола е с по голямо купе и по тежка , но аз разлика не виждам никаква във возията , освен па мойте 190-ки да са с газови амортисиори пък аз да не съм видял та вози толкоз меко !!!.
  • 17 Боби

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "Герги":

    Пълни глупости !!!

  • 18 Никси

    9 0 Отговор

    До коментар #13 от "Прометей":

    ма това на снимката не е обикновенна 190 ,да го сравняваш с Е30 , това е 190 w201 2,3v16 /2,5v16 EVOLUSHON , разликата с тая и обикновенната 190 е от тука до луната и в направата и в здравината и в парите е по скъпа от обикновенната но и тя ако е запазена държи доста добра цена особено в Мобиле де . , и този спортния варянт е с механична инжекция също като обикновената от 89 до 93 година , само че спортния варянт Бруно Сако я създава малко по рано 84/86 година , с такива коли са се състезавали много легендарни пилоти и дори от формула 1, като Аертон Сена , Ники Лауда , Ален Прост , Хуан Пабло Монтоя , Рубенс Барикело , Джан Карло Фицикела , Михаел Шумахер и ако не ме лъже паметта Фернандо Алонсо и много други легенди са провеждали състезание с такива коли на писта !!!.
  • 19 Никси

    7 1 Отговор

    До коментар #13 от "Прометей":

    да те питам , вие г-не правите ли разлика с обикновенна 124 с 124 ЧОЧОНЕ ? , същата работа е при другите !!!.
  • 20 Българин

    2 4 Отговор
    само японско
  • 21 БОКО

    3 2 Отговор
    само японско, но тогава още не сънуваха в Япония дизел-автомат, след 20 години ими дойдохо тези сънища и после творяха само смехории
  • 22 Българин

    1 3 Отговор
    най хубавата е новата 5-6 г сменяш само масло и крушки и накладки но в българия рядко някой може да си позволи

    Коментиран от #23

  • 23 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Българин":

    ми те 90% са повечето служебни на фирми , 8%са на лизинг и останалите 2% са платени в кеш и това повечето олигархията , сменяваш крушки и консумативи и си плащаш като поп , особено лизинговите и споредммен това е пълна глупост и кой ли го е въвел в България , докато не изтече лизинга колата не е още твоя собственост, регистрирана е с друг номер и община , а ти пак те карат да плащаш ,щото тука е корумпирана България , колкото изглежда по красива и китна наща държава , толкова повече идйоти има в нея и искат да я опоскат до край и да тормозят бедните хора , да ги изтискат , аз мисля че по другите държави не е баш така , да няма полиция и прокуратура , незнам само занапред как ще го караме и до къде ще стигнем , или ще пропадаме още или ще се създадем на ново с ново мислене на нещата , в противен случай в тоз разграден двор , рано или късно като Държава сме едно голямо ЧАО , аз може и да не съм прав но кйофтетата без лук не ги одобрявам !!!.
  • 24 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Много сте наивни":

    ако говориш за чочонето и това на снимката си напълно прав , защото чочко е с 326 к.с. ама истински и е пипнат от Порше и доста по як двигател и здрав v8 , докато 190-то на косуорт и еволюшън са си 4-ри цилиндрови само дето им е друга цилиндровата глава друга от обикновените , но тя пък се мери в нейния сегмент с Е-30 на Бе Ем Ве , на чочко му е конкурент Бе Ем Ве 5-ца Е34
  • 25 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Боби":

    харчи на баба ти пенсията , на интересен ли се правиш? , не те знам !!!.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта