„Лидл България” пуска в продажба продукти от български производители под името „Родна стряха”. Въвеждането на продуктовата линия е продължение на дългосрочната политика на компанията за интензивно сътрудничество с българските доставчици.
„Още при стъпването на българския пазар през 2010 г. „Лидл” започна да си партнира с български доставчици. Само за последните две години броят на българските производители нарасна със 74, като 21 от тези нови доставчици са за плодове и зеленчуци. За периода 2015-2016 г. стоките от български производители в постоянния асортимент се увеличиха с 30%, а тези в акуционния – с близо 40%. И тази година си поставихме за цел да предоставим на българските доставчици още по-големи възможности за развитие. „Родна стряха” включва над 50 продукта от български производители от различни региони на страната. Вярваме, че тази стъпка ще доведе до реални и осезаеми резултати за производителите у нас”, казва Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията.
„Родна стряха” обединява в едно традиционни български продукти от разнообразни хранителни групи с оптимално съотношение цена-качество: месни деликатеси, млечни и сладкарски изделия, подправки, варива и напитки. За улеснение на клиентите охладените изделия от новата линия, както и сухия асортимент, ще бъдат обособени в отделни сектори в магазините.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 българин
Това, че са Български не означава, че са качествени!
11:00 15.02.2017