Днес ще ви покажем няколко автомобилни класики, които си търсят нови собственици, като ще започнем от този красив Mercedes-Benz 190E. Един от двата автомобила превърнали се в култ благодарение на германския шампионат DTM е малкия седан на Mercedes - 190E. Този екземпляр с номер 345 е от второто поколение на версията 2.5-16V - Evolution II, което е произведено в само 500 броя и за нас е значително по-красиво от предходния. Най-отличаващото за автомобила е, че е в напълно оригинално състояние - не е реставриран и купето е спасено от похода на ръждата. На километража му цифрите достигат само 17578, бил притежание само на един единствен собственик и няма регистрирани произшествия. Всичките тези позитиви обаче се отразяват и на доста високата цена, която се търси - 279 хиляди долара.
Следващият екземпляр също е участвал в DTM, но неговата специалност са рали отсечките - Ford Sierra RS Cosworth. Автомобилът е от "откритията в плевнята", но не е бил занемарен и впоследствие реставриран, а е поддържан постоянно. Според VIN номера тази Sierra RS е била произведена в Кьолн, Германия през 86-та година. Първият и собственик успява да измине с нея само около 1000 километра, вторият собственик я купува през 94-та, а третият през 2000-та и с нея участва на редица конкурси, като до сега тя има общо само 10000 километра . Очакваната сума от Silverstone Auctions за един от най-ярките автомобили на Ford е между 40 и 50 хиляди паунда.
Тритият автомобил е една легенда от Lamborghini преди новата ера - Diablo Superveloce. Пуснат за продажба в Монреал, Канада от местния дилър на марката този дявол е изминал само 2 километра от излизането му от завода. Superveloce се отличава с по-сурови настройки и мощност от 536 конски сили и 605 нютонметра, но най-мощна за модела остава VT 6.0. Той е и последният модел на компанията с V12 двигател и задно предаване. Цената, на която се продава този удивителен екземпляр е 499 хиляди долара или сума позиционираща се между чисто нов Aventador LP 700-4 и LP 750-4 SV. Но каквото и да правят новите модели на компанията те никога няма да догонят култовия статус на роденото през 90-те Diablo, на което много от нас са имали залепен на стената плакат.