Last news in Fakti

21 Май, 2016 21:00 44 547 14

Няколко класики, които си търсят нови собственици

Днес ще ви покажем няколко автомобилни класики, които си търсят нови собственици, като ще започнем от този красив Mercedes-Benz 190E. Един от двата автомобила превърнали се в култ благодарение на германския шампионат DTM е малкия седан на Mercedes - 190E. Този екземпляр с номер 345 е от второто поколение на версията 2.5-16V - Evolution II, което е произведено в само 500 броя и за нас е значително по-красиво от предходния. Най-отличаващото за автомобила е, че е в напълно оригинално състояние - не е реставриран и купето е спасено от похода на ръждата. На километража му цифрите достигат само 17578, бил притежание само на един единствен собственик и няма регистрирани произшествия. Всичките тези позитиви обаче се отразяват и на доста високата цена, която се търси - 279 хиляди долара.

Следващият екземпляр също е участвал в DTM, но неговата специалност са рали отсечките - Ford Sierra RS Cosworth. Автомобилът е от "откритията в плевнята", но не е бил занемарен и впоследствие реставриран, а е поддържан постоянно. Според VIN номера тази Sierra RS е била произведена в Кьолн, Германия през 86-та година. Първият и собственик успява да измине с нея само около 1000 километра, вторият собственик я купува през 94-та, а третият през 2000-та и с нея участва на редица конкурси, като до сега тя има общо само 10000 километра . Очакваната сума от Silverstone Auctions за един от най-ярките автомобили на Ford е между 40 и 50 хиляди паунда.

Тритият автомобил е една легенда от Lamborghini преди новата ера - Diablo Superveloce. Пуснат за продажба в Монреал, Канада от местния дилър на марката този дявол е изминал само 2 километра от излизането му от завода. Superveloce се отличава с по-сурови настройки и мощност от 536 конски сили и 605 нютонметра, но най-мощна за модела остава VT 6.0. Той е и последният модел на компанията с V12 двигател и задно предаване. Цената, на която се продава този удивителен екземпляр е 499 хиляди долара или сума позиционираща се между чисто нов Aventador LP 700-4 и LP 750-4 SV. Но каквото и да правят новите модели на компанията те никога няма да догонят култовия статус на роденото през 90-те Diablo, на което много от нас са имали залепен на стената плакат.



Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Керкенез

    2 9 Отговор
    Пред Ламборджини, горните две кошници са като дрисък на дъжд!
    Преди ваг-.ните да се изгаврят с една от най-великите коли на света, Ламборджини беше еталон, като Макларън!
    А тея 123,124, 126 и другите им дараци са пълен боклук!
  • 2 Орел

    4 0 Отговор
    Ей врабче,само смучеш парите на данъкоплатците.В професионален план се провали и от коли не разбираш.
  • 3 Джовката

    1 8 Отговор
    Аз исках да виждам и някое е30 М но виждам, че собствениците им ги пазят и не искат да ги продават а не знам какъв балък трябва да си за да дадеш 279 хиляди долара за мерцо 190 с подувки или 40 и 50 хиляди паунда за тази сиерра само за това, че на багажника си пише РС. Ламбото си го бива но като гледам този двигател е доста пипнат тези акционерски къщи винаги правят така реставрират си сами колите и после казват на хората, че са оригинални на не знам си колко километра аййде на друг тези неща
  • 4 fw190

    6 0 Отговор
    Джовката + Керкенез - моля ви вървете си на село ! Вземете си някоя лада петица с кученце на задното стъкло , вдигайте прах ха село и не си отваряйте уастите !
  • 5 МоТо

    4 0 Отговор
    Наистина Култово Ламбо - последното Истинско!
    Само как кефи реда на палене на цилиндрите на капака - Много яко!Вече не правят такива "диви" зверове - всичко е контролирано от електроника !
  • 6

    4 0 Отговор
    Всички са легендарни класики.....
  • 7 евтим

    1 0 Отговор
    Дявола е номер едно
  • 8 Волен Сидеров

    2 0 Отговор
    Mercedes 190 EVO2 2.5 16V а не 2.3 господин Харизанов поправете си статията и педи да пишете за класики и да не стават такива яки нелепи грешки -проверявайте си знанията за такива сериозни неща-които дразнят доста -защото тука се иска точност и коректност от писателя -да не подвеждаме читателя....
  • 9 Волен Сидеров

    1 0 Отговор
    А относно балъците където ще си дадат парите за 190 ево2 модела,преди 6-7 години струваха около 20000 сега са...може да ги видите и сам.Умните хора и то с пари ,а с пари са защото са умни -си влагат парите в такива неща -справка пак при колекционерите на такива хубавини.А най добре да се запознаеете с историята точно на този 190 за да видите за какво става на въпрос-дори как изпреварват порше на пистите в Германия например-ама то за това се иска любознателност ,а не седене зад компа ей тъй....
  • 10 atilazmeq

    1 0 Отговор
    Не на село а в гората тези австралопитеци.
  • 11 Роман Ценов

    2 0 Отговор
    Класика. Велики автомобили.

    Коментиран от #12

  • 12 мдаааа

    0 2 Отговор

    До коментар #11 от "Роман Ценов":

    хахахааа те са 68 -ми набор като теб, как няма даим се кланяш...сигурно още ходиш да търсиш златна есен с трабанта, ама нямаааа...хаххаааа

    Коментиран от #13

  • 13 Роман Ценов

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "мдаааа":

    Трабант никога не съм карал. Но ти си израснъл с такъв защото бащати те е карал 20 години с вашият Трабант .Ти в такава класика в живота си в най-смелите си мечти не си карал.

    Коментиран от #14

  • 14 мдаааа

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Роман Ценов":

    пий си аспиринчето, че дан земеш да се инфарктнеш....на 68 години ти е време да сеоткажеш да даваш акъл....разбрали драги ми другарю