Отидете към основна версия

3 808 3

Тиери Ньовил тества бъдещия Huyndai i30N

Първият модел на спортното подразделение на Huyndai все повече се приближава до поточната линия. Той ще ползва за база модела i30 и ще има много външни и вътрешни промени.

Двигателят на автомобила ще бъде 2.0-литров турбо с мощност от 250 конски сили, а в пакета Power Package ще достига до 275 коня. Механичен диференциал с електронно управление щесе грижи за сцеплението на предния задвижващ мост, като за начало скоростната кутия ще бъде шестстепенна ръчна, а в последствие се очаква и осемстепенна автоматична с двоен съединител.

Окачването на автомобила ще бъде регулируемо, ESC системата ще бъде с два режима на работа, а изпускателната система ще се контролира от клапи, като във видеото ще чуем как звучи автомобилът с напълно отворени такива. Режимите на работа на двигателя и окачването ще се променят от волана, където ще присъства бутон N. Този похват е известен от баварците BMW и не е чудно защо той и всеобщата идея за автомобила са сходни с тези на германците, защото главният инженер на подразделението идва от M Gmbh.

С рали пилот от подобна класа, южнокорейците определено ще изберат правилния подход, за да създадат забавен за каране автомобил.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини