Отидете към основна версия

13 753 26

Audi обяви рекламна война на Tesla

  • audi-
  • tesla-
  • e-tron sportback-
  • рекламна война

Дилърският център на Audi в Берлин помести "тролски" билборд, с който откровено предизвиква американския производител на електромобили Tesla Motors. Рекламното пано показва концептуалния кросоувър e-tron Sportback със слогана "Musk-Have" - игра на думи с израза "must-have" ("трябва да го имам") и фамилията на Илон Мъск.

Показаният на автосалона в Шанхай e-tron Sportback ще влезе в серийно производство през 2019 г. Снабденият с три електромотора кросоувър има мощност 500 к.с. и батерия с капацитет 95 кВтч - почти колкото върховите версии на Tesla Model X. От Audi твърдят, че ускорява до 100 км/ч за 4.5 секунди и може да измине 500 км с едно зареждане.

Немската марка не за пръв път влиза в открита рекламна война с конкуренцията. През 2006 г. Audi и BMW си устроиха истинска престрелка с билбордове, след като мюнхенци поздравиха баварските си земляци с титлата "Автомобил на годината в ЮАР" и подпис "От победителя в (конкурса) Световен автомобил на годината". Отговорът на "Четирите кръга" гласеше "Поздравяваме BMW с победата в "Световен автомобил на годината". От шесткратния победител в "24-те часа на Льо Ман" 2000-2006".

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Пламва нова рекламна война между BMW и Audi

    Билборд на BMW на метри от дилърски център на Volkswagen в Тунис е на път да подпали наново тлеещата рекламна война между двата немски концерна. От ме ...
    09.02.2018
    7 808
    36
  • Audi показа A7 Allroad на ток

    Със 150 000 зарядни станции Китай е световен лидер в областта на персоналния електрически транспорт. Инфраструктурата и държавните стимули за покупка ...
    19.04.2017
    16 157
    26