Десетцилиндровият двигател на Dodge Viper вълнува автоманиаците по цял свят по съвсем обясними причини. На пазара практически няма едросериен мотор с подобна кубатура и разни ентусиасти често впрягат чудовищния V10 в нетипични за категорията му роли - например под предния капак на комби Saab 9-3.
Учудващо малко обаче са почитателите на щатската автомобилна класика, които са си направили труда да организират "среща на поколенията" между Viper и великия му дядо Charger. Най-злобният представител на "мускулестото" автомобилостроене от края на 60-те никога не е страдал от дефицит на конски сили, което не може да се каже за ходовите му качества.
Създателят на този Charger от 69-а е изгладил недостатъците му, като просто е подменил цялата ходова част и силовия тракт на ветерана с такива от третото поколение Viper. Резултатът е впечатляваща смесица от минало и съвременност в духа на най-тачените американски традиции.
Изработката на '69 Viper V/C е отнела няколко години и снимките обясняват защо. Специалисти определят униката с 8.3-литров, "леко масажиран" (по думите на продавача) 10-цилиндров мотор, ръчна скоростна кутия и напълно поръчков интериор за един от най-изпипаните модифицирани Charger-и на пазара.