Отидете към основна версия

9 703 27

Нов рекорд за Peugeot

  • peugeot-
  • psa-
  • продажби

През изминалата 2018 година френският концерн е продал 3.9 милиона автомобила, което е ръст на продажбите от 6.8% в световен мащаб. Интересното е, че продажбите на PSA се увеличават за пета поредна година. Французите посочват като ключова заслуга за успеха стратегия, наречена Core Model.

Европа
PSA Group се възползва максимално от процедурата на въвеждане на новия стандарт WLTP, за да спечели конкурентно предимство през последните четири месеца на годината. Пазарният дял на Групата достига 17,1% до края на 2018 г., ръст с 3.8 пункта,

Близък Изток - Африка
Въпреки значителните пречки, дължащи се главно на намаляването на продажбите в Иран и спада на турския пазар, пазарният дял на PSA Group се увеличи в Мароко (+1,7 пункта), Тунис (+1 пункт) и Египет (+3,1 пункта) и Групата остава лидер на пазара във френските отвъдморски департаменти.

Китай и Югоизточна Азия
В намаляващия пазар на пътнически автомобили в Китай (-2%), продажбите се понижават с 34,2%. Групата работи върху планове за действие заедно с партньорите си, за да се справи с настоящите проблеми. Групата въвежда стратегията си за електрификация при марката Fukang, последвана от електрифицирани модели на PCD7 от 2019 г. нататък.

Латинска Америка
Местното производство на гамата лекотоварни автомобили тече (лансиране на версията Jumpy MiniBus, Berlingo, Boxer и Jumper в Бразилия, Jumpy и Expert Crewcab в Аржентина и електрически Partner в Чили и Уругвай).

Индия и Тихоокеански регион
Ръстът в продажбите видимо е воден от успешната дейност на Групата в Япония (+9,6%). Производственият проект в Индия, разработен в сътрудничество с CK Birla Group върви по план.

Евразия
Стабилни продажби. Продажбите са се увеличили значително в Украйна (+7%). Добрата динамика на Peugeot 3008 и новопроизведените лекотоварни автомобили в Калуга от април насам са окуражаващи.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини