От Lamborghini официално заявиха, че ще направят своя нов спортен автомобил с повишена проходимост най-бързия и най-лекия в класа на супервсъдеходите. Идеята на италианците е серийната версия на Urus да се изправи срещу утвърдените вече Mercedes-Benz ML 63 AMG, BMW X6 M и Porsche Cayenne Turbo.
В интервю за изданието Automotive News Europe главният инженер на Lamborghini Маурицио Реджани заяви, че серийната версия на Urus ще е по-лека и по-бърза от гореизброените алтернативи. Другата новина е, че моделът ще се появи в дилърските центрове на марката не по-рано от 2017 година.
Според данните от производителя серийната версия на Urus няма да превишава два тона. Масата на автомобила ще е 1 995 килограма, което средно е с около 200 кг по-малко от теглото на преките му конкуренти. BMW X6 M с мощност 555 к.с. тежи 2 305 кг, Mercedes-Benz ML 63 AMG с 525 коня - 2 345 кг, а Porsche Cayenne Turbo разполага с 500 к.с. и тегло 2 170 кг.
Общото тегло на Lamborghini Urus ще бъде намалено за сметка на широко използване материали от въглеродни влакна. От карбон ще бъде изработена дори конструкцията на седалките, а предният капак, вратите и задните калници ще са от специална сплав от алуминий и магнезий.
По думите на Реджани серийната версия на Urus най-вероятно ще бъде оборудвана с осемцилиндров двигател с два турбокомпресора. Реджани заяви още, че именно понижението на масата ще наклони везните в полза на италианския всъдеход и той определено ще надделее по динамични характеристики над конкурентите си
Не е изключено появата и на V10 или V12 под капака на Urus, но това е малко вероятно заради значителното повишаване на теглото. От Lamborghini се надяват годишно да продават по 3 000 бройки от модела Urus. Точната цена обаче все още не е обявена.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.