Пределът от 1 000 к.с. отдавна не затруднява тунинг специалистите. Екипът на Steve Morris Engines обаче стига много по-далеч. Подготвеният от тях Ford Mustang Mach 1 от 1970 г. изпомпва тройно повече от Bugatti Veyron 16.4.
Дядката изглежда почти по същия начин, както преди 42 години, когато е напуснал фабриката в Детройт. Е, стига да не се броят двата парашута под дискретното антикрило на задния капак...
Под предния обаче се крие 9.4-литров голям блок и чифт 80-милиметрови турбокомпресори Bullseye. Понеже в коша съвсем логично не е останало място, междинният охладител Chiseled Performance е монтиран зад седалките, между които минават тръбопроводите.
Динамометричният стенд замерва 3 040 к.с. при 7 300 об/мин и 3 265 Нм при 6 000 об/мин, които общо взето могат да бъдат отвързани само на писта за драг рейсинг, но въпреки това са впечатляващ резултат.