През 70-те и 80-те години на миналия век Ford все още продаваше с успех големи лимузини със задно предаване в Европа. Днес модели като Granada трудно могат да минат за класика заради тиража, но има хора, които си ги ценят.
Британският собственик на този екземпляр от второто поколение на големия европейски Ford (1977-1985), например, модифицира колата си от години. Първо сменя оригиналния двигател с Cosworth, а когато набъбналата мощност престава да го удовлетворява, започва сериозно да обмисля как да се сдобие с редови шестак от Nissan Skyline R32.
В крайна сметка обаче решава да стигне още по-далеч. Разширява коша на Granada-та, за да поеме V-образен осмак от шведския хиперкар Koenigsegg CCX. Поръчва си 4.7-литровия агрегат форсиран до влудяващите 1 700 к.с.
Предаването на умопомрачителната мощност към пътната настилка е възложено на независимо задно окачване от Mustang Cobra '03, а за привеждането на Ford-а в покой се грижат масивни спирачки от Porsche.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Joe
11:58 15.06.2012
2 Кофти
Коментиран от #5
12:13 15.06.2012
3 Фют
12:38 15.06.2012
4 VVV
12:40 15.06.2012
5 fen
До коментар #2 от "Кофти":
кофти това е идеята : да няма видама разликаНО ВСЕКИ ИМА ПРАВО НА МЕМИЕ И ВКУС!!!! :)
12:46 15.06.2012
6 driver
12:59 15.06.2012
7 Той
13:05 15.06.2012
8 Кофти
13:12 15.06.2012
9 Емо
Колкото и да ти е кофти това е положението , човека е избрал Форд, защото знае и може.
Когато направиш ти тунинг - ти пожелавам медиите да имат интерес и към твоето произведение. Жалкото е че на теб никой няма да ти обърне внимание
15:10 15.06.2012
10 ako mi e 4ist nomera shte me poznaesh
18:54 15.06.2012
11 hienata
20:18 15.06.2012
12 Юлиян Димитров
22:42 15.06.2012