Четири месеца след премиерата на новото S8 от Audi обявиха официалните динамични характеристики на суперлимузината. Германците обаче веднага бяха уличени в умишлено занижаване на данните за ускорението от 0 до 100 км/ч.
Според Audi седанът с 4.0-литров V8 с мощност 571 к.с. и максимален въртящ момент 800 Нм спринтира от място до 100 за 3.8 секунди. По време на тест на новата S-осмица обаче от YouTube канала Auditography са измерили с апаратура Vbox време от 3.57 сек. - впечатляващо постижение за автомобил с тегло 2 230 кг.
От Audi са особено горди с 48-волтовата мека хибридна система на S8. Тя не само подпомага на спортната лимузина при ускорение, а позволява и икономисването на 0.8 литра бензин на 100 км пробег в смесен цикъл.
Базовото оборудване на S8 включва спортен диференциал, четири управляеми колела и активно окачване със система за компенсиране на крена в завой. Срещу допълнително заплащане могат да се поръчат 21-цолови колела, въглеродно-керамични спирачки с десетбутални апарати отпред и вентилирани седалки с масаж.
D5 ще стане първата S-осмица, която ще се предлага с удължено със 130 мм междуосие. Целта е да се привлекат клиенти на пазарите в САЩ, Китай и Южна Корея. От Audi обаче продължават да мълчат по въпроса с цената.