Когато един производител пуска нов модел, дилърите често обявяват серия отстъпки, които са предназначени да примамят клиентите в салона. Ford обаче реши да следва нестандартен път и изпрати специални условия до всичките си търговски центрове.
Принципно, пристигайки при дилъра за примамлива оферта, купувачът често се сблъсква с по-висока цена, но това не играе голяма роля, тъй като той обикновено се интересува от продукта и вече е дошъл в магазина. Ford реши да разбие този стереотип, като даде на дилърите си задачата да не предлагат новия Mach-E под препоръчителната цена на дребно, но и да не слагат предварително по-високи цени.
Идеята е когато купувачите отидат до дилъра, вместо да получат висока цена и след това отстъпка, новият Mach-E да ги посрещне веднага с по-ниската цена. Ford изглежда иска клиентите да са щастливи, когато става въпрос за Mach-E, защото автомобилният производител вече се сблъска със сериозна отрицателна реакция от страна на феновете на Mustang поради факта, че SUV-то с четири врати е кръстено на легендарния поникар.
13 657 души подписаха петиция за промяна на името на Mach-E, а президентът на американския клуб Mustang се изправи открито срещу одобрението на Mach-E. В отговор от Ford заявиха, че всички модели на First Edition вече са разпродадени, но не се уточнява колко.