Когато един производител пуска нов модел, дилърите често обявяват серия отстъпки, които са предназначени да примамят клиентите в салона. Ford обаче реши да следва нестандартен път и изпрати специални условия до всичките си търговски центрове.
Принципно, пристигайки при дилъра за примамлива оферта, купувачът често се сблъсква с по-висока цена, но това не играе голяма роля, тъй като той обикновено се интересува от продукта и вече е дошъл в магазина. Ford реши да разбие този стереотип, като даде на дилърите си задачата да не предлагат новия Mach-E под препоръчителната цена на дребно, но и да не слагат предварително по-високи цени.
Идеята е когато купувачите отидат до дилъра, вместо да получат висока цена и след това отстъпка, новият Mach-E да ги посрещне веднага с по-ниската цена. Ford изглежда иска клиентите да са щастливи, когато става въпрос за Mach-E, защото автомобилният производител вече се сблъска със сериозна отрицателна реакция от страна на феновете на Mustang поради факта, че SUV-то с четири врати е кръстено на легендарния поникар.
13 657 души подписаха петиция за промяна на името на Mach-E, а президентът на американския клуб Mustang се изправи открито срещу одобрението на Mach-E. В отговор от Ford заявиха, че всички модели на First Edition вече са разпродадени, но не се уточнява колко.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #9
12:33 04.12.2019
2 гост
Коментиран от #10, #16
12:42 04.12.2019
3 Ивайло
13:19 04.12.2019
4 Бмв
Коментиран от #5
13:59 04.12.2019
5 Бмв
До коментар #4 от "Бмв":
И пикапите са доста добрии !14:01 04.12.2019
6 сектант
Коментиран от #8
14:07 04.12.2019
7 гост
15:20 04.12.2019
8 Borislav Popov
До коментар #6 от "сектант":
Този кон е първи братовчед на оня истинския кон и този е на електротяга.15:32 04.12.2019
9 gvdff
До коментар #1 от "гост":
Тук целевата група е друга, и се разграничава от истинските фенове.15:41 04.12.2019
10 Бачо Киро
До коментар #2 от "гост":
Да бе, много се страхува от Тесла. Само продажбите на Ф сериите за 1 година са повече от всички тесли произведени от 2003 до днес... Така са се уплашили от тея бутици, че направо сън ги не лови... Отделно печалбата на бройка кола при Форд е доста добра, за сравнение с ФВ примерно е почти двойно. Като вземете да дрънкате глупости направо минавате в друго измерение....Коментиран от #11, #12
16:28 04.12.2019
11 Прав си
До коментар #10 от "Бачо Киро":
Така е! Не Мъск обира парите на хората, а останалите производители, които искат двойни цени на произведенията си! Мъск продава евтино, за това продава!Коментиран от #14
16:48 04.12.2019
12 Пламен
До коментар #10 от "Бачо Киро":
Прав си. Преди време имаше една класация кой колко продава и кой колко печели. Е, vw беше на първо място по брой продадени коли, но по класация за най голяма печалба (говорим за ширпотреба коли, а не за ферарита и Поршета....) Форд бяха на първо място с около 7,5% печалба за разлика от Фолксваген които имаха около1,5% печалба. Това е за всеки продаден автомобил. Иначе Порше имаха около 35 а Ферари дори над 50! Какво ме топли това кой колко произвежда.......Коментиран от #13
16:58 04.12.2019
13 Бачо Киро
До коментар #12 от "Пламен":
Интересното е, че Форд реализират тази печалба с достатъчно по-ниски цени за същ клас кола/мотор/екстри. Демек ФВ харчат повечко... Мениджъри, заплати, Бугатитата също не носят печалба, а са за статус и тн.18:27 04.12.2019
14 Бачо Киро
До коментар #11 от "Прав си":
Не ни занимавай с глупости... Мъск не обирал парите на хората, грънци... Всъщност нищо друго не прави. Компанията му работи на загуби, зад гърба му е правителството на САЩ, затова си позволява неща, заради които други марки не само не биха имали разрешение да продават, а щяха да бъдат глобени. Кой си ползва клиентите като тест мулета, а? Тесла или да? Абе що сте такива наивници, че баш в САЩ ще дойде някой и ще сваля звезди от небето, ще работи 16 години на загуба, ще му снасят пари от НАСА, правителството на САЩ и тн, въобще ще си прави каквото иска и никой не е зад гърба му? Така стават тези неща... Мъск продава евтино? Нищо евтино не съм видял още от него, затова пък лошо качество на сглобяване колкото искаш. Как пък не нае освен програмисти и хора, които знаят как се правят автомобили... От 2003 до днес има произведени Q3/2019 към 860000 автомобила. Колко значима мислиш е тази бройка спрямо световния автопарк? Колко пари мислиш дава мнозинствотото от купуващите нови автомобили? 40К+ евро/долара? Надявай се... Още дълго време ще си останат ниша за определени клиенти, туй то. И не защото са ЕА, а не ДВГ.Коментиран от #15
18:37 04.12.2019
15 А не бе
До коментар #14 от "Бачо Киро":
Колко дават? Шкода Октавия ЛиК- 80 хил. лв.! Шкода Октавия, кола от средна класа!19:31 04.12.2019
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Mach E
За разлика от Тесла обаче автоиндустрията знае, как да произведе автомобила с ниска себестойност, да е по-евтин от Тесла и да има печалба! Което вещае крах за "единственил ел. автомбил"
Този MACH-E , има показатели по-добри от тесла и струва от $40000.
За толкоз кинти май няма Tesla' ? Ford винаги е бил пионер в автомобилостроенето и сега е момента Ел.колите да бъдат достъпни за всички!
Коментиран от #19
10:54 05.12.2019
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Бай Хой
До коментар #17 от "Mach E":
Как няма Тесла за 40 хил. долара? Тесла Модел 3 SR+ е 39 хил. долара, с повече екстри от доста марки на пазара!08:37 07.12.2019