Last news in Fakti

4 Декември, 2019 12:19 3 013 19

Как Ford планира да продава новия Mach-E

  • mach-e-
  • ford-
  • mustang-
  • продажби-
  • електромобили
Как Ford планира да продава новия Mach-E - 1

Когато един производител пуска нов модел, дилърите често обявяват серия отстъпки, които са предназначени да примамят клиентите в салона. Ford обаче реши да следва нестандартен път и изпрати специални условия до всичките си търговски центрове.

Как Ford планира да продава новия Mach-E

Принципно, пристигайки при дилъра за примамлива оферта, купувачът често се сблъсква с по-висока цена, но това не играе голяма роля, тъй като той обикновено се интересува от продукта и вече е дошъл в магазина. Ford реши да разбие този стереотип, като даде на дилърите си задачата да не предлагат новия Mach-E под препоръчителната цена на дребно, но и да не слагат предварително по-високи цени.

Как Ford планира да продава новия Mach-E

Идеята е когато купувачите отидат до дилъра, вместо да получат висока цена и след това отстъпка, новият Mach-E да ги посрещне веднага с по-ниската цена. Ford изглежда иска клиентите да са щастливи, когато става въпрос за Mach-E, защото автомобилният производител вече се сблъска със сериозна отрицателна реакция от страна на феновете на Mustang поради факта, че SUV-то с четири врати е кръстено на легендарния поникар.

Как Ford планира да продава новия Mach-E

13 657 души подписаха петиция за промяна на името на Mach-E, а президентът на американския клуб Mustang се изправи открито срещу одобрението на Mach-E. В отговор от Ford заявиха, че всички модели на First Edition вече са разпродадени, но не се уточнява колко.

Как Ford планира да продава новия Mach-E


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    17 18 Отговор
    Жестока издънка е това. Форд, уж са от първенците, а само грешки правят. Опропастиха легендарно име, ако продукта им е добър ще се продава и без да се казва мустанг. Като искат фокус, ескорт,маверик, каквото си искат, но поникар със милиони продажби да му вземат името за електрическа кутия, подигравка е и ще спре много хора при покупка.

    Коментиран от #9

  • 2 гост

    8 19 Отговор
    Петролофилска мъка , как да я опишеш , хаххахах !!! Единственото , от което се страхува Форд е СМАЗВАЩАТА конкуренция на Тесла , която предлага мнооооого по-добри показатели на тая цена , а изкукалите 13 000 петролофилчета са капка в морето !!!

    Коментиран от #10, #16

  • 3 Ивайло

    15 6 Отговор
    Кога ще махнат емблемата на препускащото конче от тоя фризер, дето няма нищо общо с прословутия поникар???
  • 4 Бмв

    5 9 Отговор
    Егаси гърбавия Ford ! Само Mustang ,Mondeo и Focus стават !

    Коментиран от #5

  • 5 Бмв

    13 1 Отговор

    До коментар #4 от "Бмв":

    И пикапите са доста добрии !
  • 6 сектант

    10 4 Отговор
    тоя кон няма място там, колкото и да се променя света

    Коментиран от #8

  • 7 гост

    5 0 Отговор
    Малкия дисплей зад волана е напълно излишен ! Само показва пенсионерски привички !! Като толкова не могат без него , да сложат един малък хедъп на челното стъкло с основните показатели и това е !
  • 8 Borislav Popov

    1 2 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    Този кон е първи братовчед на оня истинския кон и този е на електротяга.
  • 9 gvdff

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Тук целевата група е друга, и се разграничава от истинските фенове.
  • 10 Бачо Киро

    4 4 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Да бе, много се страхува от Тесла. Само продажбите на Ф сериите за 1 година са повече от всички тесли произведени от 2003 до днес... Така са се уплашили от тея бутици, че направо сън ги не лови... Отделно печалбата на бройка кола при Форд е доста добра, за сравнение с ФВ примерно е почти двойно. Като вземете да дрънкате глупости направо минавате в друго измерение....

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Прав си

    2 5 Отговор

    До коментар #10 от "Бачо Киро":

    Така е! Не Мъск обира парите на хората, а останалите производители, които искат двойни цени на произведенията си! Мъск продава евтино, за това продава!

    Коментиран от #14

  • 12 Пламен

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Бачо Киро":

    Прав си. Преди време имаше една класация кой колко продава и кой колко печели. Е, vw беше на първо място по брой продадени коли, но по класация за най голяма печалба (говорим за ширпотреба коли, а не за ферарита и Поршета....) Форд бяха на първо място с около 7,5% печалба за разлика от Фолксваген които имаха около1,5% печалба. Това е за всеки продаден автомобил. Иначе Порше имаха около 35 а Ферари дори над 50! Какво ме топли това кой колко произвежда.......

    Коментиран от #13

  • 13 Бачо Киро

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Пламен":

    Интересното е, че Форд реализират тази печалба с достатъчно по-ниски цени за същ клас кола/мотор/екстри. Демек ФВ харчат повечко... Мениджъри, заплати, Бугатитата също не носят печалба, а са за статус и тн.
  • 14 Бачо Киро

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Прав си":

    Не ни занимавай с глупости... Мъск не обирал парите на хората, грънци... Всъщност нищо друго не прави. Компанията му работи на загуби, зад гърба му е правителството на САЩ, затова си позволява неща, заради които други марки не само не биха имали разрешение да продават, а щяха да бъдат глобени. Кой си ползва клиентите като тест мулета, а? Тесла или да? Абе що сте такива наивници, че баш в САЩ ще дойде някой и ще сваля звезди от небето, ще работи 16 години на загуба, ще му снасят пари от НАСА, правителството на САЩ и тн, въобще ще си прави каквото иска и никой не е зад гърба му? Така стават тези неща... Мъск продава евтино? Нищо евтино не съм видял още от него, затова пък лошо качество на сглобяване колкото искаш. Как пък не нае освен програмисти и хора, които знаят как се правят автомобили... От 2003 до днес има произведени Q3/2019 към 860000 автомобила. Колко значима мислиш е тази бройка спрямо световния автопарк? Колко пари мислиш дава мнозинствотото от купуващите нови автомобили? 40К+ евро/долара? Надявай се... Още дълго време ще си останат ниша за определени клиенти, туй то. И не защото са ЕА, а не ДВГ.

    Коментиран от #15

  • 15 А не бе

    1 1 Отговор

    До коментар #14 от "Бачо Киро":

    Колко дават? Шкода Октавия ЛиК- 80 хил. лв.! Шкода Октавия, кола от средна класа!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Mach E

    0 0 Отговор
    Всички големи производители ще имат ел.коли.
    За разлика от Тесла обаче автоиндустрията знае, как да произведе автомобила с ниска себестойност, да е по-евтин от Тесла и да има печалба! Което вещае крах за "единственил ел. автомбил"
    Този MACH-E , има показатели по-добри от тесла и струва от $40000.
    За толкоз кинти май няма Tesla' ? Ford винаги е бил пионер в автомобилостроенето и сега е момента Ел.колите да бъдат достъпни за всички!

    Коментиран от #19

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Бай Хой

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Mach E":

    Как няма Тесла за 40 хил. долара? Тесла Модел 3 SR+ е 39 хил. долара, с повече екстри от доста марки на пазара!