На фона на глобална пандемия със значително въздействие върху бизнеса през 2020 г., Interbrand обяви марките, които са се представили най-добре в класацията за топ-глобалните марки за годината.
Както се очакваше, социалните медии и комуникационните марки са се справили най-добре през последните 12 месеца, като Instagram (# 19), YouTube (# 30) и Zoom (# 100) влязоха в класацията за първи път.
Tesla отново влезе в класацията на # 40 със стойност на марката 12 785 милиона щатски долара, след като за последно се появи в таблицата с най-добрите глобални марки през 2017 г.
Първата тройка включва Apple, Amazon и Microsoft, а автомобилната марка с най-предно класиране Toyota. Японците са класирани на седма позиция в общото класиране, а веднага след тях се нарежда Mercedes-Benz.
11-тата позиция е за другата германска премиум марка BMW, а на 20 място се нарежда Honda. За първи път в петицата на автомобилните марки влизат и корейците от Hyundai, които са 36-и в общото подреждане. Вече казахме, че в Топ 100 на най-добрите марки за 2020 година 40-тото място е за Tesla.
Четири позиции след нея откриваме още една премиум немска марка - Audi. Останалите автомобилни компании в стотицата са Volkswagen (# 47), Porsche (# 55), Nissan (# 59), Ferrari (# 79), Kia (# 86), Land Rover (# 93) и Mini (# 95).