С удоволствие гледаме рекламните войни между двата премиум германски производителя на автомобили от Щутгарт и Бавария. Това е истинско състезание и компаниите се борят за вниманието на една и съща категория купувачи. Те обаче никога не излизат извън границите на благоприличието и връзката им може да се нарече специална.
В повечето случаи BMW и Mercedes-Benz, когато популяризират нов продукт, умело и фино осмиват подобна кола на преките си конкуренти. Вземете например оставката на изпълнителния директор на Daimler AG Дитер Цетше или пристигането на новата S-класа.
Но днес двете премиум марки изглежда обединяват усилия за популяризиране на електрическите си превозни средства. Представители на компаниите изведнъж започнаха да си рекламират електрическите кросоувъри един на друг.
За 18-та поредна година Mercedes-Benz организира календарна изложба на последните си постижения в Мюнхен. Но този път BMW iX3 се появи в експозицията, в десетия ѝ прозорец. На свой ред електрическият Mercedes-Benz EQC 400 беше изложен в музея на BMW Welt.
„В настоящата ситуация сплотеността е по-важна от всякога. Поради това сме много доволни, че BMW iX3 зае място в коледния календар на Mercedes-Benz в Мюнхен и горещо приветстваме Mercedes-Benz EQC 400 като гост на нашето BMW Welt “, казва изпълнителният директор на BMW Welt Хелмут Кас.
Такава съвместна кампания се оказа много популярна и се обсъжда активно в социалните мрежи: нейните видеоклипове и снимки получиха хиляди харесвания и репостове.