По пътищата на Япония продължават да се движат над 26 000 спортни купета Mazda RX-7 от второто (FC) и третото (FD) поколение на култовия модел. Тези автомобили с Ванкелови двигатели са произведени през 1985-1992 и 1991-2002 г. и собствениците им са принудени да ги поддържат с употребявани части, но това ще се промени скоро.
Японската компания обяви, че започва отново да произвежда оригинални компоненти за RX-7. Засега каталогът на програмата Mazda Classic наброява 91 детайла, 30 от които са за серията FC, а 60 - за FD.
С приоритет ще се произвеждат частите, подложени на най-голямо износване - вакуумни маркучи, датчици за положението на дроселовата клапа, втулки, гарнитури и уплътнения. В бъдеще списъкът ще се разширява, като идеята е от програмата да могат да се възползват и собственици на RX-7 извън пределите на Япония.
Второто и третото поколение на модела се оборудват с 1.3-литров роторен мотор. В генерацията FC мощността му варира от 150 до 200 к.с., а в серията FD - от 255 до 280 коня. Поддръжката на такъв мотор е трудна не само заради екзотичната му конструкция, а и заради липсата на резервни части.