Отидете към основна версия

60 055 143

Тези германски коли се развалят често и изискват много скъпи ремонти

  • германски автомобили-
  • скъпи ремонти

По последни данни на Dekra това са най-ненадеждните и скъпи за ремонтиране германски автомобили

Снимки: Shutterstock

В повечето класации за надеждност, германските автомобили, наред с японските, винаги са в челото. Сега обаче ще ви покажем едно друго проучване, което показва няколко германски коли, които освен, че не са от най-надеждните, се славят и с това, че ремонтните дейности по тях излизат прекалено скъпо. Колкото и странно да звучи за някой дори и в германската автомобилна индустрия има модели, които често се развалят и ремонтът им не е евтин. Ето кои са те:

BMW M5 (E60)

Версията на "петицата", обозначена като E60 се прави през периода 2003 - 2009 година и въпреки първоначално недолюбвания от феновете дизайн се наложи бързо на пазара. Не така обаче стоят нещата с М-модификацията. Не са никак малко собствениците, които се оплакват от капризния двигател и скоростната кутия SMG, чийто ремонт струва наистина много.

Porsche 996 Carrera

Спортният автомобил на Porsche се произвежда от 1998 до 2005 година. И за разлика от прословутата надеждност на марката, този модел създава проблеми на собствениците си. Най-често проблемите са свързани с лагера на междинния вал, който не е в състояние да издържи натоварването. А само неговата подмяна струва около 500 евро. Но това не е единственият проблем: охлаждането на двигателя също дефектира често, което води до далеч по-сериозни повреди.

Mercedes-Benz ML (второ поколение)

Автомобилът с повишена проходимост е доста популярен у нас, като въпросната втора генерация се прави от 2005 до 2011 година. Но именно тя има редица проблеми. А те са свързани с капризни двигатели, чести неизправности по електрониката, повреди в регулирането и подгряването на седалките, слаба защита от корозия и още куп други, ремонтните дейности по които излизат "солено".

BMW 335i (E90)

Седанът се прави през периода 2005 - 2013 година, а гамата от двигатели се състои от различни агрегати, но един от най-нехаресваните от феновете на модела е бензиновият турбо двигател N54 с 306/340 к.с. Той обаче създава немалко проблеми, но по-основното е, че е много скъп за поддръжка.

Volkswagen Phaeton

Моделът се произвежда от 2002 до 2016 година и по това време се счита за флагман на марката. В момента този модел не се произвежда, като причината е слабо търсене, продиктувано от много скъпа поддръжка и капризни двигатели.

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 103 гласа.

Свързани новини