В повечето класации за надеждност, германските автомобили, наред с японските, винаги са в челото. Сега обаче ще ви покажем едно друго проучване, което показва няколко германски коли, които освен, че не са от най-надеждните, се славят и с това, че ремонтните дейности по тях излизат прекалено скъпо. Колкото и странно да звучи за някой дори и в германската автомобилна индустрия има модели, които често се развалят и ремонтът им не е евтин. Ето кои са те:
BMW M5 (E60)
Версията на "петицата", обозначена като E60 се прави през периода 2003 - 2009 година и въпреки първоначално недолюбвания от феновете дизайн се наложи бързо на пазара. Не така обаче стоят нещата с М-модификацията. Не са никак малко собствениците, които се оплакват от капризния двигател и скоростната кутия SMG, чийто ремонт струва наистина много.
Porsche 996 Carrera
Спортният автомобил на Porsche се произвежда от 1998 до 2005 година. И за разлика от прословутата надеждност на марката, този модел създава проблеми на собствениците си. Най-често проблемите са свързани с лагера на междинния вал, който не е в състояние да издържи натоварването. А само неговата подмяна струва около 500 евро. Но това не е единственият проблем: охлаждането на двигателя също дефектира често, което води до далеч по-сериозни повреди.
Mercedes-Benz ML (второ поколение)
Автомобилът с повишена проходимост е доста популярен у нас, като въпросната втора генерация се прави от 2005 до 2011 година. Но именно тя има редица проблеми. А те са свързани с капризни двигатели, чести неизправности по електрониката, повреди в регулирането и подгряването на седалките, слаба защита от корозия и още куп други, ремонтните дейности по които излизат "солено".
BMW 335i (E90)
Седанът се прави през периода 2005 - 2013 година, а гамата от двигатели се състои от различни агрегати, но един от най-нехаресваните от феновете на модела е бензиновият турбо двигател N54 с 306/340 к.с. Той обаче създава немалко проблеми, но по-основното е, че е много скъп за поддръжка.
Volkswagen Phaeton
Моделът се произвежда от 2002 до 2016 година и по това време се счита за флагман на марката. В момента този модел не се произвежда, като причината е слабо търсене, продиктувано от много скъпа поддръжка и капризни двигатели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 200
13:58 04.02.2021
2 Марто
Коментиран от #31, #35
13:59 04.02.2021
3 За това
Коментиран от #5, #11, #55, #122
14:03 04.02.2021
4 гост
Коментиран от #6, #15, #25, #41, #79
14:05 04.02.2021
5 Опел
До коментар #3 от "За това":
Това за гумичката е вярно на инсигня А. Имал съм една А фейслифт и две Б (преди и фейс) и съм нямал абсолютно никакви проблеми.Коментиран от #8
14:10 04.02.2021
6 Фен на БМВ
До коментар #4 от "гост":
Е, значи сте го карали 3,5-4 години, щом през ден е бил в сервиза.Коментиран от #88
14:11 04.02.2021
7 Gazoo
Коментиран от #37
14:14 04.02.2021
8 Опел 2
До коментар #5 от "Опел":
Е нормално ли е да има такива дефекти. Кадета ми дето още си го карам не съм му отварял мотора, вече минал 270к км, вода в купето не ми е текла, километража си му работи. Аз заради това си взех нов Опел, а то все едно си купих Москвич .. Сделано.. Дай парите, ай довиждане.Коментиран от #18, #132
14:15 04.02.2021
9 Голям Слон
Коментиран от #23
14:20 04.02.2021
10 Вечният кмет
Коментиран от #48
14:21 04.02.2021
11 5632
До коментар #3 от "За това":
колега, дай малко повече инфо за тия дефекти, че нещо ме надъхват за Insignia V6Коментиран от #50, #95
14:23 04.02.2021
12 РАДИО ЕЛТО
Коментиран от #13, #33, #142
14:27 04.02.2021
13 Реалист
До коментар #12 от "РАДИО ЕЛТО":
Ауди е N:1 ❗❗❗Коментиран от #14, #57
14:31 04.02.2021
14 tfsi
До коментар #13 от "Реалист":
В горенето на масло, да номер едно е!Коментиран от #21
14:37 04.02.2021
15 гост
До коментар #4 от "гост":
Особено подмяната на въздушното окачване( ако е с такова).Чудни цени...Коментиран от #16
14:42 04.02.2021
16 Голям Слон
До коментар #15 от "гост":
Всеки сам решава какво да кара. Когато е избрал автомобил, който не му е по джоба, това се получава: подменят се въздушни възглавници (в случая с Мерцедес си е комбинация амортесьор-въздушна възглавница), купуват се заместители и накрая "защо нещото, което съм купил, не е това, което би трябвало да бъде".. Ами, защото очевидно си за Опел Астра 99-та, но по някакви неведоми причини си купил автомобил, който като нов десетократно е надвишавал годишната ти заплата. Не конкретизирам теб, спокойно.Коментиран от #109
14:47 04.02.2021
17 Пичове
14:53 04.02.2021
18 Алфа Ромео
До коментар #8 от "Опел 2":
Имах навремето Кадет 1.4 това беше най проблемната кола която съм карал, скъса ми нервите!Коментиран от #111, #131
14:55 04.02.2021
19 ххх
Коментиран от #76
15:02 04.02.2021
20 viki
Коментиран от #43, #141
15:03 04.02.2021
21 да питам
До коментар #14 от "tfsi":
Само си чул или си и карал ? Щото с моята Б4 нямам проблеми .Коментиран от #56, #62
15:11 04.02.2021
22 Ммммм даааа
Коментиран от #29, #64
15:12 04.02.2021
23 Plameni
До коментар #9 от "Голям Слон":
Пълни глупости пишеш! В официалня представител на марката можеш да поръчаш всичко.До една седмица го получаваш,дори за по-стари модели. .Коментиран от #26
15:22 04.02.2021
24 абреее
15:23 04.02.2021
25 Plameni
До коментар #4 от "гост":
Абе излезе че много мерцедеси си сменил , BMW -та петици ,тесли,на комшиите колите ....Коментиран от #53
15:27 04.02.2021
26 Голям Слон
До коментар #23 от "Plameni":
Пълните глупости ги остави за кварталните раздумки по време на кафе. На мен тия не ги приказвай, защото пътека направих до Силвър Стар. И ти казвам, че в България за w220 не могат да се купят редица тръби и тръбички. Пробвай в същия дилър да купиш лява гумичка за между огледалото и вратата :-) Да ти дам ли номер? Може да опиташ да купиш и intake manifold, например за същата кола :-))) Та, въпросната w220-та има сантиментална стойност за мен: караше я баща ми, купена чисто нова 2001-а. В края на миналата година стоя 2 месеца в сервиз точно по горните причини. Слава на Господ, поне радиатор, интеркулер и турбо имаха оригинални. И то пак чаках 10 дена да ги съберат всичките и да ги доставят. Дискове и накладки, фарове, преден капак, датчици на колянов и разпределителен вал, датчик на масло и антифриз. Четири възглавници.... Красота просто. Та, конкретно за този модел не ми казвай какво има и какво няма. Наизуст го знам.Коментиран от #34
15:32 04.02.2021
27 cdc
15:41 04.02.2021
28 сектант
15:51 04.02.2021
29 прав си
До коментар #22 от "Ммммм даааа":
Затова на емблемата им е бъркалка. Бялото е водата, синьото маслото.Коментиран от #54
16:04 04.02.2021
30 хахаха
Коментиран от #78
16:20 04.02.2021
31 Притежател
До коментар #2 от "Марто":
За М5 е ясно че лагерите на двигатела са консуматив. Въпроса ми обаче е към 335i/340i, понеже бях останал с впечатление че са сполучливи. Би ли споделил какви са проблемите с N54?Коментиран от #46
16:27 04.02.2021
32 Plameni
Коментиран от #60, #116
16:30 04.02.2021
33 Гацо
До коментар #12 от "РАДИО ЕЛТО":
Колега, аз съм имал 5 Ауди-та и 2 БМВ-та...за мен БМВ е по-добрата кола по много показатели. Но вземайки втора употреба, на късмет е.16:31 04.02.2021
34 Hellish
До коментар #26 от "Голям Слон":
За Мерцедес, не съм компетентен, но карам Е34 - 89та и малко по малко я възстановявам. Та, прав си, има всичко. Сега, че оригиналният дебитомер е 1400 лева за кола на стойност 2000 лева е отделен въпрос, но факт, има всичкоКоментиран от #39, #44, #135
16:38 04.02.2021
35 Ооо
До коментар #2 от "Марто":
Имаше 2те М-КИ от статията и говориш за тях ? Не вярвам!!!Тия коли от статията не се купуват за да не им правиш ремонти и да не даваш пари за тях!
16:41 04.02.2021
36 BOSS
Коментиран от #66, #117
16:49 04.02.2021
37 Веселин
До коментар #7 от "Gazoo":
Я пак за трошльота авенсис 2.4 бензин с директно впръскване от 2005-а?16:50 04.02.2021
38 Ал Капоне
16:56 04.02.2021
39 Гост
До коментар #34 от "Hellish":
Части като дебитомери и сензори в двигателния отсек не са проблем защото ги произвеждат външни производители и се споделят между много различни модели коли от подобни години. Проблем са едрогабаритни нови ОЕМ екстериорни или интериорни части. Например ново табло с уреди или мокета на пода, защото на 30-годишна кола ще са в окаяно състояние, а тези от моргите не са в по-добро състояние.16:57 04.02.2021
40 efec
16:58 04.02.2021
41 волен сидеров
До коментар #4 от "гост":
ЩО СИ СИ ГО КУПИЛ КАТО ВИСИШ ПО СЕРВИЗИ-МЕРЦЕДЕС КАРАТ САМО ХОРА СЪС СТИЛ НА ЖИВОТ-А ТИ ВИСИШ КАТО ЧОРАП ПО СЕРВИЗИ.ДОБРЕСИ СТОРИЛ ,ЧЕ СИ ГО ПРОДАЛ НА НЯКОЙ КОЙТО СЕГА САМО ГО КАРА И СЕ ВОЗИ И СЕ КЕФИ.17:02 04.02.2021
42 Манияка
17:10 04.02.2021
43 Веселин
До коментар #20 от "viki":
Как може да сложиш Е46 при тия кочини Е90 и Е 60? Карам втора Е46-тца с 6 цилинтъра бензин и единствено разни маркучета дето са се цепнали са ми били проблемни по двигателя, но това е нормално за кола на 17 годни все пак. Иначе мъркането на 6-така е уникално! При Е 46 единствения скапан двигател е 1.8 IS, ама bmw ако не е 6 цилиндъра поне , не е БМВ :)17:10 04.02.2021
44 Някой
До коментар #34 от "Hellish":
Какво съвпадение - 34-ти коментар и Е3417:13 04.02.2021
45 нора
Там то отдавна липсва,но хубавото е,че продължават да го търсят и рекламират!
17:23 04.02.2021
46 Реалист
До коментар #31 от "Притежател":
Не чакай да ти сподели тоя квото и да е - той е просто един от многото комплексирани хейтърчера дето освен да плюят от злоба и завист по адрес на баварските класики друго не може. Не само, че не е имал такива автомобили, а и много вероятно е изобщо да не се е качвал в БМВ. Такива като него - бол. Нека завистта ги разяжда бавно и мъчително!17:30 04.02.2021
47 Туйто
Коментиран от #52, #136
17:30 04.02.2021
48 Колко да си вечен
До коментар #10 от "Вечният кмет":
Ти кмета на Попово ли си? Че само той може да се нарече вечен. Вече 30 години кметува комунягата17:53 04.02.2021
49 аве
от познат го знам! връщахя я даже и у булгаристаня, и велеките ужмонтьори си скъсаа ут чесане!!!
17:53 04.02.2021
50 опел фенче
До коментар #11 от "5632":
Като ще вземаш инсингния V6 поне да е гарга рошава- ОПЦ 325кс ! Правиш и ремап на 370 кс и и буташ една газчица и става бижуу !Коментиран от #100
17:57 04.02.2021
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 А8 ВЕЧНО
До коментар #47 от "Туйто":
По големи18:21 04.02.2021
53 Ам чи и
До коментар #25 от "Plameni":
Жените18:23 04.02.2021
54 Ам Чи
До коментар #29 от "прав си":
Синьото е антифриза като се смеси с маслото побелява ,даже и косатати18:28 04.02.2021
55 Сори
До коментар #3 от "За това":
Тази гумичка стои на маслената помпа и се сменя 200 000 км заложена е в интервалния сервиз ,но трябва да се подържа само в Опел и да се прави всичко което е заложено в интервалните сервизи18:36 04.02.2021
56 tfsi
До коментар #21 от "да питам":
Имал съм разбира се първо една д2ка 4.2 по литър на 1000 - 1500, ама това е нищо в сравнение със следващата кола с която я земених - B8 което карах там разхода стигаше 2л на 1000км за ремонт ми обявиха 5к, едвам я продадох с голяма загуба с B4 съм убеден че там няма ядове, особено ако е дизел ;)Коментиран от #63
18:53 04.02.2021
57 Жоро
До коментар #13 от "Реалист":
Ама само на Джаро аудито :):):)18:58 04.02.2021
58 Кирак
18:59 04.02.2021
59 мечо
19:03 04.02.2021
60 Голям Слон
До коментар #32 от "Plameni":
:-) На такива ремонти, които направих за тази кола, дали според теб ще съм наясно кое как се продава? Щом има отделен артикулен номер тази гумичка, то се продава отделно. И от дилърът ми казват, че е спряма от производство и не се доставя. Колко по-ясно искаш да ти го напиша? За тръбите същата работа. Какво се произвежда и доставя за w209 - силно не съм наясно. Ако не е така, както при w220, съвсем скоро ще стане ясно. Така или иначе веригите при най-новите мерцедеси се сменят на 100.000 км :-)))))) Придружено със сваляне на предна броня, маска и вадене на двигател. Както и да е. По тази мерзка причина карам 7 годишно БМВ за всеки ден. Понеже е същата такава еднодневна кола, както всички свои съвременници. С малката разлика, че и след 20 години пак ще можеш да я подържаш. А красивите антикварни мерцедеси държа в специален гараж за специални нужди. Там 220-ката е най-новата и най-ежедевна (от събота до понеделник).Коментиран от #68, #86
19:38 04.02.2021
61 Гост
19:47 04.02.2021
62 Коментара
До коментар #21 от "да питам":
И аз да попитам...Как успя да сложиш б4 до б8 ?Питам щото съм карал и двете...
Коментиран от #128
19:53 04.02.2021
63 Коментара
До коментар #56 от "tfsi":
5К е много добра цена този ремонт...що не си остана на б4_ката?!Коментиран от #77
19:59 04.02.2021
64 halvata
До коментар #22 от "Ммммм даааа":
браво т*пак вкара лаф набор на баба ти20:23 04.02.2021
65 И като ги знам
20:37 04.02.2021
66 Ивян
До коментар #36 от "BOSS":
Да, купувай нова Дачия, технологично близо до СОЦ автомобил, хохо20:56 04.02.2021
67 Истината
В момента имам Е90 2011 в сервиза за двигател е за 2ри път от 2 години,въпреки че е обслужвана както трябва даже със смяната на вериги и лагари но не става. Купих я набързо колкото да има да карам защото в Германия разстоянието ежедневно е голямо. Е успях да я карам 55 хил и сега и слагаме двигател на 90хил и веднага се отървам, може и да я подаря . Отива се за чисто нова с гаранция спрял съм се на пежо 5008.Просто никоя гъзария не си заслужава щом е вече карана и търкана от кой знае кой карач,истината е само в новото с найлоните.
Поздрави
21:04 04.02.2021
68 Пурко
До коментар #60 от "Голям Слон":
Ще има ли нов сезон на "Hell's Kitchen" Шеф Ангелов?!?21:15 04.02.2021
69 аз съм на 67г
Коментиран от #108
21:21 04.02.2021
70 аз съм на 67г
21:23 04.02.2021
71 Пацо
21:25 04.02.2021
72 Карал и БМВ и Ауди и мерц
21:33 04.02.2021
73 Тъпчо Балкански
21:36 04.02.2021
74 Йосип Броз Тито
21:39 04.02.2021
75 гост
21:43 04.02.2021
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Tfsi
До коментар #63 от "Коментара":
Аз коментирах на колегата, който каза че не е имал проблеми с б4, иначе аз б4 не съм имал но имам близък приятел който от 12 години е с б4 1.9 тди 110кс и няма проблеми по мотора, само съединител маховик сменя. Иначе за ремонта просто ми беше писнало преди на а8 правих кутията и много ме дразнеше че постоянно трябваше да доливам масло и просто като пак случих на такъв проблем се отказах от марката.21:46 04.02.2021
78 Vins
До коментар #30 от "хахаха":
Ей това е приказка човече признавам те карам w202 94г бензин 2,0 кубика и нямам грижи август месец (2020г) му сменях цялата инсталация и си бачка като часовник и си върви като автоматик, по нагорнище рядко се свалят скорости21:53 04.02.2021
79 Абе еййййй
До коментар #4 от "гост":
Кат си купил кола на 700000 км кво искаш.Не си давай мнението.не важи22:06 04.02.2021
80 Ицо
22:34 04.02.2021
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Васил
22:54 04.02.2021
83 CCCR
22:57 04.02.2021
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Соренто
22:58 04.02.2021
86 Plameni
До коментар #60 от "Голям Слон":
Купувал съм оригинални части за W124 която е по- стара от W220 с 15 години и не са ми казвали че нещо го нямат .Явно твоя дилър просто те е отсвирил.23:00 04.02.2021
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Тест
До коментар #6 от "Фен на БМВ":
Може да го е карал 14 години23:03 04.02.2021
89 ар146тс
23:07 04.02.2021
90 MPOWERED
Имам и 2те и са адски здрави машини.
01:08 05.02.2021
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Кореец
03:10 05.02.2021
94 Георги
03:12 05.02.2021
95 Oxoxo
До коментар #11 от "5632":
колега не си вземай бела на главата, не варви колкото се очаква, харчи много, скапа подражка и ремонти.04:20 05.02.2021
96 Мишо
Коментиран от #97
05:02 05.02.2021
97 Все по голям
До коментар #96 от "Мишо":
Същото важи и за сервизите , и вносителите на авто-части. Някога когато са направили 124-ката на Мерцедеса , търговците с ужас коментират факта , че частите им не се продават , и залежават по рафтовете , не че съм фен на Мерцедес , само коментирам старата здравата база на автомобилите - направени да ти служат. Скоро четох някъде , че съсловие на германските автомонтьори , са решили да заведат дело срещу БМВ , защото не е нормално да направят двигателя така , че за да извършат нормалната обслужваща профилактика на двигателя , да се налага да го разкачват целият , заедно с част от окачването , за да достигнат до тези консумативи.06:58 05.02.2021
98 хихи
06:58 05.02.2021
99 Милен
Не стига, че bmw направиха този куц мотор, но и го сложиха в Пежо, Ситроен и Мини.
07:28 05.02.2021
100 9378
До коментар #50 от "опел фенче":
Повечето OPC-та дето се продават са голи откъм екстри колега, а цените за поддръжка там са друга бира в сравнение със стандартните модели. На v6 двигателя е абсолютно същия, но с други дюзи и на по-малко налягане07:46 05.02.2021
101 ГоЩо
Коментиран от #134
08:00 05.02.2021
102 Vili
08:13 05.02.2021
103 Премиум
Те най-добре знаят от "личен" опит (чули от един приятел на приятел). А, даже не са се возили в премиум автомобил..... само гледат отстрани и си правят селфита за фейса с чужди коли. БГ факт
08:27 05.02.2021
104 коко
08:34 05.02.2021
105 чичо гошо
08:50 05.02.2021
106 Ретро
09:07 05.02.2021
107 Наръчник
09:21 05.02.2021
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Програмистче
До коментар #16 от "Голям Слон":
Моята заплата е близо 4000, каква кола ми препоръчваш?Коментиран от #112, #114, #118, #138
09:27 05.02.2021
110 чичо гошо
09:28 05.02.2021
111 Един там
До коментар #18 от "Алфа Ромео":
Което точно е било проблем на Кадет 1.4, че не се сещам? Имах го същия на газ. Продадох го заради ръждата на 270 000 км, която беше единствен проблем по тази кола. Купих си след това Голф 4 с 1.6 мотора. Е повярвай ми това ми скъса нервите от проблеми и ремонти. Няма такъв бок*лук на света.Коментиран от #137
09:35 05.02.2021
112 ДоХтора
До коментар #109 от "Програмистче":
Пътувай с градския, за да ти е мирна главата! И без това нямаш книжка и си малък щом се хвалиш колко ти е заплатата и питаш какво да си вземеш.09:38 05.02.2021
113 Неразбиращ
Коментиран от #115, #119, #120
09:41 05.02.2021
114 Соренто
До коментар #109 от "Програмистче":
Купи си премиум кошница, такава, че като и направиш месечната поддръжка, да ти остават 500 лв. за наем (щот вероятно си от село) и 300-400 лв. за ядене.... :-)10:15 05.02.2021
115 Соренто
До коментар #113 от "Неразбиращ":
Знаеме ги, споко....но трудно се преборваш да вземеш думата от селтаците с "премиумите".10:17 05.02.2021
116 ;дрф дкхефл
До коментар #32 от "Plameni":
В балканстар продават шайбата отделно и гайка 10 отделно !!!10:22 05.02.2021
117 ;дрф дкхефл
До коментар #36 от "BOSS":
Само излизайки от магазина цената пада с 30 %.10:24 05.02.2021
118 бай онзи
До коментар #109 от "Програмистче":
с такава заплата си най-обикновен кодер мойто момче :)Коментиран от #130
10:32 05.02.2021
119 бай онзи
До коментар #113 от "Неразбиращ":
Щото правеха хубави коли до един момент за съжаление - Galant, Lancer, Colt, Eclipse, 3000GT, Pajero ако щеш... днешните им модели са мани бегай. Въпросните модели са много стабилни коли ама вече остаряха10:35 05.02.2021
120 ;дрф дкхефл
До коментар #113 от "Неразбиращ":
много хубави коли,никой не ги купува.10:36 05.02.2021
121 Алфа Вълкът
11:33 05.02.2021
122 Insignia
До коментар #3 от "За това":
Нека само да уточним,че говориш за дизелова Имсигния от първо поколение, на която това и е слабо място. Бензиновите нямат проблем, а по-мощните версии 2.8 турбо 260 коня и 2.8 опц 425 коня ако оборудвани с Cosmo пръскат от екстри и не отстъпват по нищо на много премиум марки. А и пддръжката на тези два модела е по-скъпа от тая на бмв-тата, без М-ките разбира се.Коментиран от #123
11:47 05.02.2021
123 Insignia
До коментар #122 от "Insignia":
opc е 325 коня, а не 425, грешка11:49 05.02.2021
124 E34
12:28 05.02.2021
125 Абе хора,
12:34 05.02.2021
126 Българин
12:49 05.02.2021
127 Phahah
Не знам от къде си гледат информацията :Д
Хахаха N54 е причинта да наричат тези коли "супрата на 21ви век"
13:13 05.02.2021
128 да питам
До коментар #62 от "Коментара":
Къде видя , че ги сравнявам ?13:47 05.02.2021
129 познавач
14:09 05.02.2021
130 Програмистче
До коментар #118 от "бай онзи":
Споко, тепърва почвам 2ра година, ще има да расте ехеее14:09 05.02.2021
131 Чшшш Алоооу
До коментар #18 от "Алфа Ромео":
От 4 години съм собственик на Опел Капка(Кадет)1.3Карбуратор е тоя звер за 4 години масло и филтри само.Наскоро почна Предницата да лопа и ще трябва да сменям предното му окачване!Явно твоя си го зел от Бай Пешо пияницата дето не я облужвал откакто е собстеник е кажи ми другарЮ Българино как ще ти има угодия като ти самия не внимаваш какво купуваш.14:41 05.02.2021
132 Реалиста Критик млатчи
До коментар #8 от "Опел 2":
Е, ами какво очакваш, това е кола втора употреба и е много стара. Тези коли изискват много скъпа поддръжка, каквато ние не можем да си позволим и следователно те се развалят и са направо за моргата! Не разбирам защо всеки трябва да се прави на баровец и да си копува най големия трошляк само защото не му е по бюджета!14:55 05.02.2021
133 Мариан
15:20 05.02.2021
134 Plameni
До коментар #101 от "ГоЩо":
Гощо ,явно не си имал Mercedes не си имал проблем с клапите на Mercedes 320cdi ,защото пишеш глупости.17:38 05.02.2021
135 2000 лв?
До коментар #34 от "Hellish":
Приятел, нещо нулите май са повече..... Кое струва 2000 лв на тази кочина?19:50 05.02.2021
136 ела
До коментар #47 от "Туйто":
За съжаление рядко срещам човек да казва истината " Публикувано във факти.бг: Въобще излиза, че Mercedes от тези години на производтство са пълни боклуци. За тези след 2011 не мога да кажа." Защото имах и няколко пъти преди години бях писал ,че са много проблемни и искат скъпо поддържане" критикуваха ме кaкво ли не казваха а преди това съм имал и японска и френски коли така,че имах представа първата немска в 2006 и по-късно Мерседеса 2009 година " наивно " си мислих и вярвах в качеството на немските коли. Сега ли да купя - Никога !00:18 06.02.2021
137 Алфа Ромео
До коментар #111 от "Един там":
Многобройни проблеми с Ел. инсталацията, три пъти проблеми с клапани на двигателя, калпави спирачки, блокиращи апарати, накрая взе да надува и да вкарва антифриз в 4 ти цилиндър, след ремонта изкара 3 месеца и пак същия проблем, по два пъти в годината ме дърпаха на буксир към сервиза! После имах Астра Ф 1.8 моно, абсолютно безпроблемна 5 години, като махнем ръждата.02:14 06.02.2021
138 Голям Слон
До коментар #109 от "Програмистче":
Трябва да попрелистиш трудовете на Фройд. Там ще откриеш каква точно кола съответства на твоя месечен доход. За програмист обаче си доста нископлатен :-)10:04 06.02.2021
139 Стефан
13:40 06.02.2021
140 бъбълъка
21:20 31.03.2021
141 е да
До коментар #20 от "viki":
абсолютна истина за всичко изброено + ауди 3,0тди алроод и А6 2,5 е няма такива курници коли на по 5-6 години КОЛИ!19:39 30.04.2022
142 е да
До коментар #12 от "РАДИО ЕЛТО":
абсолютна истина за всичко изброено + ауди 3,0тди алроод и А6 2,5 е няма такива курници коли на по 5-6 години КОЛИ!19:42 30.04.2022
143 прецакан
19:47 30.04.2022