Според Google Trends, който анализира заявките за търсене на потребители, популярността на италианската марка Ferrari е намаляла значително през последното десетилетие. Британският аналитичен портал Compare the Market публикува проучване на тенденциите в популярността на автомобилните марки в интернет през последното десетилетие.
За събиране на статистически данни от 2010 до 2020 г. са използвани данни от услугата Google Trends, която анализира заявките за търсене на потребители. Според резултатите през последното десетилетие пет марки автомобили са паднали най-забележимо по популярност: Fiat, Citroen, Vauxhall, Mitsubishi и, неочаквано, Ferrari. От 2010 до 2020 г. италианската марка отбеляза спад от 35.3% в заявките за търсене на Google.
Британските анализатори обаче се затрудняват да посочат причините за толкова забележим спад в интереса към Ferrari. Вероятно ситуацията ще бъде коригирана от появата в състава на първия в историята на италианската марка кросоувър Purosangue, която се очаква през 2022 година. Той трябва да даде начало на цяла линия кросоувъри на Ferrari - след него ще бъдат пуснати още два модела.