Според Google Trends, който анализира заявките за търсене на потребители, популярността на италианската марка Ferrari е намаляла значително през последното десетилетие. Британският аналитичен портал Compare the Market публикува проучване на тенденциите в популярността на автомобилните марки в интернет през последното десетилетие.
За събиране на статистически данни от 2010 до 2020 г. са използвани данни от услугата Google Trends, която анализира заявките за търсене на потребители. Според резултатите през последното десетилетие пет марки автомобили са паднали най-забележимо по популярност: Fiat, Citroen, Vauxhall, Mitsubishi и, неочаквано, Ferrari. От 2010 до 2020 г. италианската марка отбеляза спад от 35.3% в заявките за търсене на Google.
Британските анализатори обаче се затрудняват да посочат причините за толкова забележим спад в интереса към Ferrari. Вероятно ситуацията ще бъде коригирана от появата в състава на първия в историята на италианската марка кросоувър Purosangue, която се очаква през 2022 година. Той трябва да даде начало на цяла линия кросоувъри на Ferrari - след него ще бъдат пуснати още два модела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Спайдъра
09:29 08.03.2021
2 БАЙ Х@Й‼
09:29 08.03.2021
3 Емил
09:30 08.03.2021
4 Димов
09:30 08.03.2021
5 сила
09:31 08.03.2021
6 Алфа Вълкът
Коментиран от #25
09:32 08.03.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Избирател
09:35 08.03.2021
9 Ицо
Коментиран от #11
09:35 08.03.2021
10 сектант
09:37 08.03.2021
11 Шекел
До коментар #9 от "Ицо":
Че SUV идва от Sport що да не е спортни кат му нашбат един в8 как ше не е спортно.09:39 08.03.2021
12 1234
Коментиран от #14, #24
09:42 08.03.2021
13 Fate
10:05 08.03.2021
14 Гост
До коментар #12 от "1234":
Друго си е викаш твоята Мултипла.10:06 08.03.2021
15 електричка
Коментиран от #16, #23
10:26 08.03.2021
16 Гост
До коментар #15 от "електричка":
и след 5 минути свършва тока и чака репатрака хахахахахах10:52 08.03.2021
17 Роко
12:30 08.03.2021
18 Глей ти
13:02 08.03.2021
19 4х4
18:00 08.03.2021
20 SUV
22:48 08.03.2021
21 SUV
22:52 08.03.2021
22 Знайко
23:27 08.03.2021
23 Знайко
До коментар #15 от "електричка":
Идва за $30 000 - $ 40 000 долара и скъсва шортите на Ferrari струващи над $300 000 долара. И освен това ужасно скъпо за поддръжка. Вместо едно Ferrari от $300 000 долара за цял живот и огромни пари за поддръжка и смяна на консумативи. Всеки път нова електричка за $30 000 долара, когато дойде време да и се сменят накладкиките. И то до края на живота ми.23:37 08.03.2021
24 Гост
До коментар #12 от "1234":
Ти пък откога стана специалист по автомобилен дизайн.Голяма простотия си написал ,затова ли WAG купиха Италдизайн ?КОРЕЙЦИТЕ и те се усетиха новите им модели са с италиански дизайнери.КОЙ ви измисли WV Golf та да се спасят от фалит.Четете хора ...10:00 02.08.2021
25 Гост
До коментар #6 от "Алфа Вълкът":
А задавал ли си въпроса зашо им плащат всяка година огромни пари ? Бърни Екълстон каза: Докато Ferrari участва има F 1 без Ferrari няма F 1''Баснята за лисицата и гроздето всичи я знаем.10:10 02.08.2021