Още от самото си представяне, новата Toyota Yaris GR трупа главно суперлативи, а мнението е споделяно от различни пилоти, журналисти и най-обикновени шофьори, имали възможността да се докоснат до хомологираната за пътя състезателна кола.
Изглежда, че както всяко нещо, така и Yaris GR има някои проблеми, които с времето започват да се появяват при все повече собственици. Потребители във форум на модела споделят за проблем свързан с AWD системата на колата, който оставя малкия хечбек само с предно задвижване.
Според запознати, проблемът се изразява в прегряване на централния диференциал при по-интензивно шофиране на писта, което от своя страна води до изключването му и оставането на колата само на предно задвижване. Когато това се случи, колата показва съобщение на централния дисплей, за да ви информира за промяната.
От Toyota не изказват мнение по въпроса, но в инструкциите за ползване на колата се препоръчва смяна на маслото на диференциалите на половината от пробега при по-интензивно шофиране или дори след всяко каране на писта. Същото се отнася и за другите флуиди по-колата. Друго възможно решение е поставянето на допълнителен интеркулер за охлаждане или по-голям капак на диференциала.