Отидете към основна версия

7 816 25

Volvo с нова емблема

  • volvo-
  • емблема-
  • лого

Шведският производител премина към по-семпъл шрифт и 2D дизайн

Снимка: Volvo

Volvo e поредният автомобилен производител, който смени логото си тази година, след като по-рано това направиха Peugeot, Renault, Dacia, Volkswagen, Kia и други. Подобно на тях, марката залага на нова идентичност с минималистичен дизайн.

Новата емблема запазва същата цялостна форма, но с по-изчистен 2D дизайн и изцяло черен цвят. Надписът VOLVO отново стои в центъра на емблемата, но под него вече не откриваме синият фон, като при старото лого на шведите.

Според информация от Paul Tan, Volvo ще продължи да използва настоящата емблема при автомобилите и през 2022 година, а новото лого ще започне да се използва по-активно през 2023 година.

Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.

Свързани новини

  • Как Volvo поскъпна десетократно

    Volvo Car обяви намерението си да проведе IPO (initial public offering, или първично публично предлагане) на борсата в Стокхолм на 4 октомври и разкри ...
    25.10.2021
    5 797
    9