Отидете към основна версия

2 293 4

Renault представи новия Master с опция за водород

  • renault-
  • master-
  • водород-
  • бус

Електрическият модел изминава до 420 километра с едно зареждане

Renault представи четвъртото поколение на най-големия си бус - Master, включващо две изцяло електрически версии с максимален пробег от над 400 км. Продажбите ще започнат през пролетта на следващата година, съобщиха от Renault по-рано днес.

Сегашният ван Master се произвежда от 2010 г. в завода на Renault в Батили, Североизточна Франция. Миналата година Renault произведе 121 798 Master-а, продадени в общо 50 държави, въпреки че Европа е основният пазар с около 93 000 продажби.

Renault показа новия Master на изложението за лекотоварни автомобили Solutrans в Лион, Франция. Новият дизайн на Master е фокусиран върху аеродинамиката, като коефициентът на съпротивление е с 20% по-малък от този на настоящия модел. За това допринасят по-тясната задна част, по-наклоненото предно стъкло и по-късият капак, казват от Renault.

Отчасти благодарение на по-добрата аеродинамика Renault твърди, че емисиите на CO2 на Master са намалени с 39 грама на километър и са под 200 г/км. Електрическият пробег е подобрен с 20%.

Renault описва интериора на новия Master като "офис на колела", с преработено S-образно арматурно табло, което включва 10-инчов централен сензорен екран, стандартен за всички модели, и подобрени материали. Воланът е същият, който се използва в леките автомобили.

Други интериорни характеристики включват средна седалка, която се сгъва в бюро и има слот за съхранение на лаптоп, USB-C портове и селектор на скоростната кутия на волана, което създава повече пространство в централната конзола. Вътрешното пространство за съхранение на вещи е увеличено с 25% до 135 литра.

Renault Master ще предлага дизелово, електрическо и водородно задвижване. Дизеловите двигатели разполагат със 105, 130, 150 или 170 к.с и опция за ръчни или нови 9-степенни автоматични трансмисии. Напълно електрическо задвижване предлага 130 к.с. с 40-киловатова батерия или 140 к.с. с 87-киловатова батерия. Максималният пробег е 420 км. В бъдеще ще се предлагат задвижвания с водородни горивни клетки, но това е единственото което знаем към момента.

Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 6 гласа.

Свързани новини